Nameless
MF veteraan
Hier ook geen mail gehad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
have fun, maybabe!
de teller van de GSR staat inmiddels al op 1033 km
we hebben dit weekend héérlijk gereden en nu mag de gsr officieel lekker veel toeren maken, dus, vaaaaavaaaaaaavonneeeeeeeeeee is in haar nopjes!
@ FL: leuk hè, zo'n naakte fiets!
@ kevin: hoewist in je huissie?
@Vonne..... gefeliciteerd met je GSR..... en als je dan toch wat verrichtingen gaat oefenen.............
vergeet de hellingproef niet..................
Morgenavond nieuw rubber eronder
Ik rij zondag trouwens met de speeltuin mee, want ik heb ook niet zo'n zin om met een mega groep uit Den Bosch te rijden. Zie jullie in Veenendaal
Hallo luitjes,
Zijn er nog plannen voor de MM komende zondag?
Ik ga er sowieso naar toe maar zou het wel leuk vinden om met meerdere er naar toe te rijden.
wie gaat er hoe laat naar toe vanaf waar?
Hoe ist nou allemaal ?@Vonne..... gefeliciteerd met je GSR..... en als je dan toch wat verrichtingen gaat oefenen.............
vergeet de hellingproef niet..................
Esso pomp bij Hank ? Ik rij in ieder geval met de motor op de aanhanger (Taz en Sinned ook neem ik aan) dus degenen die op de motor gaan kunnen beter gewoon doorrijden@ assengangers:
Nog 2 weken!!
Hoelaat en waar gaan we dinsdag de 27e verzamelen??
(ivm vrij vragen op t werk... )
ik eerst proberen de oude terug te buigen
Ik heb gewoon de hele dag vrijgenomen. Kan ik 's ochends lekker uitslapen.@ assengangers:
Nog 2 weken!!
Hoelaat en waar gaan we dinsdag de 27e verzamelen??
(ivm vrij vragen op t werk... )
Da's mooi, dan kunnen jullie ook het BBQ vlees en de vega burgers meenemen.Esso pomp bij Hank ? Ik rij in ieder geval met de motor op de aanhanger (Taz en Sinned ook neem ik aan) dus degenen die op de motor gaan kunnen beter gewoon doorrijden
En, hoeveel K is het geworden?Goedenavond mensen die nog wakker zijn
Ben toestrax met Evel, FL, Sinned en AaiUtDeWaai weze rijden, het begon toch te plenzen bij gorinchem, niet normaal joh, dus geen klaverblad vanavond !!
Ik heb een vraagje, heb vandaag de xenonkit voor de motor ontvangen en heb em helemaal geinstalleerd alleen als ik mn lamp aanzet gaat dat kastje van de ballast ff piepen, das maar heel ff, is dat normaal?! Als de lamp op temperatuur dan stopt ie ermee lijkt het wel.
ik ga douche en dan stap ik in mn mandje
welteruste iedereen
8000En, hoeveel K is het geworden?
ik heb je het vanmiddag al gezegdGoedenavond mensen die nog wakker zijn
Ben toestrax met Evel, FL, Sinned en AaiUtDeWaai weze rijden, het begon toch te plenzen bij gorinchem, niet normaal joh, dus geen klaverblad vanavond !!
Ik heb een vraagje, heb vandaag de xenonkit voor de motor ontvangen en heb em helemaal geinstalleerd alleen als ik mn lamp aanzet gaat dat kastje van de ballast ff piepen, das maar heel ff, is dat normaal?! Als de lamp op temperatuur dan stopt ie ermee lijkt het wel.
ik ga douche en dan stap ik in mn mandje
welteruste iedereen
Hmm ik denk niet dat dat gaat lukken.
De hendel is waarschijnlijk onder verhitting officieel verbogen in de fabriek of hij moet machinaal gedraaid zijn.
Als je deze na een aantal jaren van gebruik gaat buigen zal hij waarschijnlijk breken. Gaat het wel goed dan heb je geluk maar dat kan later een probleem opleveren als je tijdens het stallen van de motor toevallig met je hendeltje tegen de muur aan stoot. gebeurd dit thuis dan heb je de andere nog maar gebeurd dit op een vakantie ver van huis dan mis je een hendel.
Dan zit je dus met de gebakken peren.
Ik zou voor die paar tientjes meteen de nieuwe monteren en de oude weggooien of als reserve bewaren.
Succes met de montage.
Gaan we BBQ'en dan ? Maar ik wil wel bagage meenemen hoor. Sinned (mits hij met de combo gaat) vast ook welIk heb gewoon de hele dag vrijgenomen. Kan ik 's ochends lekker uitslapen.Da's mooi, dan kunnen jullie ook het BBQ vlees en de vega burgers meenemen.
'T is maar een idee. Volgens mij was dat daar mogelijk.Gaan we BBQ'en dan ? Maar ik wil wel bagage meenemen hoor. Sinned (mits hij met de combo gaat) vast ook wel