Mephisto
MF veteraan
- 3 jun 2005
- 11.250
- 1
... en ik precies er tussen in in de Begoniastraat.
Oh ja ... Ik kan me daar nog wel wat brommers herinneren, ja... Schets?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
, de oudste van de 2.Oh ja ... Ik kan me daar nog wel wat brommers herinneren, ja... Schets?
Heej Vonne, ik heb je fiets weer eens gekickt
Vrouwen zijn ook welkom, maar het is wel de bedoeling dat het een Speeltuin uitje zou worden, dus weet niet (als het er uberhaupt van komt) of de rest het ook goed vindtZijn vrouwen ook welkom? En heb geen oud ijzer aan me vingers. Dat jij dat aan je motor heb zitten.
dan wordt dit topic de BOM! (Breda-Oosterhout-Made-Zevenbergen), rock 'n' roll!
, de oudste van de 2.
Zit me nu suf te piekeren wie jij bent.....
Vrouwen zijn ook welkom, maar het is wel de bedoeling dat het een Speeltuin uitje zou worden, dus weet niet (als het er uberhaupt van komt) of de rest het ook goed vindt
Was ik dan zo'n autist dat ik jullie nooit opgemerkt heb?
Reverze ga ik niet heen, wel van plan 3 februari weer naar de Matrixx te gaan (iedereen die mee wil, roep maar ).waarom waait het nou zo hard?
@ marty, kga wel mee hoor
maar eerst ff naar reverze
Hoe is het mogelijk he, hardnekkige *%#@!*^$ lijersEn weer een slechte update over m'n ongeluk.
Even kort samenvatten: Kruising, Ik had groen, veroorzaker had rood, klats, boem, fiets totall loss. Proces verbaal en getuigenverklaringen (die allemaal mijn verhaal bevestigen) waren doorgestuurd naar tegenpartij met opmerking dat schuld duidelijk is en dat het tijd wordt dat ze centen gaan dokken.
Zit er vandaag een brief van m'n verzekering bij de post met o.a. de volgende tekst:
"Helaas bla bla bla...... De andere partij blijft ontkennen en daarom heeft zijn verzekeraar de getuigenverklaringen voor commentaar voorgelegd. De andere partij heeft 20 dagen de tijd gekregen om te reageren. In week 6 .... bla bla".
Een Party , marty?
Count me in!
(psss....het weekend van 3 Februari heb ik vernomen dat Rob beschikbaar is).
Tevens mag je vast wel mee hoor Maybabe...neem je wat (vrij)gezellige vriendinenn mee?
Maar...waar dacht je aan Party Marty?
Is Rob niet wat oud voor zo'n feestje ? En ben het met je eens, Miranda, neem wa vriendinnekes meeEen Party , marty?
Count me in!
(psss....het weekend van 3 Februari heb ik vernomen dat Rob beschikbaar is).
Tevens mag je vast wel mee hoor Maybabe...neem je wat (vrij)gezellige vriendinenn mee?
Maar...waar dacht je aan Party Marty?
Maar waarom is het dan belangrijk dat Rob 3 februari de tijd heeft ? Mag hij voor Bob spelen of zo ?@ Party Marty :
Hallo...Zo oud is Rob nou ook weer niet??
Rob is gewoon de enigste zonder babyface
@ Maybabe :
Vriendinnen die bezet zijn vormen ook geen probleem.
Ik hoef mezelf niet achteraf te verantwoorden
Maar waarom is het dan belnagrijk dat Rob 3 februari de tijd heeft ? Mag hij voor Bob spelen of zo ?
Oooh, nee, Breda is geen hol te beleven (naar mijn smaak dan). Ben een keertje in de Q-Nation geweest, lekkere beukmuziek, dat wel , maar voor de rest alleen maar kinders van 16. Voor jou geen probleem, maar die zijn me toch iets te jong ...ik zat meer aan een groot feest te denken.Ik was in de veronderstelling dat je gewoon ergens in Breda of een andere hippe tent wou stappen.
Vandaar dat ik er even op attendeerde.