Bo Bendsneyder deel 2

En dat pa gardner nu wel voldoende betaald heeft om hem op een fatsoenlijke fiets te zetten ;)

Denk dat er velen zijn die vergeten dat geen 1 van die jongens daar rijd omdat ze een beetje kunnen sturen !! Jongens zijn stuk voor stuk top talenten die soms wel het juiste spul hebben maar ook vaak niet.

Ik verwacht Bo met de TT op t podium ;)

Wat zal je teleurgesteld de TT verlaten. Qua talenten rijden er idd niet zoveel poffertjes rond. Sturen kunnen de meesten echt wel.
 
Volgens mij zelfs geen eens 2017, maar 2016. Heb wel eens gelezen dat die fiets al 3 jaar niet meer werd doorontwikkeld.
Dus Bo heeft op dat ouwe hok in zijn 1e jaar gewoon punten gepakt ;)

Er werd vorig jaar door o.a. Bo zelf ook gezegd dat ze intern bij Tech3 de tijden vooral vergeleken met de tijden van Vierge en daar zaten ze eigenlijk iedere keer op of net onder.
 
Wat zal je teleurgesteld de TT verlaten. Qua talenten rijden er idd niet zoveel poffertjes rond. Sturen kunnen de meesten echt wel.

Ach, misschien hebben we wel weer de gp race van t jaar ;) dat ik Bo op het podium verwacht was natuurlijk lichtelijk sarcastisch maar ik verwacht hem toch wel in de punten en met de TT zeker !
 
Knappe race gereden. Weinig mis mee.
Jammer dat hij in de laatste ronden niet genoeg weg kon rijden om P15 veilig te stellen, want hij reed in een paar ronden het gat dicht.
 
Hij was er voorbij, maar in de laatste 2 ronden lukte het blijkbaar niet om een gaatje te slaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Het dicht rijden is 1....maar voorbij is voor vele een brug te ver.
✌️...
Bo had (opnieuw) een zware race,dikke pech.
Met een klassering plekje 16 mag je gerust balen als een stekker.😠
Als je op de streep nog gepakt word gvd
Zonder het incident in de eerste ronde had hij vrijwel zeker puntjes.
Tenopzichte van vorig jaar heeft hij wel een stap gemaakt.Wij zijn alleen tevreden als hij elke race top 10 rijd🤔😁Eens zien hoe hij de komende wedstrijden presteerd en niet alleen eind Juni😉
 
Vindt dat Bo ontzettend trots op zichzelf mag zijn.
Het is echt een hele prestatie om vanaf de 28e en laatste plek je terug te vechten naar de 15e.
Het zijn allemaal snelle rakkers he.
Dat hij dan net in de laatste bocht en dat lange rechte stuk op accelererend net nog weer voorbij gestoken wordt, dat hoort ook bij racen.
De race is immers pas over als het zwart/wit geblokt valt en elk plekje telt.

Nog een beetje betere conditie opbouwen en hij kan gewoon een hele race vechten.
 
Vindt dat Bo ontzettend trots op zichzelf mag zijn.
Het is echt een hele prestatie om vanaf de 28e en laatste plek je terug te vechten naar de 15e.
Het zijn allemaal snelle rakkers he.
Dat hij dan net in de laatste bocht en dat lange rechte stuk op accelererend net nog weer voorbij gestoken wordt, dat hoort ook bij racen.
De race is immers pas over als het zwart/wit geblokt valt en elk plekje telt.

Nog een beetje betere conditie opbouwen en hij kan gewoon een hele race vechten.

Betere conditie, Bo is top fit man ....ik denk dat hij zelfs een van de fitste is van iedereen.
 
Arm pump is toch vaak een teken dat de rijder verkrampt op de motor zit en dat het daardoor allemaal meer kracht kost.
Met een betere conditie zit je ontspannender op de motor omdat je meer en langer kracht kan zetten.
 
Arm pump is toch vaak een teken dat de rijder verkrampt op de motor zit en dat het daardoor allemaal meer kracht kost.
Met een betere conditie zit je ontspannender op de motor omdat je meer en langer kracht kan zetten.

Bo is absoluut topfit. Die traint 2x per dag. Dat hij verkrampt was zou natuurlijk kunnen doordat hij alles op alles moest zetten om vanuit een verloren positie toch nog om het laatste puntje te kunnen knokken zonder ook maar een moment even op adem te kunnen komen.
 
Veel coureurs hebben last (gehad) van opgepompte armen.
En vele zijn er aan geopereerd.
Nu ben ik geen kenner, maar volgens mij heeft het weinig met een goede, of slechte conditie te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan