Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smaken verschillen gelukkig
Haal die 4x4 eraf en nog een grotere MF sticker erop!!!!!!
Shaloommmmm....
Wat een trutweer.....
Maar....je bent motorrijder of niet,he....!!!!
Heb mezelf voor deze fijne natte periode een Dr. Big kado gedaan gisteren....enne..moet eerlijk zeggen....is nog best wel leuk om te rijden zo´n dikke 1 pitter
Nu weet ik het zeker,he..Ik kan dus echt niet zonder motor..zelfs in de regen rijdt ik nog met een grote smile rond....
Dus...Maarten......als je wat rond hoort ploffen in het dorp......Ces´t Moi!!!!
Coole bike zo'n Suuz, je ziet ze niet veel, lekker opvallend met dat oranje. Een maat van mij heeft er eentje gehad, lekker ragguuueehhhh
Goed bezigJippieeeeee..vandaag 3 jaar gegistreerd bij dit clubbie en iets van 2500 posts ..
Morgen rond het middageten hak ik de knoop door.
En..............
Inderdaad danny!
Was er pas rond half 2 uit.
Ben het momenteel een beetje met vaders aan het bespreken ,
Moet immers wel weten of die kit er echt uitmag die dag..(Pa is nogal streng daarop)
ik heb geen oranje in mijn fiets zitten....ja...alleen de knipperbollen zijn oranje..maar daar houdt het wel mee op
Ben jij niet in de war met de Impuls van suzuki??die hadden toch zo'n oranje geval bij de koplamp en als frame
ik laat mijn 25 kw kit er gewoon in zitten!! maat van mij heeft ook een circuit dag gevolgd met 25 kw kit zei dat het goed te doen was!
Jippieeeeee..vandaag 3 jaar gegistreerd bij dit clubbie en iets van 2500 posts ..
ja maarj, ja maarj, dan zie ik nix meer door de achterruit....
Inderdaad danny!
Was er pas rond half 2 uit.
Ben het momenteel een beetje met vaders aan het bespreken ,
Moet immers wel weten of die kit er echt uitmag die dag..(Pa is nogal streng daarop)
Wat een klote weer vandaag zeg. Als het goed is zou het morgen in Breda droog zijn
Morgen ff op buienradar.nl kijken en als het dan 2 uur droog blijft, dan klimt deze jongen toch even op zijn fietsje
Ik heb zojuist de accu bij de mijne eruit gehaald. Hij is nu echt winterklaar. Nu de winter nog ...
t is lullig voor al jouw werk, maar van mij mag die winter nog wel ff wegblijven. Ben meer een zomertype.
@ Dallie :
Ooit gespot bij de OTT..klopt dat??
@Vivatrillie :
Nemen we dan die "hete" dames van je verjaardag wel mee??
@Circuitdinges :
Morgen rond het middageten hak ik de knoop door.
hoe eerder de winter er echt is, des te eerder is het weer zomer