BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Dat van dat tasje had je me al eens gezegd... heb dat een heel poosje op het “Nog eens regelen lijstje” gehad. En nou hoeft het niet meer 8-)

Spätzi is vanmiddag op de Bergstraat 17 te Amersfoort aangekomen, aka “Van Harten”. Als Roelof een gaatje in de planning weet te prikken, staat ze vrijdag voor me klaar. Joeppie!
 
Afgelopen vrijdag merkte ik tijdens het rijden ineens op dat de cockpit indicatie "centrale vergrendeling vergrendeld" ontbrak in de cockpit.
Blijkbaar had ik op een moment (geen idee wanneer en hoe lang geleden) de centrale vergrendeling ontgrendeld.
Ik wil maar aangeven hoe makkelijk je dat over het hoofd ziet 8)7
 
Dat van dat tasje had je me al eens gezegd... heb dat een heel poosje op het “Nog eens regelen lijstje” gehad. En nou hoeft het niet meer 8-)

Spätzi is vanmiddag op de Bergstraat 17 te Amersfoort aangekomen, aka “Van Harten”. Als Roelof een gaatje in de planning weet te prikken, staat ze vrijdag voor me klaar. Joeppie!
Kun je niet voorstellen zelf het BMW-IKEA pakket in elkaar te sleutelen? :Y
In elk geval wel spannend, nog een week geduld.
 
Ik denk dat ik tijdens het rijden de boel ook gewoon ontgrendeld zal houden. Na het parkeren alarm en centrale vergrendeling er op. Eerste paar keer zal ik waarschijnlijk nog ff voelen of alles dan ook echt vast zit, na verloop van tijd zal dat wel overgaan in blind vertrouwen na het geluid van de centrale vergrendeling motortjes te hebben gehoord.

Gelukkig ben ik tot donderdag middag de hort op, dat maakt dat de wacht week om zal vliegen. Leuk vooruitzicht, ik vlieg met mijn “buddy co-piloot”, per toeval is zij de vriendin van de collega die zeer waarschijnlijk van de Ducati Multistrada 1200S gaat overstappen op de door mij ingeruilde R1200RS, hij was voor hij gezagvoerder op de Embraer 175/190 werd mijn buddy co.

De BMW navigator VI gaat mee in de koffer, samen met de zuignap autoruithouder. We komen als het goed is woensdag rond 12:00 in het hotel, uniform uit en dan naar de Sixt autootje halen en een fraai rondje Highlands gaan doen.
Via Loch Lomond omhoog en dan naar The Lost Valley

De McDonalds clan verstopte zichzelf in deze lastig te bereiken vallei als ze weer eens schapen van een concurrerende clan hadden gejat. Hoe ze de schapen zo gek kregen het idiote pad over te komen vermeld de historie niet.
1405709


Daarna zetten we koers naar Loch Katrine en een plaatsje dat prachtig schijnt te zijn maar waar ik de naamspelling niet in het brein gesleten krijg: Stronachlachar (of iets dat daar dus op lijkt)
1405708


Donderdag middag dus thuis, ff uiltje knappen en dan op de fiets naar peis Soestdijk waar Bløf die avond een concert geeft en we met een aantal luitjes uit het dorp kaartjes voor hebben weten te bemachtigen.

Dan vrijdag hopelijk Delivery Day (aka “D-Day”). Met de andere collega wier Multistrada afgelopen februari gejat was en inmiddels is vervangen door een Multistrada 1260 Enduro, lekker groot rondje NL doen. Oa de Posbank. Nu het nog mag.
1405712


De roze variant. Mocht mijn andere collega woensdag een knoop door hebben kunnen hakken over de aanschaf van RooS, dan doen we dinsdag daarop gedrieën de blauwe slinger omdat 2 vd 3 tot 12:00 verplichtingen bij de jarige KLM hebben (100 jaar dit jaar).
 
Donderdag middag dus thuis, ff uiltje knappen en dan op de fiets naar peis Soestdijk waar Bløf die avond een concert geeft en we met een aantal luitjes uit het dorp kaartjes voor hebben weten te bemachtigen.

Misschien lopen we elkaar tegen het lijf...

in ieder geval veel plezier bij Bløf.
 
Jij ook Henk! Bløf is ijzersterk live. Voor jou echt een “thuis wedstrijd”!
idd. Lekker op de (trap)fiets.

Twee jaar terug ook bij het Bløf concert in de paleistuin geweest. Geweldige ambiance en sfeer. Toen wel onweer waardoor concert werd ingekort. Voor het concert komende donderdag wordt er goed weer verwacht.
 
i-KjR6ttm-M.jpg


Motortrefpunt de Zeijpenberg. Hier op de foto Februari 1986.
Nog koud en fris.
Wel op de motor (de zwarte Suzuki).



i-4H5mVXP-M.jpg



Ohhhh. Een RD500. Heb ik eigenlijk altijd van gedroomd en had zo maar de opvolger van mijn Hona NS 400 R kunnen worden


toen
i-K5xk6Ps-M.jpg



heden ; opgeruimd, alles weg..., alleen de herinnering blijft...
i-FRCLLmq-M.jpg




toen
i-BShPWpX-M.jpg




2015..., ook al voltooid verleden tijd (zowel motor als tijd)..., alleen de herinnering blijft...
i-vrPwmgC-M.jpg
 
Ik spot (terwijl ik mijn mondhoekkwijl afdep) een RD500 op de 2e foto :9~, Robbie Jetten zal moord en doodslag schreeuwen als je deze blauwepluim trekkende, snerpende V4 heden ten dagen open zou trekken. Zijn nu goud waard!
 
Ron: je vergat te vermelden dat de heer Pos ook burgemeester van Baarn was. Wij Baarnaren (Lage Vuursche valt daar al enige tijd onder) vinden de Posbank dan ook wel “onze” bank eigenlijk....
 
Terug
Bovenaan Onderaan