Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woning in Breda valt nog niet mee. Net wezen kijken voor een appartement in het Ginneken. 200 meter van het Ginnekenplein. Locatie helemaal top maar het appartement is bedroefend.

Boven een café op de tweede verdieping. De 1ste verdieping wordt afentoe verhuurd maar tussen de 1ste en 2de verdieping is alleen een trap zonder deur. Men kan dan zo mijn appartement inlopen. |(

Hopelijk is de optie op de Leistraat beter. . . .

_O- 1e verdieping erbij kopen/huren :?

Weet ook niet of ik boven een café zou willen wonen. Woon zelf net aan de rand van het centrum. Voordeel is dat je in 5 minuten op de Grote Markt staat, maar (bijna) geen overlast hebt. })

Trouwens stappen in Breda kan best. Weet niet hoe oud je bent, maar het scholierengehalte is wel heeeeeel erg hoog. Voor de wat oudere jongere zijn er nog wel wat tenten te vinden, maar t valt mij op dat de gemiddelde leeftijd van de stappers in Breda laag is.

[edit: bij mij in het complex staat trouwens ook een appartement te koop :Y ]

Laatst bewerkt:

Weet ook niet of ik boven een café zou willen wonen. Woon zelf net aan de rand van het centrum. Voordeel is dat je in 5 minuten op de Grote Markt staat, maar (bijna) geen overlast hebt. })

Trouwens stappen in Breda kan best. Weet niet hoe oud je bent, maar het scholierengehalte is wel heeeeeel erg hoog. Voor de wat oudere jongere zijn er nog wel wat tenten te vinden, maar t valt mij op dat de gemiddelde leeftijd van de stappers in Breda laag is.

Dat er een café onder mijn woning staat zie ik alleen maar als een pluspunt. *D Heb er nu al 2 uur gezeten. hehe
Maar dat de café gangers gewoon de trap op kunnen lopen en in mijn woonkamer kunnen gaan zitten staat me dan wel weer erg tegen.

Er wordt nu gekeken wat de mogelijkheden zijn om een wand met een deur te plaatsen.

Ik word over een maandje 30 en meisjes van 16 vind ik dan nog wel leuk om naar te kijken. Maar er mee praten en te stappen is nu toch wel zoiets als met een paar kleuters naar de speeltuin te gaan.

Qua stappen ga ik graag naar een festival of ander groot feest. Of anders op vrijdag en zaterdag zit ik dan toch liever met leuke mensen die wat te vertellen hebben in een café. Leeftijd categorie 20-30 van vrouwen is natuurlijk wel weer erg interessant. O-)

Je wordt gewoon oud tazman :P
Bovendien is age just a number...

ps ff ter info ,helaas kunnen wij niet mee gaan karten,we gaan naar de Efteling die dag,anders zouden we zeker meegegaan zijn !!

veul plezier in ieder geval alvast!!
Gr Dallie en Miss Nitro

nou, ik heb gereden tot aan oisterwijk en verder de rest van de middag geschuild bij Frasier (lekkere eieren met spek, thanks! :j )
aan het einde van de middag nog een stukkie gereden en langs de mac gereden (ook weer lekker) wat een culinaire dag hé ;)
@ party marty: ow, en vonne wil ook een keer mee naar de matrixx, lekker stuiteren! wanneer had jij gepland? en waarom "durft" er zo weinig volk mee? kom op mensen, van stuiteren blijf je jong! (ik wil zelfs wel rijden, ben toch bob for life) marty: zeg maar met wie en wanneer en wat het kost, dan boek ik t geld naar jou over voor een kaartje (als ik die dag tijd heb, uiteraard) *O*

Laatst bewerkt:
.... kom op mensen, van stuiteren blijf je jong! ....

Ben 14 jaar ouder dan de jongste ouwe lul ... dan helpt stuiteren ook niet meer -O-
Maar misschien het karten wel :Y

Wel lekkerrrr geredenVaVaVonne, zo zie je maar weer, motorrijden is slecht voor het cholesterol :9~

Laatst bewerkt:
Keer mee naar de MatriXX ? *D (vraag het iedereen, maar niemand durft het aan }) )

count me in! })

btw, dat is in nijmwegen toch?? iig, een collega van me heeft het er wel eens over, schijnt in de categorie outland te liggen..)
en in belgie komt er schijnbaar weer een Club X, nu onder de naam "Im-pact" in Lichtaarde
k kreeg n mailtje dat dj ghost daar resident wordt :9

Maar net over de grens met België heb je toch wel een aantal leuke discotheken of loop ik echt helemaal achter?

the return, complex, the virus, reloaded, 24 feb opening van Im-pact
the switch (matig matig matig)
verder heb je highstreet nog, fortuin (boerenbedoeling, maar wel gezellig vooral als je genoeg op hebt (maar dan is alles gezellig^^)

the site, the lambo en cherrymoon zijn weg :(

nou, ik heb gereden tot aan oisterwijk en verder de rest van de middag geschuild bij Frasier (lekkere eieren met spek, thanks! :j )
aan het einde van de middag nog een stukkie gereden en langs de mac gereden (ook weer lekker) wat een culinaire dag hé ;)
@ party marty: ow, en vonne wil ook een keer mee naar de matrixx, lekker stuiteren! wanneer had jij gepland? en waarom "durft" er zo weinig volk mee? kom op mensen, van stuiteren blijf je jong! (ik wil zelfs wel rijden, ben toch bob for life) marty: zeg maar met wie en wanneer en wat het kost, dan boek ik t geld naar jou over voor een kaartje (als ik die dag tijd heb, uiteraard) *O*

Stuiter, stuiter, stuiter })
Da's af en toe best lekker :Y

Vonne, waarom sta jij trouwens niet op het kart-lijstje :?

Goedeavond mensuh! :W

Net terug van paardrijden. Alhoewel het niet echt paardrijden was.. Paardje waar ik op ree bezweek tijdens het rijden van koliek (lucht in de darmen) Helemaal teruggelopen naar de stal waar de veearts gelijk arriveerde. Na wat onderzoek en spuiten en wat middeltjes. Moesten we weer gaan wandelen met het paard 2 uur lang. Damn ben best wel moe nu. Wel te hopen dat het niet voor niks is geweest al dat lopen. Tis zo n lief paard. '(

Sorry voor off topic even, maar dat heb ik dus gedaan vandaag. -O-

@ Vonne, Party Marty en mensen die nog meer gaan naar de Matrix: Reken mij er ook bij. Wel een data svp die ik kan. :Y
Gaan we met zijn alle stuiteren! :P *O*

Misschien dat ik 3 februari al ga, hangt er een beetje vanaf of Peter (mijn beste maat) mee gaat, want hij rijdt altijd namelijk :) (moet eens m'n rijbewijs gaan halen :X ). Iedereen die mee wil: ROEP MAAR !!! 8-) Kosten: 10 a 12 euro entree en degene die rijdt betaalt uiteraard geen drank, die krijgt de drankjes gratisssss !!! :P

count me in! })

btw, dat is in nijmwegen toch?? iig, een collega van me heeft het er wel eens over, schijnt in de categorie outland te liggen..)
en in belgie komt er schijnbaar weer een Club X, nu onder de naam "Im-pact" in Lichtaarde
k kreeg n mailtje dat dj ghost daar resident wordt :9
Is in Nijmegen ja :Y Ligt in de categorie Outland ja, alleen vind ik Matrixx velen malen beter, gezelliger, stoerder etc. etc. :) Outland 3x geweest, maar ik weet niet, sfeer is er veel minder...de Matrixx is ook niet voor niks de beste club van Nederland en XXlerator (die harde stuiteravonden) is uitgeroepen tot beste clubavond/thema-avond van Nederland...oftewel: DIKKE SHIT !!! B)

Club-X ? Das oud man, das zelf van voor mijn tijd :P Maar waar in België komt die te zitten dan ? En DJ Ghost, tja, niet mijn ding, ik vind 'airport' van hem en Armani echt zo'n mega Kwalitatief Uitermate Teleurstellende plaat :P

the return, complex, the virus, reloaded, 24 feb opening van Im-pact
the switch (matig matig matig)
verder heb je highstreet nog, fortuin (boerenbedoeling, maar wel gezellig vooral als je genoeg op hebt (maar dan is alles gezellig^^)

the site, the lambo en cherrymoon zijn weg :(
Highstreet was vroegah heel gezellig, kwam er toen ook vaak. Tegenwoordig niet meer...Fortuin ken ik wel, maar nooit geweest. Verder ben ik in België ook in de Illusion en de BBC geweest (beiden in/om/rond Sint Niklaas als ik me niet vergis, waren ook echt stoere clubs *O* )

Goedeavond mensuh! :W

Net terug van paardrijden. Alhoewel het niet echt paardrijden was.. Paardje waar ik op ree bezweek tijdens het rijden van koliek (lucht in de darmen) Helemaal teruggelopen naar de stal waar de veearts gelijk arriveerde. Na wat onderzoek en spuiten en wat middeltjes. Moesten we weer gaan wandelen met het paard 2 uur lang. Damn ben best wel moe nu. Wel te hopen dat het niet voor niks is geweest al dat lopen. Tis zo n lief paard. '(

Sorry voor off topic even, maar dat heb ik dus gedaan vandaag. -O-

@ Vonne, Party Marty en mensen die nog meer gaan naar de Matrix: Reken mij er ook bij. Wel een data svp die ik kan. :Y
Gaan we met zijn alle stuiteren! :P *O*
Weet je zeker dat koliek de oorzaak van het bezwijken was ;) O-) (Wat ben ik toch gemeen he }) )

Wat het stuiteren betreft, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan