Breda/Oosterhout en omgeving - deel 37

Ja geloof ik best. Al heeft t vanochtend wel echt heel hard geregend. Na t ritje ff wassen en dan komt t vast wel goed. Kriebelt te erg om m nog langer stil te laten staan :+
Ja, dat snap ik wel als die net vers in de collectie zit. Heb zelf een rode 899 gehad, kon je wel beter zien of er zout aan de kuip zat ;)
 
Hey,

Ik ga dit forum ook maar is volgen!

Korte introductie
Woon in Dongen, en sinds een maandje in bezit van een VFR750 uit '94.(iets met voorliefde voor oude rommel).
Misschien komen we elkaar ergens een keer tegen :D
Goed stuurfietsen zijn het die vfr 's. Heb er 2 gehad van bouwjaar 94 en 1 van 96. Rijd nu 9 jaar dezelfde vtr1000f en van de week de eerste km's van 2024 afgelegd. Hoedanook, welkom Goudvis :t
 
Vandaag nog best veel prut op de weg: voorruit van de auto bleef aardig wit :/; motor blijft nog op stal :Y.
 
IMG_3969.jpeg

Op de paarse strepen heeft rijkswaterstaat gestrooid in de afgelopen 6 uur…. Alle wegen hier in de buurt dus die onder hun verantwoordelijkheid vallen -O- De gemeentes zullen de rest wel lekker wit gestrooid hebben. Denk dat ze nog maar even in de garage blijven…
 
Laatst bewerkt:
Kon t toch niet laten… even 80km gedaan. Heerlijk, niet te koud! Best veel motoren tegengekomen ook nog. Nu de duc even lekker wassen.
En, hoe reed ie? 🙂
Rondje biesbosch en stuk dijk bij poederooien, was uiteindelijk toch wel aan de frisse kant, maar dan thuis maar lekker de kachel aan gegooid 😎
 
Laatst bewerkt:
En, hoe reed ie? 🙂
Rondje biesbosch en stuk dijk bij poederooien, was uiteindelijk toch wel aan de frisse kant, maar dan thuis maar lekker de kachel aan gegooid 😎
Ja heerlijk! Alleen de vering nog ff (laten) afstellen. Hij staat nu echt snoeihard. Rondje Biesbosch klinkt ook goed, rij je dan daarna via Sleeuwijk en Woudrichem over de dijk richting Poederoijen ofzo?
 
Voor dat rondje biesbosch zou ik ook graag eens aanhaken, ben wel benieuwd hoe je dan rijdt.
 
Voor dat rondje biesbosch zou ik ook graag eens aanhaken, ben wel benieuwd hoe je dan rijdt.
Is dit rondje… de buitenste dan. Idd minuut of 20-25 denk ik. Maar leuke bochtjes. En je kan m zovaak rondrijden als je wilt. Je komt steeds weer op de bandijk in Werkendam uit.
IMG_3981.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: RISL
Voor dat rondje biesbosch zou ik ook graag eens aanhaken, ben wel benieuwd hoe je dan rijdt.
Mocht je een rondje Biesbosch willen maken met wat extra dijkjes en bezoek aan twee vestingen: Klik voor inspiratie.

Ben gisteren ook best wat motoren tegengekomen met het rondje Altena - R’veer - Made - Hooge Zwaluwe - Lage Zwaluwe - R’veer - en toen bij de Kromme Nol de dijk op van Wijk en Aalburg, via de dijk terug naar Sleeuwijk.

Vandaag ritje Oost Brabant gepland, van Altena richting Hedel, klein stukje Den Bosch, dan richting Veghel voor kraambezoek. Hopelijk valt het mee met de pekel maar voor de zekerheid toch maar ff afspoelen bij terugkomst.
 
Voor wie die dit rondje nog gaat verkennen; denk aan je snelheid/gedrag. Het nodigt enorm uit om op sommige stukken hard te rijden. Om die reden komt de politie er ook graag ;)
Boswachter staat er ook regelmatig, volgens mij ook bevoegd om proces verbaal op te maken als die gekke dingen constateert? Vandaag stond 'ie met zijn verrekijker in de verte te turen dus we konden ongestoord het rondje afmaken. Kwam naast de vele wielrenners zo rond 15:30 ook nog een andere motorrijder tegen, misschien iemand van hier?
 
Boswachter staat er ook regelmatig, volgens mij ook bevoegd om proces verbaal op te maken als die gekke dingen constateert? Vandaag stond 'ie met zijn verrekijker in de verte te turen dus we konden ongestoord het rondje afmaken. Kwam naast de vele wielrenners zo rond 15:30 ook nog een andere motorrijder tegen, misschien iemand van hier?
Maar die kan geen snelheidsbekeuringen uitschrijven gelukkig.
 
Wel PV opmaken voor rijgedrag toch? Gelukkig hebben ze geen lasergun inderdaad want ik kom die gasten overal tegen.
Zolang je gewoon op t asfalt blijft niet volgens mij. Als je door de Biesbosch gaat crossen en met een luchtbuks op vogels gaat schieten is t een ander verhaal denk ik. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan