Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Luxemburg *O*

GroteFoto-CL6TURTN.jpg

GroteFoto-YBFSOBWT.jpg

(edit) @ kevin: al dat afgestoomde papier kan naar holle bolle gijs, je zit nou toch vlakbij kaatsheuvel :Y

Dan wordt hij wel heel vol :) We zijn begonnen met roze, dat ging makkelijk. Toen kwam er glasweefsel. Dat was nog makkelijker (hele banen trokken we eraf). En toen was er beige, dat werd al moelijker. Als verassing kwam er onder het beige wit tevoorschijn, wat al zeker 4 lagen verf had gehad. Na het wit dachten we klaar te zijn, maar helaas er was ook nog een leuk bloementjesbehang aanwezig. Ondertussen is 1 muur af, een andere bijna en de laatste 2 voor de helft. Nog een avondje zwoegen, dan het plafond eruit en starten met schuren.

Laatst bewerkt:
Ik ging er van uit dat jij bij Sinned op de aanhanger ging. Neem aan dat FL's motor niet mee gaat toch ?
nope die van mij blijft lekker thuis. neem alleen de camera mee :+
dus tazkuh ge kan bij sinned zijn aanhanger erbij alleen zitten we dan wel ff met plek in de auto te kijken O-)

nope die van mij blijft lekker thuis. neem alleen de camera mee :+
dus tazkuh ge kan bij sinned zijn aanhanger erbij alleen zitten we dan wel ff met plek in de auto te kijken O-)
:^

tuurlijk ken tas achterop :+

ik heb maar plaats voor 2 dus helaas. ik had gehoopt dat ik m om kon bouwen naar 3 maar dat kan de as niet aan. die mag max 375kg hebben (laadvermogen) dus 3 SS gaat niet lukken...

leuke pics ik heb ook pics gemaakt maar die zijn niet echt goed gelukt was meer bezig om overeind te blijven in de bochten _O-
tegelijk jezelf fotograferen terwijl je ook door een bocht heen moet sturen is ook moeilijk :Y

sorry, lange dag gehad, ben nu bezig om mn avondeten naar binnen te werken :N

:^

tuurlijk ken tas achterop :+

ik heb maar plaats voor 2 dus helaas. ik had gehoopt dat ik m om kon bouwen naar 3 maar dat kan de as niet aan. die mag max 375kg hebben (laadvermogen) dus 3 SS gaat niet lukken...

Taz kan dan toch bij Party mee in de auto, of zeg ik nou iets geks...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan