Bugs, features en andere zachte waren

Zo, terug op old school. Wat een verademing voor je ogen.

Jammer heren, maar ik zie de knoppen niet meer in de nieuwe weergave.

Even een vraagje....

Als ik een linkje uit een post wil kopiëren, kan ik die post quoten en is er de mogelijkheid om de post te bekijken. Nu wil ik graag info uit een gesloten OP kopiëren, maar zie ik dat ik alleen dat bericht kan instellen als favoriet of er een notificatie op instellen. Is er ook nog een mogelijkheid die gesloten post te bekijken of kijk ik over die optie heen?

Laatst bewerkt:
En dan kan je bijvoorbeeld ook nog "bedankt" roepen als iemand je geholpen heeft.

Even een vraagje....

Als ik een linkje uit een post wil kopiëren, kan ik die post quoten en is er de mogelijkheid om de post te bekijken. Nu wil ik graag info uit een gesloten OP kopiëren, maar zie ik dat ik alleen dat bericht kan instellen als favoriet of er een notificatie op instellen. Is er ook nog een mogelijkheid die gesloten post te bekijken of kijk ik over die optie heen?

De post bekijken lukt zodra je het topic geopend hebt toch?
Dan kun je met je muis gewoon de tekst selecteren en kopiëren.
En dit kun je op een andere plek weer plakken.

Of als het om alleen een link gaat:
rechter muisknop op de link en dan "Copy Link Location" of iets dergelijks kiezen.

Kunnen jullie misschien een beveiliging inbouwen tegen dubbelposten. Zodat wanneer iemand een dubbelpost wil maken je eerst een melding krijgt dat je beter je vorige post kan wijzigen. En er gewoon voor zorgen dat je bijvoorbeeld niet binnen 5 seconde naar je eerste post nog een post kan maken.

Dit zie je op veel fora's terugkomen, zoals op tweakers.net.

Kunnen jullie misschien een beveiliging inbouwen tegen dubbelposten. Zodat wanneer iemand een dubbelpost wil maken je eerst een melding krijgt dat je beter je vorige post kan wijzigen. En er gewoon voor zorgen dat je bijvoorbeeld niet binnen 5 seconde naar je eerste post nog een post kan maken.

Dit zie je op veel fora's terugkomen, zoals op tweakers.net.

:N

Wij vinden dat leuk, beetje de onhandige Harry's herkenbaar maken *D

Zit er wel ingebakken:

[q]FOUTMELDING

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug naar de pagina waar je vandaan kwam.

Dit bericht is exact hetzelfde als het vorige bericht dat je hebt geplaatst.

(interne identificatie: topic::new_message::double_post gegenereerd door de 'topic' klasse)[/q]

Laatst bewerkt:
De post bekijken lukt zodra je het topic geopend hebt toch?
Dan kun je met je muis gewoon de tekst selecteren en kopiëren.
En dit kun je op een andere plek weer plakken.

Of als het om alleen een link gaat:
rechter muisknop op de link en dan "Copy Link Location" of iets dergelijks kiezen.
Post bekijken kan wel, maar niet bij een gesloten topic.

Wil aardig wat info + foto's overnemen van een gesloten topic, linkjes kopiëren gaat dan niet werken :N

Veranderde net m'n e-mail adres, en die moet je dan even bevestigen (vanuit de mail en vervolgens op de site). Daarna krijg je de standaard melding dat je automatisch wordt doorgestuurd, of klik ergens op om gelijk door te gaan. Ik klik daar altijd op (gaat sneller) en toen werd ik in dit geval naar het volgende adres gestuurd:
http://www.motor-forum.nl/global/templates/motor-forum-4/

En die doet niks :). Dus dat leek me wel een bugje om even te melden.

Mannen, ik vul net het bestelformulier in voor een MF kentekensticker en ik zie dat alle gegevens over http worden verstuurd en niet via een beveiligde https verbinding. Is het een idee om een SSL certificaat aan te vragen en de shop achter https url te plaaten?

Ik wordt sinds kort op mijn android tablet getrakteerd op irritante reclame vensters dwars over het beeld heen. Ze zijn moeilijk weg te klikken, omdat het heel lastig is het irritant kleine kruisje met een dikke vinger te raken. Meestal open je dus een nieuw venster met reclame. Als het wel lukt, moet ik aangeven, waarom ik dit venster sluit. Er blijft vervolgens een transparant venster achter waarop "hosted by true" te lezen is.

hallo dames en heren,

ik ben melissa en kom uit arnhem. ik heb een honda nx 125 transity die helaas vorig weekend ermee op hield. is er iemand erg handig met motoren en weet hoe je een motorblok moet open maken en onderzoek kan uit voeren. ik heb net een grote beurt voor de motor gehad van 730 euro. het kan van alles zijn. hij is gewoon uniek in nederland en ben er zo blij mee.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

groetjes melissa

zo klonk hij en reed fatastisch. Alvast Bedankt. :)

hallo dames en heren,

ik ben melissa en kom uit arnhem. ik heb een honda nx 125 transity die helaas vorig weekend ermee op hield. is er iemand erg handig met motoren en weet hoe je een motorblok moet open maken en onderzoek kan uit voeren. ik heb net een grote beurt voor de motor gehad van 730 euro. het kan van alles zijn. hij is gewoon uniek in nederland en ben er zo blij mee.

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

groetjes melissa

zo klonk hij en reed fatastisch. Alvast Bedankt. :)
Ik denk dat je een topic hiervoor had moeten maken in het techniek gedeelte. Hier zit je in het computertechnische problemen en oplossingen gedeelte ;)

Even naar de techniek afdeling gaan, die vind je hier...

Techniek, vragen en antwoorden

Helemaal links onderin staat "nieuw topic" , deze aanklikken, topic titel er in zetten en je verhaal er in en klaar.

Edit, je was me net voor, succes ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan