BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
...Ron... verfraait ...

... of niet
:

...in de Speed Triple echter wel van die zilvergrijs gespoten bolletjes zitten...

Speed Triple standaard kleurstelling van de lampen
[afbeelding]

witte knipperglaasjes gekocht, samen met oranje bolletjes, waarna bolletjes zilver gespoten...
[afbeelding]

[afbeelding]

...en voor de versobering van kleur, het achterlicht ook vervangen voor een wit exemplaar (rood licht... ;) )
[afbeelding]

Je zult wel zeggen van "daar heb je hem weer ....... B| "

Ik heb even die metamorfose van de Keetje Trippel aanschouwd en ik moet zeggen: ik snap hier weer niks van. :/

Foto 1: naast het fraaie appelgroen een brekend sinaasappel oranje en aardbei rood; een frisse fruitige combinatie.

Foto 2: de sinaasappels worden verwijderd en vervangen door twee ijsblokjes; totaal niet fruitig meer -O-

Foto 3: en als je die mooie aardbei ook nog vervangt door een ijsblok, is het helemaal geen porem meer (in mijn ogen)

En jij hebt het altijd over lijnenspel, kleur combinaties (discussies over waarom de ene RT-kleur een meegespoten topkoffeRT kan hebben en de andere niet) en natuurlijk zwaRTe kleppendeksels.......

Tsja, ieder zijn meug, maar niet mijn meug :N

:/

Laatst bewerkt:
..."daar heb je hem weer....." ;)

...is toch geen porem man, al die verschillende kleurtjes...

...groen van de motor, rood van het achterlicht, geel van de nummerplaat, en oranje van die knipperlichten...

...vier kleuren op 1 zo'n klein oppervlak... ; geen gezicht...
...en het is dat ik er geen witte kentekenplaat op kan zetten, maar anders gebeurde dat ook nog...

Smaken verschillen gelukkig :)
Anders word het allemaal eenheidsworst --> verkrijgbaar bij de Aldi....... :r

Overigens als je dat wit nou appeltjes groen spuit ......

Helaas zou dat niet met een witte kentekenplaat mogen. :N

Offtopic: RT is gestript van de beplating. Alleen de 'kont' zit nog op z'n plek. Daar moet de pakjesdrager voor verwijderd worden en gezien de "messing" busjes, gelukkig heeft iemand dat eerder al uitgevonden, ga ik dat niet doen. Ben nu bezig met het uitlaatsysteem en StarGlanz. Volgens mij is dat spul vergelijkbaar met de Belgom reut. Alleen stukken goedkoper. Het gaat er wel lekker van sterglanzen :)

Ontopic:
Beide vorige onderwerpen gecombineerd:
eenheidsworst.gif

_O- _O- _O-

...tja..., soms gaat het goed met die messing busjes van de pakjesdrager, soms niet... :/

...voorbeeldje wit gespoten knipperbolletjes...
...geen foto's van de RT, omdat ik daar wel van die Philips Silvervision lampjes in heb (had ik destijds nog liggen, vandaar)...

...in de Speed Triple echter wel van die zilvergrijs gespoten bolletjes zitten...

Speed Triple standaard kleurstelling van de lampen
[afbeelding]

witte knipperglaasjes gekocht, samen met oranje bolletjes, waarna bolletjes zilver gespoten...
[afbeelding]

[afbeelding]

...en voor de versobering van kleur, het achterlicht ook vervangen voor een wit exemplaar (rood licht... ;) )
[afbeelding]

Ik vind het mooi! :Y

...tja..., soms gaat het goed met die messing busjes van de pakjesdrager, soms niet... :/

Hou niet zo van gokken :/
Door het te laten zitten is het schoonmaken wat meer werk maar toch tijd zat tot wat beter weer..... :)

...hoe leuk kan misschien iets zijn...?!

...ProMotor, het motorblad van de ANWB, U kent het wel, heeft een nieuw item...
...iets over je oude motor opsporen...

...dus ik dacht : geef ik leuk mijn eerste CBR op...
...nieuw gekocht in 1987, ingeruild in 1988, en weer op iemands naam gegaan in 1989...

...en die persoon heeft die motor, nu 25 jaren later, nog steeds...
...want dat geeft het RDW tenslotte aan...

...vanmiddag bericht van de redactie van ProMotor...
...mijn oude CBR staat op de lijst... :Y

...m.a.w., de Sherlock Holmes van ProMotor gaat met de gegevens die ik heb ingeleverd aan de slag...

...ben benieuwd... ;)

...want die fiets nooit meer gezien... :N

...zul je zien ; staat het ding al 25 jaar 3 straten verderop... :+

...ben benieuwd...
full

...had in eerste instantie mijn geliefde zwarte GSX750E(S) willen opgeven (mijn allereerste nieuwe motor ; 1985), maar..., tot mijn grote schrik komt de kentekencombinatie van die fiets niet meer voor in de kelders van het RDW...

...nog niet zo lang geleden nog wel..., maar nu is het doek dan toch voor die fiets gevallen...
...helaas... :/

...game over ; definitief... '(
full

...hoe leuk kan misschien iets zijn...?!

...ProMotor, het motorblad van de ANWB, U kent het wel, heeft een nieuw item...
...iets over je oude motor opsporen...

...dus ik dacht : geef ik leuk mijn eerste CBR op...
...nieuw gekocht in 1987, ingeruild in 1988, en weer op iemands naam gegaan in 1989...

...en die persoon heeft die motor, nu 25 jaren later, nog steeds...
...want dat geeft het RDW tenslotte aan...

...vanmiddag bericht van de redactie van ProMotor...
...mijn oude CBR staat op de lijst... :Y

...m.a.w., de Sherlock Holmes van ProMotor gaat met de gegevens die ik heb ingeleverd aan de slag...

...ben benieuwd... ;)

...want die fiets nooit meer gezien... :N

...zul je zien ; staat het ding al 25 jaar 3 straten verderop... :+

...ben benieuwd...
[afbeelding]

...had in eerste instantie mijn geliefde zwarte GSX750E(S) willen opgeven (mijn allereerste nieuwe motor ; 1985), maar..., tot mijn grote schrik komt de kentekencombinatie van die fiets niet meer voor in de kelders van het RDW...

...nog niet zo lang geleden nog wel..., maar nu is het doek dan toch voor die fiets gevallen...
...helaas... :/

...game over ; definitief... '(
[afbeelding]

Geinig initiatief :)
Wat weet ik nog?
Mijn eerste motorfiets (GS 650 M Katana) is naar Belgie verhuist. Had ik 'm nog maar....
Daarna Honda 750 Four. Status onbekend. Had ik 'm nog maar....
Daarna Kawasaki GPZ900R (rood). Waarschijnlijk verloren gegaan in de vlammen bij Zaanstad Motoren.... Had ik 'm nog maar....
Daarna Kawasaki GPZ900R (zwart). Onbekend. Had ik 'm nog maar....
Daarna Kawasaki ZZR1100 (zwart). Onbekend. Had ik 'm nog maar....
Daarna Kawasaki ZXR9R (blauw/groen). Totaal aan flinters gereden door de volgende eigenaar. 9 jaar met heel veel plezier op gereden. Binnen 3 maanden aan flinters.... Had ik 'm nog maar....
Daarna de huidige motorfietsen. Ha, die heb ik nog :) *O* :) *O*

Van geen van de verkochte motorfietsen zijn de kentekens nog bekend bij de RDW..... ;(

Ook nog iets over de RT uiteraard.....

Lekker aan de poets. Zoek de verschillen :)
full

...minuutje 'werk'...
...en die had ik nog wel vandaag... ;)

Krijg ik vandaag de brief over de I-ABS controle van de 'oude' 1200RT binnen.....
Al een week of 7 niet meer bij mij in de garage.....
Beeeeeetje laat..... _O-
Oude 1200RT staat sinds 4 dagen op iemand anders zijn/haar naam volgens de RDW dus is net verkocht....

...oh jee..., en de nieuwe eigenaar krijgt die I-brief nu niet...
...toestand allemaal weer... :/

...en voor de Volvo liefhebbers onder ons ; want die zijn er geloof ik... ;)
...daarnet op mijn opritje de Grote Smurf op bezoek... :Y :Y

...want..., een kanarieblauwe S60 Polestar had ik zomaar op de stoep staan...

...allemaggies zeg..., want een hitsig blaas- en sisapparaat is dat !...
...nog even staan luisteren hoe zo'n legaal blauw raceding klinkt als het voorbij komt...

...nou..., als in : kippenvelbezorgendfraai !... :9

...zoiets doet het oude autohart weer even goed op zo'n bijna herfstige dag als vandaag...

infotile3-polestar.jpg

...kost wat, heb je ook wat !...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan