Evelknievel
MF veteraan
wie? EvelK a.k.a. "halleej" of vonne d'r nieuwe fiets?
ROFL
MM was echt gaaf en de avondje ervoor ook
was gezellig!
@Ralf1977... nee gij zeit in orde wilde zeggen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wie? EvelK a.k.a. "halleej" of vonne d'r nieuwe fiets?
heej gokker. uh zaterdag kan ik niet. ik was vergeten dat ik dan ging vissen met de zaak.
bedrijfs uitje evel is dr ook bij dus dat gaat leuk worden
Met 2 KTM's 950's slalommend over de snelweg en het laatste stuk hoofdzakelijk op het achterwiel binnendoor.
We hadden best wel veel bekijks.
Heb je aanhanger + Dave nog gespot
@ taz ik heb mijn aanhanger even afgestaan aan me zwager want die ging ook naar spa ik heb m dinsdag weer terug dus kunnen we 's avonds een keer op en neer rijden als je wilt laat maar weten hoelaat en wanneer...
Viel eigenlijk best tegen...Super maarten!
Hoe was jouw weekend?
Zie hierbovenJa dee je missen. Waar was je nou?
Volgend jaar betermaarten... jammr dat je er niet bij was
Gambit toegevoegd aan circuitrijden Croix
@taz
Zet mij ook maar in het lijstje voor Croix. Heb me net ingeschreven.
Foto's !!!Voor ik het vergeet, morgenavond met Sinned de circuit R6 ophalen
@ taz: zet mij ook maar bij Croix (alleen za. 9 aug.)
Heb je aanhanger + Dave nog gespot Viel eigenlijk best tegen...
Zondag op maandag slecht geslapen...aangekomen op Spa bij de 1e sessie maar 1 ronde gereden omdat we wat laat op het circuit aangekomen waren. Het was ook best fris moet ik zeggen dus erg veel vertrouwen had ik niet. 2e sessie werd ik best wel zoek gereden door iedereen 3e sessie een groep terug gegaan, toen ging het wel lekker, genoeg mensen ingehaald, alleen had ik wel een momentje dat m'n voorwiel weg gleed. Ik reed al als een oud wijf (waarschijnlijk vanwege m'n schuivertje op Val de Vienne nog), maar daarna ging het alleen maar slechter. 4e sessie ging waardeloos dus heb de 5e sessie maar geskipped, wilde toch liever m'n Mille heel houden.
Spa is een mooi circuit, Eau Rouge/Radillion = maar het is een ongelofelijk snel circuit en veel hoogteverschil (hou ik niet echt van). Als ik weer een beetje het vertrouwen terug heb kan ik er wel harder rond gaan, maar achterop het circuit als je boven de 200 komt dan waai je alle kanten op man, niet normaal.
Het is me dus een beetje tegengevallen helaas, Val de Vienne was wat dat betreft meer mijn ding Assen is ook lekker vlak dus kijken of ik volgende week weer een beetje in mijn ritme kan komen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en ons stukske speelgoed
[afbeelding]
Noem het maar groot.. Evil is meer van het motto "het gaat niet om de grootte, het gaat om het gewicht dat hem voortstuwd"@Evel: Jij bent toch 1 grote tarzan zonder batterijkus?
Dan reed Taz de verkeerde kant op!@JohnT : Kan zijn dat het Taz was op de R1. Zijn achterlicht is namelijk voor de helft uitgevallen.
(word aan gewerkt)
Hoe is het trouwens met jouw motor.
Hoorde van GJ dat het weer mis was...
Ik ga slapen