jep de combo gaat mee idd. de kawa van veer heeft nog steeds geen trekhaak dusGaan we BBQ'en dan ? Maar ik wil wel bagage meenemen hoor. Sinned (mits hij met de combo gaat) vast ook wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jep de combo gaat mee idd. de kawa van veer heeft nog steeds geen trekhaak dusGaan we BBQ'en dan ? Maar ik wil wel bagage meenemen hoor. Sinned (mits hij met de combo gaat) vast ook wel
Heeft er iemand voor de 27e nog een plekje over op een aanhanger
(edit) @ kevin: al dat afgestoomde papier kan naar holle bolle gijs, je zit nou toch vlakbij kaatsheuvel
Ik ging er van uit dat jij bij Sinned op de aanhanger ging. Neem aan dat FL's motor niet mee gaat toch ?Heeft er iemand voor de 27e nog een plekje over op een aanhanger
Misschien bij mijof 2....
nope die van mij blijft lekker thuis. neem alleen de camera meeIk ging er van uit dat jij bij Sinned op de aanhanger ging. Neem aan dat FL's motor niet mee gaat toch ?
tja dat asfalt ligt er niet voor niets he
nope die van mij blijft lekker thuis. neem alleen de camera mee
dus tazkuh ge kan bij sinned zijn aanhanger erbij alleen zitten we dan wel ff met plek in de auto te kijken
Halve zolen
tegelijk jezelf fotograferen terwijl je ook door een bocht heen moet sturen is ook moeilijkleuke pics ik heb ook pics gemaakt maar die zijn niet echt goed gelukt was meer bezig om overeind te blijven in de bochten
tegelijk jezelf fotograferen terwijl je ook door een bocht heen moet sturen is ook moeilijk
sorry, lange dag gehad, ben nu bezig om mn avondeten naar binnen te werken
Misschien bij mij
tegelijk jezelf fotograferen terwijl je ook door een bocht heen moet sturen is ook moeilijk
sorry, lange dag gehad, ben nu bezig om mn avondeten naar binnen te werken
tuurlijk ken tas achterop
ik heb maar plaats voor 2 dus helaas. ik had gehoopt dat ik m om kon bouwen naar 3 maar dat kan de as niet aan. die mag max 375kg hebben (laadvermogen) dus 3 SS gaat niet lukken...
nee dat had ik gisteren al op.
Vandaag pizza
ja idd je zegt iets geksTaz kan dan toch bij Party mee in de auto, of zeg ik nou iets geks...