Dallie
MF veteraan
Hier is t alweer bijna droog en echt hard geregend heeft t gelukkig niet. Als je de 2 uurs-voorspelling bekijkt dan wordt t vanmiddag toch echt weer om tegaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier is t alweer bijna droog en echt hard geregend heeft t gelukkig niet. Als je de 2 uurs-voorspelling bekijkt dan wordt t vanmiddag toch echt weer om tegaan
hoi allemaal , ik las hier over het dagje circuit rijden en dat was ook 1 van mijn plannen in 2007 . Nou lijkt het me wel leuk om met jullie mee tegaan als jullie dat ok vinden ? Sommige kennen mij wel van de speeltuin topic .
kom ook nog wel f kijken..denk ik.....met de big..
hoi allemaal , ik las hier over het dagje circuit rijden en dat was ook 1 van mijn plannen in 2007 . Nou lijkt het me wel leuk om met jullie mee tegaan als jullie dat ok vinden ? Sommige kennen mij wel van de speeltuin topic .
Stoere fiets die Big
[me]maar het is dat ik geen gras heb anders mocht je met je grasmaaier langskomen [/me]
kkkooudddd!!! heb me even een gloeiend hete douche genomen....
hoe hard reden we nu ongeveer op dat stukkie???...mijn teller is verrot....heb er geen idee van...
ben nog een stukkie gaan rijden, ook langs jouw huissie party marty, maar zag alleen maar stellingen en verder nix...
enne scammie: ik leef nog hoor! ben lekker vakantie aan het vieren geweest, dus weinig online/forum. vanaf morgen weer aan de bak, heb er zin in ....
Haha
Eh moet ik dat hier gaan posten..... maareh zo rond de 160 dus hij doet t goed
Hey Randy Ehm, volgens mij zitten we nog steeds op 8 personen voor ons groepje op 25 mei...en dit is dus niveau 1. Royke/Acider gaat niveau 1+ doen op die zelfde dag. Weet niet wat SvD gaat doen...aan jou de keus met wie je mee wilt rijden (als het van de rest ook mag natuurlijk )en van de Hema
gezellig randy, ik ga alleen mee om te kijken (mijn stille aanbidder gaat me gezelschap houden ), maar ik weet nix van het aantal inschrijvingen op dit moment, dat zou je aan scammie of party marty moeten vragen, denk ik...
En ik maar werken...en verdomde druk dat het was Voordat de winkel open was stond er al 40 man/vrouw voor de deur...daar heb ik maar 4 woorden voor: GET A F*CKING LIFE !!! Kan in ieder geval niet zeggen dat ik me verveeld hebStoere fiets die Big
[me]maar het is dat ik geen gras heb anders mocht je met je grasmaaier langskomen [/me]
Nog zo 1 die lekker kan motorrijden terwijl ik aan het zwoegen ben Als ik thuis was geweest had ik ff gezwaaidik had mijn accu effe gereanimeerd en ben nog een stukkie gaan rijden, ook langs jouw huissie party marty, maar zag alleen maar stellingen en verder nix... (en neej, ik had géén bloemenstickers op mijn vizier geplakt ) wel lekker effe rijden, had t helemaal niet koud met mijn thermokleertjes aan, héérlijk!
was te laat in breda om ook nog naar de speeltuin te gaan, anders had ik jullie nog effe kunnen zien, jammer...
enne scammie: ik leef nog hoor! ben lekker vakantie aan het vieren geweest, dus weinig online/forum. vanaf morgen weer aan de bak, heb er zin in ....
die vavavonne heeft ook overal spionnen, lol, je kunt niet eens lekker over een ander roddelen we begonnen ons al zorgen te maken meid.
die vavavonne heeft ook overal spionnen, lol, je kunt niet eens lekker over een ander roddelen we begonnen ons al zorgen te maken meid.
Haha
Eh moet ik dat hier gaan posten..... maareh zo rond de 160 dus hij doet t goed
En ik maar werken...en verdomde druk dat het was Voordat de winkel open was stond er al 40 man/vrouw voor de deur...daar heb ik maar 4 woorden voor: GET A F*CKING LIFE !!! Kan in ieder geval niet zeggen dat ik me verveeld heb
Laat me raden: uitverkoop begonnen
Reeds tussen 4 en half 5 op weg naar huis over de ettensebaan langs de woonboulevard, t leek wel spitsuur.
En in slaap vallen deed ik bijna wel ja na 2 nachten elkaar te zijn wezen stappenKomen een hoop mensen op af, daarnaast is het in Breda altijd onwijs druk met zondagen (en al die mensen zorgen ervoor dat maarten niet in slaap valt)