Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De versnellingsbakken zijn verschillend, het uiterlijk van de schetsplaten is ook anders. Maar misschien is het gatenpatroon van de schetsplaten wel gelijk.Heb misschien nog een setje gs steps liggen van de 1150
Ik vind het idee wel goed. Ik zou alleen BMW duo stepjes gebruiken in plaats van die bussenDit is best wel lelijk eerlijk gezegd. Zo ga ik het niet oplossen in ieder geval
vindt het zelf niet zo lelijk hoor ...Dit is best wel lelijk eerlijk gezegd. Zo ga ik het niet oplossen in ieder geval
had graag gezien hoe ze het langs de kant van de rem opgelost hebben...Origineel zitten er ook meerdere gaten in het frame om je pedalen lager te zetten.
Want jij gaat een K12rs kopen??Boeiend, hopelijk kan ik deze foto's volgend jaar nog terug vinden.
Nog een aanvulling dan, de bovenste oplossing was niet van eml trouwens maar van MV, extensieplaat met verlengblokje op de schakelpedaal. Ik heb uiteindelijk met de lage steunen ruim 2,5 cm gewonnen. Omdat de schakelpedaal niet helemaal lekker uitkwam heb ik een nieuw gemaakt die ietsje langer is van wat restmateriaal. Schakelt goed nu en voor mij is de zit merkbaar fijner. Alleen nog een mooi rubbertje gebruiken want nu heb ik een stukje benzineslang op een bout erop zitten. Functioneel maar kan mooier
BMW K1200RS 97-01 Lowered Driver Footrests from MV
MV Lowered Driver Footrests BMW K1200RS 1997-2001 - accessories for better riding and comfortable seating positionwww.mv-motorrad.de
Nooit. Viercilinder, watergekoeld. Dat gaat hem niet worden.Want jij gaat een K12rs kopen??
Nooit. Viercilinder, watergekoeld. Dat gaat hem niet worden.
Maar de stepjes van de K75 vervanger, een R1100RS (tweecilinder, luchtgekoeld) zitten hoger dan ik lekker vind.
Ga ik zeker proberen want als hij het doet is het wel prettig dat alles klopt.Beste Benno,
Ik rijdt ook al sinds 2005, of langer met een speedohealer rond, zonder problemen.
Om dat het om hele kleine signalen gaat, moet je proberen om de bedrading zo aan te leggen, dat er geen "valse" signalen worden opgepikt van bijvoorbeeld de ontsteking of de injectors.
- Ik heb mijn bedrading ver weg gehouden, van ontstekings- en injectie-bedrading.
- Verder heb ik het signaal van en naar de speedohealer opgepikt uit de draden van de sensor, voor dat die wordt aangesloten met een stekker, op de draadboom van de motor.
- Ook heb ik de massa of min van de speedohealer aangesloten op de bedrading van de sensor.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Veel succes er mee!
Beste Benno,
Bij mij is de Speedohealer aangesloten op een k1100LT.
Om problemen met EMC te voorkomen, lijkt het mij toch verstandig om de min van de Speedohealer bij de bruine draad van de snelheidssensor weg te halen.
Zo weet je zeker dat de Speedohealer exact het zelfde min niveau heeft als de sensor, waardoor je spanningsverschillen door connectors na de plek waar je het signaal aftapt kunt voorkomen.
Het gaat hier, zoals eerder gezegd, om hele kleine signalen die door de kleinste verschillen beïnvloed kunnen worden!
Gebruik ook afgeschermde kabel tussen de Speedohealer en de sensor, daardoor wordt de kans kleiner dat de bedrading als antenne voor verkeerde signalen gaat werken.
Nogmaals, heel veel succes er mee!