Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W gezwellig,
verliezer geeft een rondje :X

Ik ga wel mee, maar dan wordt dan wel dokken voor mij. Wordt echt vet laatste. -O-

[me="Maybabe"]heeft nog nooit gekart.[/me] :X

@Vonne: Thanks voor je mail!

Laatst bewerkt:
wie o wie heeft mij en frasier zien rijden vanmiddag? (vonne probeert haar spot-o-meter weer lekker op te krikken, of moet die teller op nul in het nieuwe jaar???? :? )

was heerlijk buiten! lekker paar uur gespijbeld van mijn werk, hèhèhè! en morgen weer regen, dus perfect dagje uitgezocht :Y (frasier thanks :j )

Ik heb wel 2 motoren zien rijden op de kruising van de Tilburgseweg (vanuit Dorst) en het Minervum, richting de snelweg. Het was om een uur of half 6, kon alleen niet zien wat voor motoren het waren en of ze een sticker hadden. Het was al donker en 'ze' kwamen achter een busje vandaan. :?

Zo gaan we dit topic nooit vol krijgen he als er telkens oude back-ups ingezet worden :P

hé, ze zijn weer een stukkie kwijt....

miss nitro: neej waren wij niet... jammer..... had mijn spot-o-meter van 2007 graag weer opgestart.... ;)

Zet dan wel een leuk verhaaltje! ;)

eh, er was eens eens meisje dat aan het posten was, maar toen ineens héél moe werd... toen ging ze haar tandjes poetsen, haartjes kammen, brilletje afdoen, pyjama aantrekken en lekker snurken :z :z :z

trusten iedereen! :W

Zoooooooooooooo eindelijk weer terug na een tijdje zonder internet te hebben gezeten! *O*

Ben overgestapt op een andere provider en gelijk maar 't snelste gepakt, downloaden
gaat lekker nu met 1,5 MB per seconde :P . Jammer alleen dat 't nu de hele tijd kloteweer
is en er dus niet lekker gereden kan worden B| .

Iedereen nog de beste wensen voor 2007!!!

Neej inderdaad -O-

Dus mensen posten allemaal! *O*

Misschien dat ik daarbij kan helpen ;)
Even de doopcel in het kort; ben 31 jaar, woon in Breda en werk in Tilburg (binnenkort O'hout) en rij zo veel mogelijk woon-werk met de motor.

Nog niet zo lang op dit forum en zo te zien het ik nog genoeg te lezen *O*

Even de doopcel in het kort; ben 31 jaar, woon in Breda en werk in Tilburg (binnenkort O'hout) en rij zo veel mogelijk woon-werk met de motor.

Breda, Oosterhout, dan zit je goed hier.
Welkom :W

Waar woon je ergens in Breda?

Morgen allen :)
Motor staat bij MCR pfff wat een ruig ritje zeg -O-
Motorrijden is normaliter heerlijk maar met dit weer is het flut :(

Greetz :W

hé weer iemand uit breda *O* onkert van harte welkom! *O*

Volgens Peter van motorsportschool gaan eind januari de bevestegingen schriftelijk per post de deur uit..

Bugger gaat btw ook mee Niv1+ Knalle 8-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan