Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z :Z :Z

have fun, maybabe! :]

de teller van de GSR staat inmiddels al op 1033 km :P
we hebben dit weekend héérlijk gereden en nu mag de gsr officieel lekker veel toeren maken, dus, vaaaaavaaaaaaavonneeeeeeeeeee is in haar nopjes! :Y

@ FL: leuk hè, zo'n naakte fiets! *O*

@ kevin: hoewist in je huissie?

Hey Vonne, lekker veel km's al gemaakt zeg. Super!

Mijn huisje gaat alles goed. Vandaag start gemaakt met het behang afstomen. Pfff 5 lagen zitten erop... Maar we hebben tijd zat :)

Goedenavond mensen die nog wakker zijn

Ben toestrax met Evel, FL, Sinned en AaiUtDeWaai weze rijden, het begon toch te plenzen bij gorinchem, niet normaal joh, dus geen klaverblad vanavond :? !!

Ik heb een vraagje, heb vandaag de xenonkit voor de motor ontvangen en heb em helemaal geinstalleerd alleen als ik mn lamp aanzet gaat dat kastje van de ballast ff piepen, das maar heel ff, is dat normaal?! Als de lamp op temperatuur dan stopt ie ermee lijkt het wel.

ik ga douche en dan stap ik in mn mandje :Z

welteruste iedereen

Laatst bewerkt:
Morgenavond nieuw rubber eronder *O*

Ik rij zondag trouwens met de speeltuin mee, want ik heb ook niet zo'n zin om met een mega groep uit Den Bosch te rijden. Zie jullie in Veenendaal :W

@Vonne..... gefeliciteerd met je GSR..... en als je dan toch wat verrichtingen gaat oefenen.............

vergeet de hellingproef niet..................

@Vonne..... gefeliciteerd met je GSR..... en als je dan toch wat verrichtingen gaat oefenen.............

vergeet de hellingproef niet..................

_O- waar lag dat kerkhof ook alweer? :+

hoe ist met je gebroken botjes, rené? al weer beetje opgeknapt? ga je nog op weekend in juni of is dat te vroeg?

:W groetjes flapoor })

(edit) @ kevin: al dat afgestoomde papier kan naar holle bolle gijs, je zit nou toch vlakbij kaatsheuvel :Y

Laatst bewerkt:
Hallo luitjes, :W

Zijn er nog plannen voor de MM komende zondag?
Ik ga er sowieso naar toe maar zou het wel leuk vinden om met meerdere er naar toe te rijden.

wie gaat er hoe laat naar toe vanaf waar? :+

@ assengangers: :]

Nog 2 weken!! *O*

Hoelaat en waar gaan we dinsdag de 27e verzamelen??
(ivm vrij vragen op t werk... )

Nog 2 weken!! *O*

Esso pomp bij Hank ? Ik rij in ieder geval met de motor op de aanhanger (Taz en Sinned ook neem ik aan) dus degenen die op de motor gaan kunnen beter gewoon doorrijden :Y

zo de nieuwe hendel is besteld zodra die binnen is ga ik eerst proberen de oude terug te buigen en anders effe de nieuwe erop zetten *O* *O*

ik eerst proberen de oude terug te buigen

Hmm ik denk niet dat dat gaat lukken.
De hendel is waarschijnlijk onder verhitting officieel verbogen in de fabriek of hij moet machinaal gedraaid zijn.
Als je deze na een aantal jaren van gebruik gaat buigen zal hij waarschijnlijk breken. Gaat het wel goed dan heb je geluk maar dat kan later een probleem opleveren als je tijdens het stallen van de motor toevallig met je hendeltje tegen de muur aan stoot. gebeurd dit thuis dan heb je de andere nog maar gebeurd dit op een vakantie ver van huis dan mis je een hendel.

Dan zit je dus met de gebakken peren.
Ik zou voor die paar tientjes meteen de nieuwe monteren en de oude weggooien of als reserve bewaren.

Succes met de montage.

Nog 2 weken!! *O*

Ik heb gewoon de hele dag vrijgenomen. Kan ik 's ochends lekker uitslapen.

Esso pomp bij Hank ? Ik rij in ieder geval met de motor op de aanhanger (Taz en Sinned ook neem ik aan) dus degenen die op de motor gaan kunnen beter gewoon doorrijden :Y
Da's mooi, dan kunnen jullie ook het BBQ vlees en de vega burgers meenemen. *O*

Ben toestrax met Evel, FL, Sinned en AaiUtDeWaai weze rijden, het begon toch te plenzen bij gorinchem, niet normaal joh, dus geen klaverblad vanavond :? !!

Ik heb een vraagje, heb vandaag de xenonkit voor de motor ontvangen en heb em helemaal geinstalleerd alleen als ik mn lamp aanzet gaat dat kastje van de ballast ff piepen, das maar heel ff, is dat normaal?! Als de lamp op temperatuur dan stopt ie ermee lijkt het wel.

welteruste iedereen
En, hoeveel K is het geworden?

welteruste iedereen
ik heb je het vanmiddag al gezegd ;)

@ gambit zaterdag is mcc open voor je ;) maar het is wel ff tcc geworden (terheijden, coast, custums) ik zit dit weekend in terheijden bij mijn ouders thuis. geef me zaterdag maar ff een belletje dan zeg ik wel waar je moet zijn. en hoelaat enz....

Hmm ik denk niet dat dat gaat lukken.
De hendel is waarschijnlijk onder verhitting officieel verbogen in de fabriek of hij moet machinaal gedraaid zijn.
Als je deze na een aantal jaren van gebruik gaat buigen zal hij waarschijnlijk breken. Gaat het wel goed dan heb je geluk maar dat kan later een probleem opleveren als je tijdens het stallen van de motor toevallig met je hendeltje tegen de muur aan stoot. gebeurd dit thuis dan heb je de andere nog maar gebeurd dit op een vakantie ver van huis dan mis je een hendel.

Dan zit je dus met de gebakken peren.
Ik zou voor die paar tientjes meteen de nieuwe monteren en de oude weggooien of als reserve bewaren.

Succes met de montage.

ik denk dat ik mijn man dat maar doe ja gelijk de nieuwe erop zetten dat ben ik er gelijk van af.

Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon de hele dag vrijgenomen. Kan ik 's ochends lekker uitslapen.Da's mooi, dan kunnen jullie ook het BBQ vlees en de vega burgers meenemen. *O*
Gaan we BBQ'en dan ? :P Maar ik wil wel bagage meenemen hoor. Sinned (mits hij met de combo gaat) vast ook wel :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan