Fuck Het Milieu
MF veteraan
@FL: volgende keer maar gewoon een broodje aap aansnijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat het snelle meisje haar KAWA weg doen voor een Fazer?
Dat zou ik je niet aan doen, ik kom dan wel naar jou hoor, als het allemaal past qua tijdschema.
@FL: sterkte met je handje (ik zou btw voor een Hornet, Z750 of de CB1000R gaan )
[afbeelding]
~
ziet er goed uit voor een honda danDat zou ik je niet aan doen, ik kom dan wel naar jou hoor, als het allemaal past qua tijdschema.
@FL: sterkte met je handje (ik zou btw voor een Hornet, Z750 of de CB1000R gaan )
[afbeelding]
~
Komt er dus gewoon op neer dat je te lui bent om zelf naar Assen te rijdenDat zou ik je niet aan doen, ik kom dan wel naar jou hoor, als het allemaal past qua tijdschema.
Komt er dus gewoon op neer dat je te lui bent om zelf naar Assen te rijden
Even serieus, tijdschema zal geen probleem zijn. We zullen wel weer rond een uurtje of 1 a 2 richting Assen gaan de 27e, dus als je gewoon op je gemakkie mijn kant op komt tuffen 's ochtends dan komt alles goed
ziet er goed uit voor een honda dan
wel veel nageaapt van kawa ,maarja das niet zo vreemd ook he
ik moet ook nog gewoon werkenDus wel, er zijn mensen die de economie draaiende moeten houden, zoals ik dus. Ik moet de 27e sowieso nog werken dus ik zie jullie savonds wel in het pension dan.
Veel plezier in Spa btw Party
Heeft België een economie danDus wel, er zijn mensen die de economie draaiende moeten houden, zoals ik dus. Ik moet de 27e sowieso nog werken dus ik zie jullie savonds wel in het pension dan.
Veel plezier in Spa btw Party
kawa denkt als ik,never chance a winnig teamEr is niks mis met iets verbeteren hé Rien
@Taz
De zon schijnt
Dat word een mooi ritje vandaag.
Tot strax
Hahaha wat is vroeg.
Normaal zou ik een nachtdienst hebben gehad vannacht maar omdat de vriendin van mijn collega nog niet aan het bevallen was kon ik deze alsnog vrij krijgen.
Ik hield er gister wel rekening mee dat ik moest werken dus ik had al veel geslapen en als je dan om 2300 uur weer in bed stapt word je vroeg wakker.
Dadelijk ff douchen en dan op het gemakkie richting de speeltuin.
Tis nu nog lekker rustig op de weg en volgens flitsservice.nl zijn er geen meldingen vandaag.
Have fun!Zo, ik ga me zo eens richting de Aprilia camping in Heerlen begeven Ciao !!!
Have fun!
Ah da's mooi . Ik zal morgen even met Gert Jan bellen wanneer ie er tijd voor heeft.@ taz ik heb mijn aanhanger even afgestaan aan me zwager want die ging ook naar spa ik heb m dinsdag weer terug dus kunnen we 's avonds een keer op en neer rijden als je wilt laat maar weten hoelaat en wanneer...
Toegevoegd@Taz: Foto voor de OP : [afbeelding]
Gegevens
Ralf1977
Blade 900 RR en CB 450
Breda
08- april-1977
Alvast bedankt.
En ik lees net dat je met Sinned zijn aanhanger kan rijden.
Das handiger denk.
Mocht het niet kunnen dan hoor ik het wel.
Groetjes