Breda / Oosterhout e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poser :+

Ik wil ook kneedownend op de foto...wanneer volgt er weer een fotosessie :P

Ikke nie.. heb geen kneesliders ;) Zaterdag ff nieuw bandje op mijn fiets laten leggen zodat deze weer geheel klaar is voor mijn komende "Tour De France".

(Brabant, Ardennen, Vogezen, Drome (Camping Moto), Loiredal, Champagne, Brabant)

Tsja dan kan een nieuwe zx6r (of een andere nieuwe sportfiets) wel 30 kilo lichter wegen dan mijn motor maar als de berijder zelf meer dan 30 kilo zwaarder weegt :X

...dan kan je nog steeds achteraan aansluiten :W :W :W

;)

maar ff zonder gekheid.. gaan we binnenkort een fotosessie houden jah... :} wie heeft er een 'geve' camera :Y :Y *O* *O*

...dan kan je nog steeds achteraan aansluiten :W :W :W

;)

maar ff zonder gekheid.. gaan we binnenkort een fotosessie houden jah... :} wie heeft er een 'geve' camera :Y :Y *O* *O*
Hey misschien bij de volgende breda meeting, dan kan henk mooi de foto's maken _O-

:+

Ikke nie.. heb geen kneesliders ;) Zaterdag ff nieuw bandje op mijn fiets laten leggen zodat deze weer geheel klaar is voor mijn komende "Tour De France".

(Brabant, Ardennen, Vogezen, Drome (Camping Moto), Loiredal, Champagne, Brabant)
Ga je met de motor op vakantie?

Yups, tweede keer al dit jaar. 2 maanden terug rondje om Zwitserland heen gereden en nu dus een tour de France maken.

Net efef Oxford zijtasjes en een Oxford roltas gehaald. Zaterdag nieuw rubber erop... dus het oude... dat zit nu een beetje geplakt op straat op diverse plekken in Oosterhout ;)

Lachen, op vakantie met de motor. Dat zal er voor mij ook nog wel eens in gaan zitten denk ik...

Lachen, op vakantie met de motor. Dat zal er voor mij ook nog wel eens in gaan zitten denk ik...

Gewoon doen, alleen wel goed op voorbereiden dat je niet voor onverwachte dingen komt te staan. Ik wil niet anders meer.... of het moet voor een weekendje naar een verre stad zijn of weekje boarden want sneeuwkettingen hebben ze nog niet voor op de motor...wat soms wel onhandig is (zie foto afgelopen mei in Oostenrijk net voor Lech)

gewoondoorrijden.jpg

Ik ga volgende week op de motor naar Italië...gaat afzien worden :P

Gespot gistern
Franske kwijlend bij D..mo bij een gsx 750 R :9~ :9~ :9~

Ben je nog bij Road P..t geweest???
Staat ook nog een hele mooie Gsx er (je kent da wel van een oud vrouwtje geweest bla bla bla) :9~ :9~ :9~

Wel een gek gezicht hoor (met alle respect)zn "klein mannekke" op zn VETTE fiets :+ :}

Was wel raar zeg om bij Miss Nitro achterop te zitten,wel lachen die reacties van de mensen als zn dikke nek achterop zien bij zn lief meissie
_O-
FF mijn beest opgehaald nog bij www.mcr.nl , rijd weer als de brandweer,wederom weer geweldig geholpen :} :} :}

@Pim Katertje????????

@Tha Spank was gezellig gistern,jammer dat ik zo laat was maar ge kent da e Dallie en BBQ en :9~ :9~ :9~
We hebben onderweg nog een mooi aandenken gevonden *O* te bewonderen bij Pim(p) :+ :+

Laatst bewerkt:
@Pim Katertje????????

@Tha Spank was gezellig gistern,jammer dat ik zo laat was maar ge kent da e Dallie en BBQ en :9~ :9~ :9~
We hebben onderweg nog een mooi aandenken gevonden *O* te bewonderen bij Pim(p) :+ :+

Nope ben superhelder, wel tot 13.00 in me nest gelegen... en dan ook echt liggen slapen.. heerlijk..

hé hé kabouterjes lalala...

ben ook superhelder alleen iedereen om me heen is en ziet er zo vaag uit ;)
:+

PS DEZE POST IS VAN DALLIE!!!

:

Iemand nog een stukkie sturen na t eten?????

:} vanmiddag opnames (interview) gemaakt van Dallie ,door (tv) Omroep Brabant!!!
:Y :Y :Y

8-) :}

Laatst bewerkt:
:

Iemand nog een stukkie sturen na t eten?????

:} vanmiddag opnames (interview) gemaakt van Dallie ,door (tv) Omroep Brabant!!!
:Y :Y :Y

8-) :}

Ohjee.. heb ik ff gelukd at ik betere dingen te doen heb dan tv kijken... zie die kop van jou al vaak zat ;)

Zaterdag even bij Road Pilot geweest, best mooi zo'n MV.

Alleen een beetje DUUR!!!!!!!

zit nu ook echt vergrafd achter de PC... donderdagnacht wezen stappen..BIER :}
vrijdagnacht een bruiloft gehad... weer BIER :}
gisteren een verjaardag... nog eens BIER :}
vandaag op de grote markt naar de NAC-dag geweest... s'middag alweer bier :}
vandaag ook nog eens mn ouders zoveel jaar getrouwd dus een GEVE Barbeknoei gehad :} pppfff wat is het leven toch zwaar :P

eej v.d.week goed weer... iemand interesse om met zn alle een avondje af te spreken en een stukske te goan kachelen???? (P>S> henk neemt een camera meej :P )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan