Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allemaal , ik las hier over het dagje circuit rijden en dat was ook 1 van mijn plannen in 2007 . Nou lijkt het me wel leuk om met jullie mee tegaan als jullie dat ok vinden ? Sommige kennen mij wel van de speeltuin topic .

hoi allemaal , ik las hier over het dagje circuit rijden en dat was ook 1 van mijn plannen in 2007 . Nou lijkt het me wel leuk om met jullie mee tegaan als jullie dat ok vinden ? Sommige kennen mij wel van de speeltuin topic .

en van de Hema 8-)

gezellig randy, ik ga alleen mee om te kijken (mijn stille aanbidder gaat me gezelschap houden _O- ), maar ik weet nix van het aantal inschrijvingen op dit moment, dat zou je aan scammie of party marty moeten vragen, denk ik...

:W

Hey randy, zeker ken ik jou. Ik doe t even uit mn hoofd, maar volgens mij zitten we inmiddels op 9 inschrijvingen voor niveau 1 (shit waar is kevins lijstje) |( . Zou dus nog 1 plekkie over zijn, maar dan moet je wel snel inschrijven en betalen. Van mij mag je mee. :Y

Website en datum en zo staat een aantal pagina's terug ergens. Als je vragen hebt dan weet je me wel te vinden.

[edit: kevins lijstje gevonden: Scammie, Party Marty, Badboy, MAC, Biker-mice, Day Walker, Tazman, R6 Dan en svd).]

t is vanmiddag dus niet droog geworden :(
Maar dat heeft de pret niet mogen drukken *O*. Lekker met Day Walker de omgeving onveilig gemaakt :] en daarna bij de shell wat bakkies koffie weggewerkt.

Stoere fiets die Big :} :}

[me]maar het is dat ik geen gras heb anders mocht je met je grasmaaier langskomen :X [/me]

:+

kkkooudddd!!! heb me even een gloeiend hete douche genomen....

hoe hard reden we nu ongeveer op dat stukkie???...mijn teller is verrot....heb er geen idee van... :?

:+

kkkooudddd!!! heb me even een gloeiend hete douche genomen....

hoe hard reden we nu ongeveer op dat stukkie???...mijn teller is verrot....heb er geen idee van... :?

Haha _O-
Eh moet ik dat hier gaan posten..... maareh zo rond de 160 dus hij doet t goed

ik had mijn accu effe gereanimeerd en ben nog een stukkie gaan rijden, ook langs jouw huissie party marty, maar zag alleen maar stellingen en verder nix... (en neej, ik had géén bloemenstickers op mijn vizier geplakt :X ) wel lekker effe rijden, had t helemaal niet koud met mijn thermokleertjes aan, héérlijk!
was te laat in breda om ook nog naar de speeltuin te gaan, anders had ik jullie nog effe kunnen zien, jammer...

enne scammie: ik leef nog hoor! :Y :Y ben lekker vakantie aan het vieren geweest, dus weinig online/forum. vanaf morgen weer aan de bak, :Z heb er zin in .... :X

ben nog een stukkie gaan rijden, ook langs jouw huissie party marty, maar zag alleen maar stellingen en verder nix...

Dat zeven-heuvelen-dorp is populair zeg. Ben dr vandaag ook met day walker geweest. Heb Vonne niet gezien :N, Party's huis wel, maar dat ligt ook wel erg strategisch.

Op verzoek :X en de deelnemers voor het karten geef ik deze week door. Er zijn nog 4 plaatsen vrij, dus wie mee wil, kan/mag nog mee...

En de activiteitenkalender:

karten, 27 januari (20 uur aanwezig)
1. Kevinsfanclub
2. Fritser
3. Tazman
4. Ngamo
5. Motorfreak76
6. Party Marty
7. Maybabe
8. Mac
9. Bikermice
10. Badboy
11.
12.
13.
14.

Motorbeurs, 24 februari:
1. Party marty
2. Maybabe
3. Kevinsfanclub
4. Vavavonnie
5. Tazman
6. Day Walker
7. Tru
8.
9.

circuitdag niveau 1, 25-mei, betaling in gang gezet:
1. Scammie
2. Tazman
3. Badboy
4. Party Marty
5. MAC
6. Biker-Mice
7. Day Walker
8. R6 Dan
9. SVD
10. AcIDeR

Kijkers deze dag:
- Kevinsfanclub
- Vavavonnie
- Maybabe

Weekend Luxemburg, 1 juni
- een heel aantal deelnemers uit diverse topics. Vanuit hier:
1. Scammie (uiteraard)
2. Vavavonne
3. Tazman 3
4. Kevinsfanclub
Meer info: Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007

Weekendje Luxemburg, dit topic, datum ntb:

Laatst bewerkt:
enne scammie: ik leef nog hoor! :Y :Y ben lekker vakantie aan het vieren geweest, dus weinig online/forum. vanaf morgen weer aan de bak, :Z heb er zin in .... :X

die vavavonne heeft ook overal spionnen, lol, je kunt niet eens lekker over een ander roddelen ;) :X :X :X we begonnen ons al zorgen te maken meid.

Enneeeuuuuh @R1-Randy: geen probleem, leuk dat je meegaat :) :)

en van de Hema 8-)

gezellig randy, ik ga alleen mee om te kijken (mijn stille aanbidder gaat me gezelschap houden _O- ), maar ik weet nix van het aantal inschrijvingen op dit moment, dat zou je aan scammie of party marty moeten vragen, denk ik...

:W
Hey Randy :W Ehm, volgens mij zitten we nog steeds op 8 personen voor ons groepje op 25 mei...en dit is dus niveau 1. Royke/Acider gaat niveau 1+ doen op die zelfde dag. Weet niet wat SvD gaat doen...aan jou de keus met wie je mee wilt rijden ;) (als het van de rest ook mag natuurlijk :P)

Laatst bewerkt:
Stoere fiets die Big :} :}

[me]maar het is dat ik geen gras heb anders mocht je met je grasmaaier langskomen :X [/me]
En ik maar werken...en verdomde druk dat het was B| Voordat de winkel open was stond er al 40 man/vrouw voor de deur...daar heb ik maar 4 woorden voor: GET A F*CKING LIFE !!! Kan in ieder geval niet zeggen dat ik me verveeld heb :9

ik had mijn accu effe gereanimeerd en ben nog een stukkie gaan rijden, ook langs jouw huissie party marty, maar zag alleen maar stellingen en verder nix... (en neej, ik had géén bloemenstickers op mijn vizier geplakt :X ) wel lekker effe rijden, had t helemaal niet koud met mijn thermokleertjes aan, héérlijk!
was te laat in breda om ook nog naar de speeltuin te gaan, anders had ik jullie nog effe kunnen zien, jammer...

Nog zo 1 die lekker kan motorrijden terwijl ik aan het zwoegen ben B| Als ik thuis was geweest had ik ff gezwaaid :W

Haha _O-
Eh moet ik dat hier gaan posten..... maareh zo rond de 160 dus hij doet t goed

valt niet tegen zeg....mss nog even andere tandwieltjes erop..gaat ie weer wat harder,open uitlaatje,dynokitje.....en ik kan ook mee dagje circuit rijden.... })

En ik maar werken...en verdomde druk dat het was B| Voordat de winkel open was stond er al 40 man/vrouw voor de deur...daar heb ik maar 4 woorden voor: GET A F*CKING LIFE !!! Kan in ieder geval niet zeggen dat ik me verveeld heb :9

_O- _O- Laat me raden: uitverkoop begonnen :?
Reeds tussen 4 en half 5 op weg naar huis over de ettensebaan langs de woonboulevard, t leek wel spitsuur.

_O- _O- Laat me raden: uitverkoop begonnen :?
Reeds tussen 4 en half 5 op weg naar huis over de ettensebaan langs de woonboulevard, t leek wel spitsuur.

Nee, was reclame op tv:

Kwantum bestaat 30 jaar en daarom deze zondag 7 januari 30 artikelen met 30% korting bla bla bla...

Komen een hoop mensen op af, daarnaast is het in Breda altijd onwijs druk met zondagen (en al die mensen zorgen ervoor dat maarten niet in slaap valt)

Komen een hoop mensen op af, daarnaast is het in Breda altijd onwijs druk met zondagen (en al die mensen zorgen ervoor dat maarten niet in slaap valt)
En in slaap vallen deed ik bijna wel ja na 2 nachten elkaar te zijn wezen stappen :z :Z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan