Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Mossel, ik ken nog een leuk huis te koop in gageldonk. (kesteren wil je niet in btw... zijn wel goede delen, maar niet alles is er best...)

Leuke buren, huis is bijna af en wordt bewoonbaar opgeleverd... Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik een beetje bevooroordeeld ben bij de verkoop van dit pand O-)....

te teringen & prinsenbeek zijn leuk, maar niet echt heel goedkoop.

Laatst bewerkt:
Brabantpark/heusdenhout is best OK (beetje de oostkant). Voor sociale kontacten is het ginneken waanzinnig tof :Y... succes met je keuze!!!

Hey Mossel, ik ken nog een leuk huis te koop in gageldonk. (kesteren wil je niet in btw... zijn wel goede delen, maar niet alles is er best...)

Leuke buren, huis is bijna af en wordt bewoonbaar opgeleverd... Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik een beetje bevooroordeeld ben bij de verkoop van dit pand O-)....

te teringen & prinsenbeek zijn leuk, maar niet echt heel goedkoop.

Voor een koophuis wil ik eerst een jaartje de sfeer proeven van Breda en omstreken. Ik neig zelf ook wel een beetje naar Ulvenhout of Prinsenbeek voor een koopwoning.

Eerst een jaartje huren. :Y

Ik ga zaterdag voor een woning kijken op de PC Hooftstraat in Breda. Is dat wat? Klinkt goed iig.

Voor een koophuis wil ik eerst een jaartje de sfeer proeven van Breda en omstreken. Ik neig zelf ook wel een beetje naar Ulvenhout of Prinsenbeek voor een koopwoning.

Eerst een jaartje huren. :Y

Ik ga zaterdag voor een woning kijken op de PC Hooftstraat in Breda. Is dat wat? Klinkt goed iig.

PC Hooftstraat is in Boeimeer. Is volgens mij niets mis mee.

kans van 95% dat je langs mij gekomen bent..
echt TE veel motorrijders langs zien komen.. terwijl ik zelf niet KON rijden.. echt frustrerend :-P
Kan ik me voorstellen -O- Zullen we trouwens eens een leuke hardcoreparty/hardstyleparty via de Speeltuinmensen gaan regelen ? ;)

Ginnekeweg is best leuk als je aan de juiste kant zit :Y

boeimeer is inderdaad ook niet verkeerd. Lekker rustig, maar toch dicht in het centrum

En ik ben al zo natuurvriendelijk bezig...natuurvriendelijke benzine (en dus natuurvriendelijke uitlaatgassen), natuurvriendelijke sliders en allemaol bloemekesstickers *O* [afbeelding]

wow, jij hebt je motor zitten pimpen in de 'winter', hij ziet er echt vét cool uit :Y :Y
ik voel een trend opkomen: flowerrrrrr powerrrrrrrrrrr!!!!!

@ bikermice en maybabe: was het gezellig gisteravond? mooie nagels zijn het geworden hoor! :Y en nu voorzichtig stoffen in de BB hé maybabe, ;)

Wagenmakers-park vindt ikzelf wel een mooi setje straten!.

Alleen iets zegt mij...dat je daar wel niet eens garagebox kan huren met een modaal inkomen *D

Waarom ga je anders niet in P-beek wonen??Het beverly hills van Breda ;)

Laatst bewerkt:
Daar ben ik woonachtig,prima wonen hier ik hoor het wel van je mocht je hulp nodig hebben :W

Daar hou ik je aan. :Y

Ik ga zeker hulp nodig hebben met het zoeken van leuke cafés en andere stapplekken. *D

Ginnekeweg is best leuk als je aan de juiste kant zit :Y

Inderdaad belangrijk om uit te zoeken. Ben zelf namelijk niet van de verkeerde kant dus dan hoef ik er ook niet te wonen. _O-

Sorry, beetje flauw maar ik zit dan ook nog op kantoor. -O-

Daar hou ik je aan. :Y

Ik ga zeker hulp nodig hebben met het zoeken van leuke cafés en andere stapplekken. *DInderdaad belangrijk om uit te zoeken. Ben zelf namelijk niet van de verkeerde kant dus dan hoef ik er ook niet te wonen. _O-

Sorry, beetje flauw maar ik zit dan ook nog op kantoor. -O-

Ik hoor het wel van je,mijn mailadres staat in mijn profiel :W

Ohja over Breda ik zou zelf in de gampel gaan wonen.. lekker met een biertje voor de deur in de zomer!

@ bikermice en maybabe: was het gezellig gisteravond? mooie nagels zijn het geworden hoor! :Y en nu voorzichtig stoffen in de BB hé maybabe, ;)

Heey was gezellig gisteravond ja. :Y Had biker mice nog even mee naar binnen gesleurd. Even aan me ouders laten zien dat zij ook motorrijdt. Dat dus niet de enigste vrouw ben in de omgeving. *D

En me nagels hebben de eerste dag overleefd! *O* Alleen smsse gaat wel superlangzaam, maar ja scheelt me tegoed. ;)

Weltrusten iedereen! :z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan