Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope die van mij blijft lekker thuis. neem alleen de camera mee :+
dus tazkuh ge kan bij sinned zijn aanhanger erbij alleen zitten we dan wel ff met plek in de auto te kijken O-)
Komen we wel uit hoop ik. Desnoods gooi ik mn motor bij jullie achterop en rij ik met mn eigen auto.

Goedkeuring voor de trekhaak is er inmiddels *O* allleen moet t weer bij n audi-dealer en dat lukt niet meer voor Assen.

Komen we wel uit hoop ik. Desnoods gooi ik mn motor bij jullie achterop en rij ik met mn eigen auto.

Goedkeuring voor de trekhaak is er inmiddels *O* allleen moet t weer bij n audi-dealer en dat lukt niet meer voor Assen.
gaat helemaal goed komen dan ;)

das mooi dat je zelf een trekhaak krijgt *O*
jammer dat het niet voor assen kan anders konden we met jou meerijden :+

hoe ist met je handje, snelle dame? hier alvast een kusje voor erop :j

goed nieuws voor alle topic-bezoekers (ik schraap mijn keel en schreeuw):
*O* *O* HET IS BIJNA WEEEKEEEEEEEEEND *O* *O*
(edit) behalve voor de snelle dame die nog één dagje moet werken -O- (maar ja, da's alleen maar handig, want dan kan ze een nieuwe fazer bestellen :+ )

zo, en dan nu eerst koffie :Z

PS @ all: Frasier en ik vertrekken zondagochtend vanaf Lei Ping naar de Lucht, zien we jullie daar :W

Laatst bewerkt:
gaat helemaal goed komen dan ;)

das mooi dat je zelf een trekhaak krijgt *O*
jammer dat het niet voor assen kan anders konden we met jou meerijden :+

Gaat het snelle meisje haar KAWA weg doen voor een Fazer?

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb een enerverende week achter de rug grrrr, moest een collega aflossen die een springer heeft gehad, ik kwam snel ter plaatse, zeg maar iets te snel :r
Wat een ranzigheid, jonge dame van 25 RIP.

Was Maandag gebeurt, misschien wel gehoord op het nieuws :?
Tussen Den Bosch en Nijmegen was het treinverkeer afgesloten, van 9.30u tot 12.30u

Greetz DW.

getsie, DW -O- da's niet zo mooi......

kan me er niets bij voorstellen (dat je jezelf voor de trein gooit.... :N ) er zijn zoveel mooie dingen in het leven!

sterkte, ook voor je collega! :W

voor iedereen die zondag naar de meeting gaan veel plezier ik kan helaas niet mee. :(
mijn nichtje doet haar communnie. volgend jaar beter.
dan maar dit weekend naar het parkfeest hier in oosterhout. balen zeg :+

getsie, DW -O- da's niet zo mooi......

kan me er niets bij voorstellen (dat je jezelf voor de trein gooit.... :N ) er zijn zoveel mooie dingen in het leven!

sterkte, ook voor je collega! :W
Ik heb er iig geen last van maar idd voor mijn collega is het een drama.
Is dan ook nu ziek thuis hoop dat hij er zich overheen kan zetten.

Groetjes.

hoe ist met je handje, snelle dame? hier alvast een kusje voor erop :j

goed nieuws voor alle topic-bezoekers (ik schraap mijn keel en schreeuw):
*O* *O* HET IS BIJNA WEEEKEEEEEEEEEND *O* *O*
(edit) behalve voor de snelle dame die nog één dagje moet werken -O- (maar ja, da's alleen maar handig, want dan kan ze een nieuwe fazer bestellen :+ )

zo, en dan nu eerst koffie :Z

PS @ all: Frasier en ik vertrekken zondagochtend vanaf Lei Ping naar de Lucht, zien we jullie daar :W
handje gaat heel wat minder B| Heb vandaag per ongeluk het zwaluwstaartje los getrokken en daarmee ook de lijm en dat is geen fijn gevoel -O-

whoehoe bijna weekend *O* *O* *O*
Gaat het snelle meisje haar KAWA weg doen voor een Fazer?
:Y

Hallo allemaal,

Ik heb een enerverende week achter de rug grrrr, moest een collega aflossen die een springer heeft gehad, ik kwam snel ter plaatse, zeg maar iets te snel :r

Tussen Den Bosch en Nijmegen was het treinverkeer afgesloten, van 9.30u tot 12.30u

Greetz DW.
sterkte voor je collega en ook voor jou natuurlijk. Is nooit een prettig gezicht '(
heb er niks van meegekregen helaas maar ik moet erbij zeggen check ook niet elke dag het nieuws.
dat kan vanaf volgende keer :Y
*O*

Hallo allemaal,

Greetz DW.
Ik zie het zo voor me :r Sterkte met het verwerken, zoiets zie je liever niet van dichtbij...

Dacht ben eens lief voor Dennis en snij je broodjes alleen toen sneed ik iets meer. Een flinke jaap in me hand dat gelijmd moest worden -O-
Kitten :Y :+

Beterschap :j

Maar eh, je gaat Fazer rijden ? Dan hoeft Sinned geen circuitfiets meer te kopen })

Dan moet ik je zeker nog op komen halen ook :+

Dat zou ik je niet aan doen, ik kom dan wel naar jou hoor, als het allemaal past qua tijdschema.

@FL: sterkte met je handje (ik zou btw voor een Hornet, Z750 of de CB1000R gaan :X )

cb1000r_010_2008_g.jpg

:9~ :9~ :9~

Ik ga morgen niet mee naar de MM. Ik ga braaf in de boeken voor mn cursus boekhouden..
Veel plezier voor diegene die wel gaan!

mensen ik moet me ook afmelden voor morgen
nog niet klaar met de verbouwing.
veel plezier ik zie de fotos morgen wel moccarider

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan