ootje
Dolce far niente
en moeten wij nu zeggen wat de mooiste kleur is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en moeten wij nu zeggen wat de mooiste kleur is
...nope...
...nope...
...hoeft niet...
...omdat een RT topic is, dacht ik van 'ik plof die plaatjes even naar hier door'...
...omdat BMW zelf komt (kwam) met mat-leger-groen-grijs, donkerbruin metallic, en lichtblauw/grijs metallic...
...en inmiddels is dat lichtblauw/grijs metallic alweer 'sloes', en vervangen door het aardslelijke blauw-met-mat-grijze-topkuip-en-gekke-strepen-overal...
...terwijl gewoon blauw ook mooi is, een RodeToerer ook niet verkeerd is, en het mag misschien maf klinken..., maar dat Glacier Grün vind ik niet eens zo heel verkeerd staan...
...das dat lichte groen...
...kleurtje van o.a. de aloude R1100RT...
...Polar-metallic met donkergrijs zou wellicht ook niet verkeerd zijn...
...heb alleen helemaal nix met dat zwart...
...en daarom die kar een beetje opgevrolijkt...
[afbeelding]
Je hebt het in elk geval dusdanig opgevrolijkt met dat super felle rood dat ik subiet een migraine aanval kreeg....heb alleen helemaal nix met dat zwart...
...en daarom die kar een beetje opgevrolijkt...
gerard2 schreef...:
Wanneer begrijpen ze in dat Duitsersland nou eens een keertje dat dat blók gewoon zwart moet.
En dan de velgen ook meteen héél donker grijs, dus niet zwart.
Dáár zou die brommert van opknappen.
met of zonder steentjesmotief ?
Fraai Dat Triumph dat zelf niet bedacht heeft......en ook weer klaar...
...want..., vandaag een pakje gekregen...
...niet van die geile Goed Heilig Man, maar gewoon een bezorgdienst-gast in een witte bus
...en dan wordt op termijn de afdekkap nog 'even' gespoten, want dan is dat ook weer netjes voor elkaar...
Netjes en mooi dat de kleur nagenoeg exact is....en ook weer klaar...
...want..., vandaag een pakje gekregen..
...nee, ik volg de Sportboxer topics niet meer, maar ik zal FF kijken...motormaniac58 vraagt...:
Ps...... al de gespoten velgen van mijn S gezien in het sportboxer topic ??
...Sportboxer-topic even opgezocht, en het e.e.a. bekeken...
...staat mooier zo...
...straalt meer luxe uit...
...nu nog even zwarte kleppendeksels, en klaar is Kees...
...trouwens..., 'n hoop enthousiaste reactie aangaande de velgen in dat topic...