Breda / Oosterhout e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey EvilKnievel,
je staat in de krant:

Ook de MF-ers op Gorinchem in het nieuws...

--> topic gaat over klaverblag Gorichem (aantal citaten van Motor-Forum gehaald.)

GEF!!!!!!!!!!!!!! ik sta in de krant :+ :+ :+ _O- _O- _O- *O* *O* *O*

ff klaverblad spam :}

18.jpg

5.jpg

misc

haha je pak zag er daar beter uit kul.PS:de krant heb ik nog niet gehaald hoor in die 4 jaar.zal eens vaker met je moeten gaan gummen hahahaha :} :} :} :} :}

haha je pak zag er daar beter uit kul.PS:de krant heb ik nog niet gehaald hoor in die 4 jaar.zal eens vaker met je moeten gaan gummen hahahaha :} :} :} :} :}

Ik zal de krant vast gehaald hebben... maar dat was dan denk het Brabants Dagblad onder de politieberichten bij de snelheidsoverteredingen. 104 waar je 50 mag staat meestal wel in zulke kranten ;) (CJIB brief was minder leuk toen ter tijd)

ja oke dat zijn minder leuke berichtjes.PS:ik zie je nooit rijden door oosterhout henk wel maar ja die hoor je thuis zijn motor al starten :} :} :}

Net gespot Bi op de CBR :] Maakte een leuk spinnend geluidje
(de fiets dan he hahahhahaha)
Ree ook nog n ander vrouwkuh achter je ook met een CBR
volgens mij.

Ech waar, waar dan?
Heb jou niet eens gezien!

Haagse Beemden Rules [over een kleine week] *O*

zal me eigen (nogmaals) eerst eventjes voorstellen dan maar..

Ben Eric en geboren en getogen en wonend in breda imn de Haagse Beemden!!!
heb blauwe ogen 1.83 lang en blond haar...
weeg 75 kilo _O- en ben 22 jaar

ben werkzaam in de elektro dus als je een beun karweitje heb... :X

heb inmiddels al een 4 jaar mn motorrijbewijs.. 2 jaar 25 KW gereden op een MuZ Skorpion sport en rijd nu op een Yamaha FZR600R uit 95 *O*
heb dit jaar voor het eerst een glijer gehad.. een berg grind aan het happen geweest :( maar de fiets is weer helemaal gerepareerd en wordt weer regelmaitg goed de sporen gegeven (he Spank :+ )

verder doe ik regelmatig stappen in breda of in Belz...

Ik dacht het al,,,,,deze kerel ken ik wel,
What's up Doc?
When we will meet again??
Eeen potje knie'en vandaag of morgen?
Weet zeker dat jij het wel durft, dus met een gekke als ik rond te rijden,
Maarrrrr,,,, gekken gaan met gekken om tog??
Ik neem een maat van me mee, die R-1,
Mischien gaat Busa ook mee,,

Let me know when we WILL SEPERATE THE boy's FROM THE MEN'S!!!!!!!
Interrested??
Who can handle the pressure??

Laatst bewerkt:
GEF!!!!!!!!!!!!!! ik sta in de krant :+ :+ :+ _O- _O- _O- *O* *O* *O*

ff klaverblad spam :}

Respect jonge :P gnignigni Zolang het maar niet bij de f*cking overlijdensberichten is.

ff over die foto: ik snap best dat men een keer vergeet de knippers uit te zetten. Maar je linker staat aan in een rechter bocht O-) _O-

Respect jonge :P gnignigni Zolang het maar niet bij de f*cking overlijdensberichten is.

ff over die foto: ik snap best dat men een keer vergeet de knippers uit te zetten. Maar je linker staat aan in een rechter bocht O-) _O-

zal toen net op het laatste moment nog een auto ff gepakt hebben ofzo anders weet ik het ook niet O-)

vandaag op gilze rijen geweest.. echt te bruut voor woorden!!
ben echt mega verbrand en heb liters kerosine opgesnoven vandaag :}

zal toen net op het laatste moment nog een auto ff gepakt hebben ofzo anders weet ik het ook niet O-)

Wij waren er ook van 10 tot half 2, inderdaad ook wij flink verbrand B| , maar misschien wordt ik dan ooit nog eens bruin *O* .

Wij waren er ook van 10 tot half 2, inderdaad ook wij flink verbrand B| , maar misschien wordt ik dan ooit nog eens bruin *O* .

was een super show he weet alleen jou naam nog Miss nitro van jou mannetje ben ik weer eens vergeten.(heb ik vaker dat ik vrouwen beter onthuo dan mannen
_O- _O- )

ik had het goed naar mn zin op gilze... de red arrows met hun hartje en pijl vond ik echt geweldig :} maar de bussen waren echt een DRAMA :( ben maar met een hele grote groep naar de fietsen gelopen.. plisie probeerden ons eerst tegen te houden maarja als er een schaap over dun dam is...

echt een top dagje gehad vandaag.. en dadelijk douchen en dan gaan we weer een pilske pakken in breda city *O* *O* (ben echt verslaafd aan deze smiley sorry.. *O* )

Had ik op zich ook wel heen gewild, maar ben naar het strand geweest, DEFQON 1 8-) ...m'n nek ook redelijk verbrand, maar wel weer een super wreed feestje gehad. Ik heb alleen veel zand opgesnoven, dat spul gaat over al in zitten, zelfs in m'n haar :)

Gisteren rond een uur of 7 samen met de Busa effe rond scheuren,
was weer een top dag op de bike's,
Eerst eten halen bij de Mac,daarna rond scheuren binnendoor richting oosterhout en made,
Afgerond aan de terras in de stad, wel druk zeg, lekker, je ziet dat iedereen zin in heeft,

Korte rokken en veel string's uitzichten,

Groetjes

B-2

Eej Voske :W Breda topic ook gevonden.
Mooi uitlaatje heb je er trouwens opleggen. :9

Eej Bomber kan het zijn dat ik je gespot heb meej
n geel T-shirtje aan op de bike?

vanavond rond 19.30 zijn we weer bezig in de speeltuin.....
waar is wat te doen in de speeltuin....

Tussen zegge en rucphen in en worden vandaag weer foto's gemaakt en gefilmt dus als je zin hebt om veen mee te racen uhhh rijden kom dan even langs, we staan bij de shell of esso aan de andere kant..

see ya...

Eej Voske :W Breda topic ook gevonden.
Mooi uitlaatje heb je er trouwens opleggen. :9

Eej Bomber kan het zijn dat ik je gespot heb meej
n geel T-shirtje aan op de bike?

Dat was mij ja, deze shirt had ik bij de motor-axtion gekocht bij Zolder,
Is van onze vriend Rossi,
Het was een top dag op de bike,

vanavond rond 19.30 zijn we weer bezig in de speeltuin.....
waar is wat te doen in de speeltuin....

Tussen zegge en rucphen in en worden vandaag weer foto's gemaakt en gefilmt dus als je zin hebt om veen mee te racen uhhh rijden kom dan even langs, we staan bij de shell of esso aan de andere kant..

see ya...

Hier is de vraag, waaar ligt deze famous speeltuin?

voutjuh :+

(toch maar ff vermelden dat er een 250gig s-ata in is gekomen ;) )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan