Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey Mensuh

Alles goed hier!? Zo jaloers op jullie was echt super weer om lekker te gaan rijden. Hopelijk komt dat rijbewijsje van mij ook binnenkort. Allemaal genoten van het lekker weer?

Weltrusten allemaal! :W

Laatst bewerkt:
Allemaal genoten van het lekker weer?

Ik zeker wel, was heerlijk om lekker een beetje rond te knallen in de omgeving :] .
Ben ook best een aantal motorrijders tegen gekomen, goed om te zien dat er nog
steeds mensen rijden als 't wat frisser is. :)

Binnenkort rij ik nog wel een keer door Made, ik zwaai wel effe als ik langs je huis knal. *D

UPTDATE!

Circuitdag , 25-mei, betaling in gang gezet:

Niv 1:

1. Scammie
2. Tazman
3. Badboy
4. Party Marty
5. MAC
6. Biker-Mice
7. Day Walker
8. R6 Dan
9. SVD

Niv1 + :

1. Bugger
2. Royke

Kijkers/Massage's deze dag:
- Kevinsfanclub
- Vavavonnie
- Maybabe

Laatst bewerkt:
ben dit weekend geweest in: Helmond, Drunen, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht, Zeist, Amsterdam, Scheveningen, Arnhem, Breda, Renesse, Burg-Haamstede, Raamdonksveer, Antwerpen, Baarle-Nassau, Asten en Aarle-Rixtel, maar geen 1 MF-er gespot -O-
Leuk, alweer deeltje 4, het gaat lekker!

Laatst bewerkt:
Ben zondag in Zeeland geweest. Aangesproken door een MF-er bij t tankstation in Wouw *O* door een MF-er die nog geen geen sticker had (was nog in bestelling).

Op de terugweg bij Roosendaal een aantal bekenden gespot die net naar huis gingen (nee, niet op de speeltuinparkeerplaats, want dan heb ik wekelijkse spots ;) )

ben dit weekend geweest in: Helmond, Drunen, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht, Zeist, Amsterdam, Scheveningen, Arnhem, Breda, Renesse, Burg-Haamstede, Raamdonksveer, Antwerpen, Baarle-Nassau, Asten en Aarle-Rixtel, maar geen 1 MF-er gespot -O-
Leuk, alweer deeltje 4, het gaat lekker!
Even denken...Zevenbergen, Oudenbosch, Bosschenhoofd, Roosendaal, Rucphen, Zundert, Meer (België), Ulicoten, Baarle-Nassau, Alphen, Goirle, Tilburg, Breda und weer naar Zevenbergen :] En hierbij heb ik 1 MF'er gespot...Fritser :W

Laatst bewerkt:
Motorbeurs op zaterdag... Ik zal eens kijken of ik ook kaartjes kan regelen.

groet

B

@ maybabe: mail me effe je privé-adres op mijn hotmail, dan kom ik je van de week die stickers brengen, doei :W
@bikermice: wanneer ben jij thuis, of mag ik de boel gewoon door de bus doen? laat effe weten...

:]

@ vonne, Je mag t door de bus doen hoor. De hond kan er niet bij, hihi.
En zijn we toevallig thuis,
dan mag je ook aan bellen hoor en een bakse komen doen, als ge zin hebt natuurlijk.

maar geen 1 MF-er gespot -O-

Je bent in ieder geval niet de enige die niemand spot, ik heb de afgelopen 2 jaar maar liefst 2 motorrijders met MF-sticker zien rijden onderweg. -O-

M'n eigen sticker moest ik ter plekke eraf halen van oom agent omdat 'ie anders 90 euro wou hebben. B|

@ Vonne, ben je nu iedereen aan het bebloemen?

M'n eigen sticker moest ik ter plekke eraf halen van oom agent omdat 'ie anders 90 euro wou hebben. B|

Had je m maar laten zitten :X

Ik heb hier eerder wel eens gemeld dat 2 mensen een bekeuring hebben gekregen voor een MF-sticker. Beiden hebben bezwaar aangetekend. Inmiddels is hierop uitspraak op bezwaar gedaan. Bij de ene is de zaak geseponeerd, bij de andere is de bekeuring vernietigd *O*

Zie dit bericht in het MF-sticker-bestellingen topic.

Hier is het officiële standpunt van de officier van justitie inzake 2 bekeuringen voor een MF-sticker.

Glijer en ZX-12Rob van dit forum hebben op 14 oktober 2006 een bekeuring ontvangen voor een MF-sticker op de kentekenplaat.

Tegen de beschikking is beroep ingesteld (Voor het slechte gedrag van de agent en zijn herhaaldelijk weigeren zich te legitimeren is separaat een klacht ingediend) en zaterdag ontving ik de uitspraak van de Officier van Justitie inzake het al dan niet strafbaar zijn van het MF stickertje.

De beschikking is ingetrokken en mijn bezwaar is gegrond verklaard. Ook Glijer's beschikking is ingetrokken.
[afbeelding]

Goeie.... ik zou inderdaad ook gewoon de boete aanvechten. Godzijdank maakt deze uitspraak het een stukkie makkelijker :}

Niets persoonlijks Kevin, maar ik ga toch voor Vonne en Maybabe :P :+

Ik kan niet masseren. :9 Heb jij pech. :+

@Vonne: Kan ze zelf ook op komen halen. Zou toch nog is een bakske komen doen. Of andersom kan ook. Ben alleen niet vaak thuis meer alleen s avonds. Ach ja doe ze anders maar lekker op de post. :9 Koffie komt nog wel. ;) Anders is met de Flowerclub is een bakske doen. *O*

Nog 10 dagen dan weer eindelijk weer is :] les! *D

Ik heb het 1 en ander nagevraagd :

Motorsportschool.nl doet niet aan verzekeringen.
Sparky's zijn toegestaan op Zolder...maar word afgeraden ivm hinderlijk voor je volgers.

De DB paal staat effectief op 5 meter van de ideale lijn.
Rugprotector verplicht..(een losse..dus geen in je jas/pak verwerkt stuk schuimrubber).

Dallie gespot richting Breda omstreeks 13:00uur op A58

:W

Dan reed jij de andere kant op :} :} :]

:W :W :W

Was volgens mij te vroeg iedereen was er pas later ,in de Speeltiun!!

PS VOOR IEDEREEN

STRAKS OM 20.30uur MOTORSPECIAL ,NL 1 BLIK OP DE WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Dan reed jij de andere kant op :} :} :]

:W :W :W

Was volgens mij te vroeg iedereen was er pas later ,in de Speeltiun!!

PS VOOR IEDEREEN

STRAKS OM 20.30uur MOTORSPECIAL ,NL 1 BLIK OP DE WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:Y :Y :Y :Y :Y ik was ook te vroeg

:W

Ik heb het 1 en ander nagevraagd :

Motorsportschool.nl doet niet aan verzekeringen.
Sparky's zijn toegestaan op Zolder...maar word afgeraden ivm hinderlijk voor je volgers.

De DB paal staat effectief op 5 meter van de ideale lijn.
Rugprotector verplicht..(een losse..dus geen in je jas/pak verwerkt stuk schuimrubber).

Oké dus ook nog een losse rugprotector aanschaffen,orginele uitlaat en verzekering ergens :(
Iig bedankt :W

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan