Tha Spank
MF veteraan
Zeg maar niets meer.......
ssssst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeg maar niets meer.......
Het was een topdag bij Assen,
Was klets en klets nat, dammm,was net bij Zwolle, toen begon het keihard te regenen, Shit shit, had mijn lerenpak aan, tuurlijk komt de regen na een tijd helemaal door,en had ook nooit een regepak afgeschaft, wel dom he?
Bij een pompstation naast Zwolle heb ik gevraagd naa een motorzaak in de buurt,
Hebbessss, Afslag Zwolle zuid,en ook een Suzu dealer, tuurlijk krijg ik behandeling van een Suzu rijder, Hahahaaaa,
En top man, Hun hebben onze kleren afgedroogd dmv een dikke airco die aan het achterkant hete lucht maakt,
Na een uur was alles weer droog,was rond 9:30 toen,
Een nieuwe Suzu shirt, regenpak bij hun afgeschaft, en we zij weer ready to rock and roll,
Het was mijn eerste GP, en was echt gaaf, vette motoren, en vriendelijke sfeer,
Had een staanplek, kon ik ook een aantal ackties zien, Woooowwww, dat gaat hard en klinkt als The Hell, Rossi liet weer aan iedereen zien dat hij de docter is, en als anderen een keer willen winnen, moeten ze een afspraak bij hem maken, is een docter tog? Kom je niet zo maar binnen lopen zonder een afspraak tog?
Heheheehee
Een avontuurlijke dag,next year again and again,
En hoe was jullie dag op GP?
Groetjes van de bommer,
Sorry...PimP weet al het een en ut ander maar die moet z'n mondje
maar ff dicht houden .
Sorry...
Maar tsja ik zou toch voor een kawa blijven gaan hoor.... (zx9, zx10 of zx12 ipv die r1?)
Sorry...
Maar tsja ik zou toch voor een kawa blijven gaan hoor.... (zx9, zx10 of zx12 ipv die r1?)
Ja, maar een ZX9-R vindt ik te lomp en de ZX10-R is nu nog te duur .
Al deze motoren zouden voor 1 jaar zijn als opstap naar de ZX10-R,
en dan is de R1 misschien wel de meest geschikte fiets.
Nee, geen groene kawa natuurlijk
En dank je wel Henk
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk. Vergeleken met de andere modernere supersports is en blijft de 9 een beetje eh ....... massiever, zou ik zeggen
In elk geval, suc6 met je keuze.
Greetzzz.
Rob
Hahahaha ik vindt hem massiever maar jouw uitvoering staat wel hoog
in mijn top 5 van mooiste motoren. Vooral de lijnen van het kontje
zonder greepjes .
@Renzo dit is n 1998 uitvoering ik ga echt min voor 2002 als het n
R1 wordt.
Morgen gaat de fiets naar MCR en dan zie ik wel wat ze er eventueel
voor geven.
Ik wil hem ook wel tegen de mijne ruilen?
Ik wil hem ook wel tegen de mijne ruilen?
Huh, ik snap hem niet? En dan gewoon niets zeggen hèdie pop niet maar jou wel hahaha
Waar haalt Henk dat geld allemaal vandaan
hehehe dat smiley cheerleadertje heeft vast en zeker wat meer gedaan in plek van alleen maar 'takke roookkuh' van spank