Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Party Marty :

Hallo...Zo oud is Rob nou ook weer niet??
Rob is gewoon de enigste zonder babyface ;)

@ Maybabe :

Vriendinnen die bezet zijn vormen ook geen probleem.
Ik hoef mezelf niet achteraf te verantwoorden ;)

Maar die vriendinnen gaan dan niet mee hoor. Neej dan moet vriendje weer mee hey. ;) En ze houden niet van motorrijden. :X Of onbekende mensen.. Denk niet dat die meekrijg. :+

@ Party Marty: Geloof van wel dat nog meer animo was. Ik ieder geval. Wie nog meer?

Laatst bewerkt:
Oooh, nee, Breda is geen hol te beleven (naar mijn smaak dan). Ben een keertje in de Q-Nation geweest, lekkere beukmuziek, dat wel *D, maar voor de rest alleen maar kinders van 16. Voor jou geen probleem, maar die zijn me toch iets te jong :P...ik zat meer aan een groot feest te denken.

Je bent zelf ook maar net boven de Zuurballen-wet!
Maar ik vat u , de leeftijds cat. die u zoekt kan ik ook wel hebben 8-) :P

Laatst bewerkt:
Maar die vriendinnen gaan dan niet mee hoor. Neej dan moet vriendje weer mee hey. ;) En ze houden niet van motorrijden. :X Of onbekende mensen.. Denk niet dat die meekrijg. :+

@ Party Marty: Geloof van wel dat nog meer animo was. Ik ieder geval. Wie nog meer?
Trommel maar gewoon een paar lekkere vrouwen op :9~

Je bent zelf ook maar net boven de Zuurballen-wet!
Maar ik vat u , de leeftijds cat. die u zoekt kan ik ook wel hebben 8-) :P
De Zuurballen wat :? 16 ten opzichte van 24 is me toch een te groot verschil, maar als jij ook op vrouwen van boven 20 valt dan kunnen we beter naar een tent/club gaan met iets meer volwassen publiek *D

Zeg ik heb geen mannelijk charme s hoor. Dus hoe kan ik vrouwen gaan optrommelen. Moeten jullie doen. ;)

Ik heb niks meer voorradig :X

De Zuurballen wat :? 16 ten opzichte van 24 is me toch een te groot verschil, maar als jij ook op vrouwen van boven 20 valt dan kunnen we beter naar een tent/club gaan met iets meer volwassen publiek *D

Ben jij al zo'n ouwe lul joh?? *O*

Laatst bewerkt:
Zeg ik heb geen mannelijk charme s hoor. Dus hoe kan ik vrouwen gaan optrommelen. Moeten jullie doen. ;)
Wat het stappen na het karten betreft: ik las dat Biker-Mice wel interesse had, maar van de rest heb ik niks gehoord :N

Ben je met 24 al een ouwe lul :?

Shit.
Dan hoor ik toch echt bij de bejaarde club -O-

Maar ik wil wel wat gaan drinken na het karten.... Als mijn rollator maar binnen kan B|

:+

Me 2. Ben ook bejaard. Wil ook wel wat gaan drinken, maar met Vonnes verjaardag heb ik t makkelijk tot de ochtend gered dus bietje stappen is ook niet erg. Neem jij je rollator mee, zoek ik m'n wandelstok :X

[me]Taz vraagt zich af hoe t karten gaat. Was optimistisch dat m'n gekneusde ribben dan wel over zouden zijn, maar nope |( [/me]

[edit: vraag me ook af waarom zoveel mensen hun draadloos netwerk niet beveiligd hebben. Zelf in t gat bij m'n ouders kan ik meeliften op iemand anders :X ]

Laatst bewerkt:
[edit: vraag me ook af waarom zoveel mensen hun draadloos netwerk niet beveiligd hebben. Zelf in t gat bij m'n ouders kan ik meeliften op iemand anders :X ]

goede morgen

dat is hier niet anders in dit gat
ik heb er zoiezo al 2 waar ik op kan op het netwerk
en in de pc })

lekker beveiligt :X

Laatst bewerkt:
goede morgen

dat is hier niet anders in dit gat
ik heb er zoiezo al 2 waar ik op kan op het netwerk
en in de pc })

lekker beveiligt :X

Die van ons is super beveiligd,komt echt niemand in.
Goedemorgen allen :W

thanks day-walker :j

ik zie het zonnig in vandaag, dus ga maar stukkie rijden
(en negeer de zoveel procenten kans op een buitje)

:W

het is hier inderdaad net gaan miezerregenen,waarschijnlijk zitten wij aan de zonnige kant van O,Hout ;)

Ik was in de veronderstelling dat je gewoon ergens in Breda of een andere hippe tent wou stappen.
Vandaar dat ik er even op attendeerde.

breda is echt zooo dood he.. :P
geef mij maar een grote discotheek ofzo 8-)

*t klaart op hier *O*

Long, long, long, long, long, long time ago. ;)

Ik probeer die tijd inderdaad nog steeds te vergeten. ;)

breda is echt zooo dood he.. :P
geef mij maar een grote discotheek ofzo 8-)

*t klaart op hier *O*

:(

G*dvrrrr, kon je dat niet vertellen toen ik nog in Haarlem woonde?

:+

Gelukkig heb ik een auto en kan ik nog altijd ergens anders stappen. In april heb je weer Awakenings waar ik altijd naar toe ga. Lekker schranzen . . .

Maar net over de grens met België heb je toch wel een aantal leuke discotheken of loop ik echt helemaal achter?

PRESENT! 8-)

Ga maar gauw in Breda wonen (of nog liever in 't Veer) , kunnen we gaan knallen! :]

yeah baby, . . . 8-)

In N-Holland had je verscheidene leuke plekjes om te knallen als een gek. Ik weet nog steeds niet wat ik leuker vind. Met noppen lekker ploegen door modder en bossen of met plakbandjes een kartcircuit op.

Gelukkig heb ik 2 setjes velgen. *O*

Ik heb zelf een compleet verbouwde kawa KLR650C (Nu meer een KLR666SMC) :)

Woning in Breda valt nog niet mee. Net wezen kijken voor een appartement in het Ginneken. 200 meter van het Ginnekenplein. Locatie helemaal top maar het appartement is bedroefend.

Boven een café op de tweede verdieping. De 1ste verdieping wordt afentoe verhuurd maar tussen de 1ste en 2de verdieping is alleen een trap zonder deur. Men kan dan zo mijn appartement inlopen. |(

Hopelijk is de optie op de Leistraat beter. . . .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan