Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om een uurtje of 12 bij ons bij de flat?
En morgen iemand zin in n rondje? Ben net ook lekker weesten gummen.
Ow en Krissie ben gisteren naar kerkplein(?) geweest maar geef toch
de voorkeur aan Highstreet. Morgen teras en n rondje blazen? En naar
de Baars ofzo?

is goed zal ur zijn.

uhh... welke straat is dat bijonsbijdeflat die ken ik niet hoor Mag ik ook mee ? Ik weet alleen niet of ik 12uur haal... moet nog carkit inbouwen bij een bedrijfsbus van me pa... Als ik er niet ben om 12u, vertrek dan maar gewoon.

Maar uhhh... waar moet ik naar toe komen... of rijden jullie om 12u naar de Haagse beemde mac waar ik dan sta...ideetje?

we komen om 12 uur wel ff naar de mac oke!!!!!

En ik kon dus nie mee... hard sparen voor wat nieuws...

Ff op t gemakkie een rondje gereden omgeving Breda,terrasje gepakt op DE Grote Markt van de mooiste stad van t land(de parel van t zuiden).
We zullen t tempo de volgende keer een stukkie hoger leggen voor de liefhebbers,al met al was t een geslaagde middag
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!
Rondje Limboland?
Ps ik ga nog maar ff met mn vriendinnetje rijden op de moto

Wij gaan zeker te hard voor je?
(Heb je na de Maas en Waal route niet meer gezien.)

Zo hehe... was een lekker dagje weer... leuk ritje en nog een terrasje gepakt in Breda. Ik ben samen met Tha Spank nog ff binnendoor naar Moerdijk geweest ff wat afritjes pakken... ff lekker vonken

Het was gezellig!

tot 9 mei!

Was idd lekker, volgende week weer?
Dat laatste stuk met mr Wheels ging hard
Mooie wheely's, vonkjes, knallen en vlammen
en een berg rook Toch leuk om ff achter
Wheels te rijden. Volgende keer een stuk uitzetten
en dan een verzamelpunt dan kunnen de wat langzamere
op hun eigen tempo rijden en dan hoeven wij ons niet
in te houden . En damn wat moet ik nog veel leren.

dat is goed dan kan ik ook ff knallen,vandaag ff niet dat is slecht voor t huwelijk

Jammer dat ik dit nu pas lees . Ben vanmiddag ook nog ff wezen rijden met een maatje van me. Als er binnenkort weer eens een ritje wordt gereden hoop ik er wel bij te kunnen zijn.

[me]Motorfreak76 zal dit topic in de gaten houden![/me]

pfff als ik u niet bijhoud dan klopt er iets niet !!!!

gr dallie
Dankzij de woonwerk kilometers die ik nu maak begin ik aan de Falco te wennen en wordt het polsje weer wat soepeler. Ik neem de uitdaging van jou graag aan.
Wanneer ga je weer eens mee?

Ook zeiknat ikke dus... lekker zu house.. effe douchen zo maar...

Krissie trouwens hopeloos????

Hopeloos, hulpeloos, motorloos....... De eerste twee kunnen kloppen maar de laatste niet bij mij!

Wie gaat er vanavond naar de graanbeurs? Ik ga iig! Mocht er iemand gaan en een mede-MFer tegen willen komen: ik sta achterin in de graanbeurs zelf (dus niet de spock of santiago ) Ik ben degene die helemaal uit haar dak gaat!

Tis misschien makkelijker voor ons als je een MF sticker op je voorhoofd plakt. Kunnen we je nog makkelijker spotten

Status
Niet open voor verdere reacties.