Bo Bendsneyder deel 2

Bo ging een paar minuten voor het eind naar binnen en ging even later weer naar buiten, voor dacht ik nog één snelle ronde.
 
Keurige solide eerste training. Ik ben benieuwd naar wat nog komen gaat.
Voorlopig in ieder geval niets op aan te merken.
(maar dat weet je maar nooit hier :P )
 
Bo 7e gestaan maar vond wel dat ze hem net ff te lang in de pitbox lieten staan en ging baan op met 2 minuut 50 te gaan en kwam toch van 19 naar 12 👍

Ik heb al vaker kritiek gezien en ook zelf gemeld op de tactiek van het team mbt slim plaatsen van snelle rondjes in diverse trainingen. Wie zegt niet dat Bo daar ook van baalt inmiddels? als wij het al zien dat het onhandig gedaan is soms.....
 
Ik hoop dat Barry volgend jaar gewoon elke race in de punten rijd met dat hok !

Maar dat zal wel niet gebeuren.. Daarna ook maar naar het WSS
Als je als rookie in de punten rijdt in de moto 2 ben je al buiten categorie, laat staan als je dat op een NTS doet.
Ik denk dat Baltus geen punt haalt.
Ik denk ook niet dat Syahrin het beter gaat doen als Bo.
 
Ik ben wel onder de indruk van Aegerter vandaag. Nu weet ik wel dat dat geen pannenkoek is, maar hij komt wel érg snel op stoom in fp2.
 
Bo heeft een contract voor komend jaar, lijkt mij dat het weinig meer uit gaat maken wat er dit weekend gebeurt.
Je zegt wat ik dacht maar het heeft ook niet zoveel zin meer om op al die onzin te reageren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Bo heeft een contract voor komend jaar, lijkt mij dat het weinig meer uit gaat maken wat er dit weekend gebeurt.
Ligt eraan waar hij zijn toekomst ziet.

Als hij na volgend jaar terug wil naar de Moto2, zullen de Moto2 teams niet alleen naar komend jaar in de WSS kijken, maar ook kijken wat hij dit jaar heeft gepresteerd.
Als ze dan zien dat hij van de laatste 3 races, 1x 16e is geworden, 1x 8e is geworden en 1x zoek is gereden door een inval-teammaat, is dat laatste niet positief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan