Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens Peter van motorsportschool gaan eind januari de bevestegingen schriftelijk per post de deur uit..

Bugger gaat btw ook mee Niv1+ Knalle 8-)

ow, leuk! gezeeeeeeeeeeeeellug! :Y

@ bikermice & maybabe: het geld is binnen, de bloempjes morgen *O* tot gauw! :W

edit: nog 25 posts bij de weg...... dan kan kevin's nieuwe deeltje weer van 't slot af! *O*

Laatst bewerkt:
Misschien dat ik daarbij kan helpen ;)
Even de doopcel in het kort; ben 31 jaar, woon in Breda en werk in Tilburg (binnenkort O'hout) en rij zo veel mogelijk woon-werk met de motor.

Nog niet zo lang op dit forum en zo te zien het ik nog genoeg te lezen *O*
Welkom Onkert :W

ow, leuk! gezeeeeeeeeeeeeellug! :Y

@ bikermice & maybabe: het geld is binnen, de bloempjes morgen *O* tot gauw! :W

edit: nog 25 posts bij de weg...... dan kan kevin's nieuwe deeltje weer van 't slot af! *O*

:}

*O* flowerpower 8-) ! *O* tot gauw! *O*

Misschien dat ik daarbij kan helpen ;)
Even de doopcel in het kort; ben 31 jaar, woon in Breda en werk in Tilburg (binnenkort O'hout) en rij zo veel mogelijk woon-werk met de motor.

Nog niet zo lang op dit forum en zo te zien het ik nog genoeg te lezen *O*
Welkom. :W

....nog 19 te gaan

Haha die windstoten van vandaag zijn echt bruut: je zag al die scootertjes en brommers gewoon van de weg geblazen worden, eentje reed er toestraks zelfs de berm in. :o

Hopelijk snel weer wat beter weer met minder wind, kunnen we tenminste weer normaal gaan rijden. :]

Volgens Peter van motorsportschool gaan eind januari de bevestegingen schriftelijk per post de deur uit..

Bugger gaat btw ook mee Niv1+ Knalle 8-)

Tnx voor de info.

Het lijkt erop alsof er een grote breda-oosterhout-roosendaal-speeltuin-westbrabant-integratie aan de gang is :9

Tnx voor de info.

Het lijkt erop alsof er een grote breda-oosterhout-roosendaal-speeltuin-westbrabant-integratie aan de gang is :9
Misschien een stikkert laten maken

full

Hey,

hier effe snel berichtje van mijn kant. Heb nu geen internet meer thuis. Betaal aan twee providers, maar mijn nieuwe heeft mijn lijn al gemigreerd. Alleen hebben ze nog geen modem gestuurd. Jippie de pippie. Heb dus nu mooi geen verbinding.

Dit zal mijn laatste post zijn in dit topic denk ik :W

op naar deel 4...

Hey,

hier effe snel berichtje van mijn kant. Heb nu geen internet meer thuis. Betaal aan twee providers, maar mijn nieuwe heeft mijn lijn al gemigreerd. Alleen hebben ze nog geen modem gestuurd. Jippie de pippie. Heb dus nu mooi geen verbinding.

Dit zal mijn laatste post zijn in dit topic denk ik :W

op naar deel 4...

Taz vraagt zich af hoe kevin dan nu online is :?

Hmm, wel ff dat Tros logo weghalen he. We zijn geen stelletje bejaarden, toch })

Neej, anders een cartoon ofzo van een motorrijder/klaverblad?? Tis maar een idee? :?

Volgende week woensdag krijg ik mooie nageltjes van Biker mice. *O*

@Vonne: Mooi dat al geregeld is kunne we dadelijk lekker Flowers plakken. :P

*O* Flower Power! *O*

Laatst bewerkt:
ik voel een bloempjesclub ontstaan, kunnen we geen madeliefje als logo gebruiken voor onze familieaanduiding? ik heb mijn motor al in stijl versierd! (en mijn fauto ook _O- )

Welkom hier! :W

En mooie motor man, zal wel lekker rijden zo'n BMW! :P

Dankjewel! Tis wel een motor die je of mooi vind of spuuglelijk. Rijdt zeker lekker. Je kan er behoorlijk lui mee rijden, veel koppel aan boord. Alleen die draaicirkel..... :( Een olietanker op volle zee heeft een kleinere...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan