Bo Bendsneyder deel 2

Och rozengeur en maneschijn weer hier hoor !

Was gewoon een slechte race, weer achteruit geboerd en met "geluk" nog in de punten.
Syharin zat er gewoon dik en dik voor !

De nts was niet goed genoeg en syharin was de grote loser van de paddock volgens sommigen hier, nu zit Bo er een eind achter en dan moeten "we" nog tevreden zijn ?
Top 10 was iets om tevreden over te zijn imo.
Op naar volgende week, zei Bo vorig seizoen ook constant
Syahrin staat met plek 21 anders wel 9 plekken achter Bo in de tussenstand. ;)
Hilarische opmerking om te suggeren dat NTS opeens wél goed is om mee te rijden op basis van een goede wedstrijd. De twee laatsten plekken worden immers bezet door twee NTS rijders.

Achter Bo staan er momenteel 23 rijders op de ranglijst waaronder zijn teamgenoot met plek 29 en alle NTS rijders. En ook hoop Kalex rijders btw.

 
Bo 'eigenlijk' 20e? En Sam Lowes (en anderen die crashten) dan? Ondanks crash was Lowes dan 'eigenlijk' 2e? of 3e? of 1e?
Bezzechi had zn podium 'eigenlijk' helemaal niet verdient, want hij was 'eigenlijk' 4e achter Lowes?
Of Gardner heeft 'eigenlijk' helemaal niet gewonnen, want hij was 'eigenlijk' 2e achter Lowes?

Onzin om te zeggen dat Bo 'eigenlijk' 20e is. Iedereen heeft zn plekje verdient door er voor te knokken. De ene gaat daarbij net over de grens en haalt de finish niet, de andere blijft onder de grens en haalt de finish wel.
De rijders die uitgevallen zijn toch nog ergens in de ranglijst willen stoppen, en zo een ander die de wedstrijd wel heeft uitgereden een aantal plaatsen omlaag zetten is 'eigenlijk' een beetje flauw.

Kan..Best of the rest noem ik dat.
Onzin vind ik het niet. Mooi dat wat jij tegen mij zegt onzin is..en ik dat niet bij jou doe. :)
Ieder z'n eigen mening toch :) lieverd ;)
 
Syahrin staat met plek 21 anders wel 9 plekken achter Bo in de tussenstand. ;)
Hilarische opmerking om te suggeren dat NTS opeens wél goed is om mee te rijden op basis van een goede wedstrijd. De twee laatsten plekken worden immers bezet door twee NTS rijders.

Achter Bo staan er momenteel 23 rijders op de ranglijst waaronder zijn teamgenoot met plek 29 en alle NTS rijders. En ook hoop Kalex rijders btw.

O maar als we dan toch krom gaan vergelijken ; syhanrin heeft moto gp gereden, Bo niet..

Ik probeer alleen aan te geven dat het grote gros hier roept dat die nts en syharin ( Barry ook trouwens ) kud is en Bo top, nu zit de nts er voor maar alsnog heeft Bo het goed gedaan.

Wat maakt dat syharin ? Nts ?

Ik kan het als realistische kijker je wel vertellen ; syharin reed een bom van een wedstrijd, zat in het zelfde groepje als Bo te vechten alleen kwam hij wel naar voren en Bo niet.
 
Kan..Best of the rest noem ik dat.
Onzin vind ik het niet. Mooi dat wat jij tegen mij zegt onzin is..en ik dat niet bij jou doe. :)
Ieder z'n eigen mening toch :) lieverd ;)
Pas maar op met dat soort woorden. Sommige mensen zouden er, uhm, verlegen van kunnen worden ;)

Ik kan ook niet zeggen dat Bo nu zo'n goede wedstrijd heeft gereden hoor. Maar om nu te zeggen dat hij eigenlijk 20e is geworden vin dik een beetje flauw.
Maargoed, ieder zn mening
Lieverd
 
Geen probleem hoor. Samen komen we wel eruit. Heerlijk toch..zo een online homo relatie :)

Als jullie zin hebben in een trio , dan hoor ik dat graag :+_O-
boys trio GIF
 
De baan is ook veranderd tov vorig jaar, maar begin is zeker goed. Moet ook wel, ze hebben er onlangs nog 2 dagen getest. Ik dacht naar Le Mans GP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan