Breda / Oosterhout e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot: Speedygsxr bij de cheap-ass tankstation met vriendin

& boze pddv bij de BBQ hevig verstoord was: nogmaals mijn excuses *O*

Ey Dallie, leuk je ontmoet te hebben vandaag, was lekker warm he :P

Hallo ik rij bijna dagenlijks in Breda en wil ook wel eens mijn gashendel regelmatig opendraaien op de A16 en A27, })
Ik heb een yamaha thundercat (blauw/wit) en ben net 5 minuten nieuw op motorforum *O*

Hallo ik rij bijna dagenlijks in Breda en wil ook wel eens mijn gashendel regelmatig opendraaien op de A16 en A27, })
Ik heb een yamaha thundercat (blauw/wit) en ben net 5 minuten nieuw op motorforum *O*

Welkom :W

Welkom natuurlijk :W

Heb Speedy ook gespot met zijn vriendin in de stad, was zelf ook
met m'n vriendin aan ut stadten.

kende jij mf nog niet joh :?

Hier is te dan: Tadaaa *O*

222077

Op Gorinchem (vlak bij dan)
full

En de kerel die me in elkaar wilde slaan :P
222081

Laatst bewerkt:
Haha jaja maar je stata er zelf mooi op hoor Frans.. Bij deze ffe filmpje van paar weken terug in de Ardennen (395,5 bochtentour)
Filmpje (low res) (high res is 198 MB en het bronbestand 12 GB)

Haha jaja maar je stata er zelf mooi op hoor Frans.. Bij deze ffe filmpje van paar weken terug in de Ardennen (395,5 bochtentour)
Filmpje (low res) (high res is 198 MB en het bronbestand 12 GB)

(en gelukkig een nieuwe pagina zodat niet iedereen die mooie foto te zioen krijgt in de laatste post)

we hebben een P *O* we hebben een I *O* we hebben een M *O* we hebben een P *O*

WHOEHOEEEEEE *O* *O* *O* *O* *O*
dus mag ik nu mee naar Gorinchem? :P

@Pim: je heb wel een blokjesbuik of doe je dat voor de foto? Vet filmpie, alleen de muziek (hoor liever je motor brullen)
Frans heeft weer een kans om een mooi tochtje gratis te rijden aan zijn neus voorbij laten gaan

dus mag ik nu mee naar Gorinchem? :P

@Pim: je heb wel een blokjesbuik of doe je dat voor de foto? Vet filmpie, alleen de muziek (hoor liever je motor brullen)
Frans heeft weer een kans om een mooi tochtje gratis te rijden aan zijn neus voorbij laten gaan

jot sluit maar achteraan O-)

een blokjesbuik.. is een grote blok ook goed :X _O-

penskes rules!!!!!!! *O* :W

jot sluit maar achteraan O-)

een blokjesbuik.. is een grote blok ook goed :X _O-

penskes rules!!!!!!! *O* :W

Tsja dan kan een nieuwe zx6r (of een andere nieuwe sportfiets) wel 30 kilo lichter wegen dan mijn motor maar als de berijder zelf meer dan 30 kilo zwaarder weegt :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan