Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik volg het even niet meer :/ Hoe kom je nu weer aan die fiets ? En SG heeft Vonne's ouwe fiets ?

_O-
nee dit is niet Vonne's ouwe fiets... Dit zou eigenlijk de circuit racer van mijn broer worden maja... Die had het te druk dus heb ik hem maar bespaart van het verstoffen O-)

:W uit het zonnige NL *O*

Goedemorge!

Weer is zwaaien hier! :W

Beetje ziekjes geweest en nog bezig met me motor.
Heb me schade laten lassen. Maar nu moet ik nog al me kappen terug erop krijgen en een mooie sticker verzinnen om de lasnaden te coveren. En ik heb al nieuwe onderdelen dus ik kan aan de slag.

Het resultaat post ik nog wel. Voor nu ben ik nog wel even bezig. :+

@ Supergrofer: Ziet er netjes uit je Cat!
@ Vonne: Superleuk dat je even kwam showen!! Tis echt een hele mooie fiets. Veel plezier ermee!
@ Lux-gangers: Ben zooo jaloers! Wil oooit er ook heen. Maar voor nu Have Fun!

Sorry als ik wat vergeten ben. Lees snel weer is bij. Voor nu: Miranda is nog wel even zoet met haar motor in mekaar aan het puzzelen. En dan hoop ik weer snel te kunnen rijden. *O*

Fijn weekend iedereen! :W

Goedemorge!

Weer is zwaaien hier! :W

Beetje ziekjes geweest en nog bezig met me motor.
Heb me schade laten lassen. Maar nu moet ik nog al me kappen terug erop krijgen en een mooie sticker verzinnen om de lasnaden te coveren. En ik heb al nieuwe onderdelen dus ik kan aan de slag.

Het resultaat post ik nog wel. Voor nu ben ik nog wel even bezig. :+

@ Supergrofer: Ziet er netjes uit je Cat!
@ Vonne: Superleuk dat je even kwam showen!! Tis echt een hele mooie fiets. Veel plezier ermee!
@ Lux-gangers: Ben zooo jaloers! Wil oooit er ook heen. Maar voor nu Have Fun!

Sorry als ik wat vergeten ben. Lees snel weer is bij. Voor nu: Miranda is nog wel even zoet met haar motor in mekaar aan het puzzelen. En dan hoop ik weer snel te kunnen rijden. *O*

Fijn weekend iedereen! :W

*zucht* ik wou dat ik net zo handig was als jij ;)

maar iig veel succes met de reparatie!!

Ik ben weer terug uit Luxemburg.
Zooo, dat was vet }) :9~ *O*
We hebben flink lopen knallen. Ik had de bullit cam bij me dus daar heb ik wat mee geëxperimenteerd.

Ook zaterdagavond met Scammie nog een keertje of 10 Scammie's GP circuit de berg op- en afgeragd. De Lux-gangers van vorig jaar weten wel welk stuk :9~ :9~
Fotograaf en videoman stonden in de berm O-)
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar t geschraap was iig duidelijk te horen })

Als ik alles heb, gooi ik het hier wel neer.

Ow ja, Scammie, Sinned en FL: was gezellig *O*

Ik ben weer terug uit Luxemburg.
Zooo, dat was vet }) :9~ *O*
We hebben flink lopen knallen. Ik had de bullit cam bij me dus daar heb ik wat mee geëxperimenteerd.

Ook zaterdagavond met Scammie nog een keertje of 10 Scammie's GP circuit de berg op- en afgeragd. De Lux-gangers van vorig jaar weten wel welk stuk :9~ :9~
Fotograaf en videoman stonden in de berm O-)
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar t geschraap was iig duidelijk te horen })

Als ik alles heb, gooi ik het hier wel neer.

Ow ja, Scammie, Sinned en FL: was gezellig *O*

het was *O*

Welkom terug homies :W

Ik mag zometeen lekker gaan werken !!!! -O-
_O- :X :j

owja die andere dat was een 2008 fz6-n S2 (naked fazer 600 sport)

die hadden we dit weekend even gehuurd om te zien hoe zo'n ding stuurt.
en ik kan je vertellen dat dat best een :9~ motor is voor in lux!!

Fastlady heeft bijna de hele band gebruikt!!!! dr zit nog een kleine halve centimeter aan elke kant van de band nu. en geloof me das best wel knap voor 1 dag sturen op een 'onbekende motor.

Gespot: zaterdagmiddag op de parkeerplaats op de bisschopshoeve
geel-groene honda fireblade met achter valentino rossi sticker

@ degene die xenon hebben: hoe zit dat met je reflector, hoorde dat ie in kan gaan branden door de hoge temperatuur van xenon of valt dat wel mee???

@ de rest :W :W

Laatst bewerkt:
Gespot: zaterdagmiddag op de parkeerplaats op de bisschopshoeve
geel-groene honda fireblade met achter valentino rossi sticker

@ degene die xenon hebben: hoe zit dat met je reflector, hoorde dat ie in kan gaan branden door de hoge temperatuur van xenon of valt dat wel mee???

@ de rest :W :W
:W :W

Het energieverbruik, en daarmee de warmte ontwikkeling, van een xenon lamp is juist lager dan dat van een halogeenlamp. Het gebruik na opstarten van een xenon lamp is 35 Watt, dat van een halogeenlamp 65-100 Watt.

En zoals gezegd, we hebben ons goed vermaakt :Y

Tijd voor de filmpjes *O*
Met dank aan Youtube voor t vernöken van de kwaliteit B|

Stukje toeren :+

Bergje omlaag en weer bergje omhoog :P

Circuitje rijden :] Jammer van die caravans en auto's -O-

hallo iedereen,
ik ben ook weer terug uit luxemburg.
eerste dan geslapen in st. vith en daarna door gereden naar vianden.

en volgens mij heb ik in clervaux tazman, scammie en kingcoder gespot ik zat daar zondag tussen 11:00 en 12:00 op het terras jullie kwamen 3 keer voorbij.

en zondag avond denk ik sinned en FL met de motors op de trailer.

laat even weten of het klopt dan heb ik bij deze mijn eerste spots gedaan *O* *O*

ik ben nu bekaf en ik heb gemerkt dat ik vaker die kant op moet want mijn bochten werk is echt 3keer niks _O-

ik ben in iedergevalnog heel heb er alleen een paar krasjes bij op mijn bike
heb hem laten vallen B|

volgend jaar gaan we zeker terug.

hallo iedereen,
ik ben ook weer terug uit luxemburg.
eerste dan geslapen in st. vith en daarna door gereden naar vianden.

en volgens mij heb ik in clervaux tazman, scammie en kingcoder gespot ik zat daar zondag tussen 11:00 en 12:00 op het terras jullie kwamen 3 keer voorbij.

en zondag avond denk ik sinned en FL met de motors op de trailer.

laat even weten of het klopt dan heb ik bij deze mijn eerste spots gedaan *O* *O*

ik ben nu bekaf en ik heb gemerkt dat ik vaker die kant op moet want mijn bochten werk is echt 3keer niks _O-

ik ben in iedergevalnog heel heb er alleen een paar krasjes bij op mijn bike
heb hem laten vallen B|

volgend jaar gaan we zeker terug.

jep je kan ons gespot hebben zondag avond. maar zondag taz, scammie, en king kan eigenlijk niet wat king had z'n bike niet bij :+

als je een pagina terug kijkt kan je je zien hoe onze convooi eruit zag ;)

jep je kan ons gespot hebben zondag avond. maar zondag taz, scammie, en king kan eigenlijk niet wat king had z'n bike niet bij :+

als je een pagina terug kijkt kan je je zien hoe onze convooi eruit zag ;)

het waren 3 motoren 2 met sticker en 1 zonder

En zoals gezegd, we hebben ons goed vermaakt :Y

Tijd voor de filmpjes *O*
Met dank aan Youtube voor t vernöken van de kwaliteit B|

Stukje toeren :+

Bergje omlaag en weer bergje omhoog :P

Circuitje rijden :] Jammer van die caravans en auto's -O-
wat een aso zeg op 2 en 5 minuten O-) O-)

ik had ff gras ipv gas gelezen :X

:)

ik zeg:

curbstones
season_end-johhny-rea-cadwell-2.jpg

:W :W

Het energieverbruik, en daarmee de warmte ontwikkeling, van een xenon lamp is juist lager dan dat van een halogeenlamp. Het gebruik na opstarten van een xenon lamp is 35 Watt, dat van een halogeenlamp 65-100 Watt.

Heb dubbele xenon, maar idd energieverbruik is lager, dus branden ...??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan