Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond ff niet, ander keertje iemand stukkie duitsland? rijdt stukken leuker dan hiero enkel op de toerenteller

Zo, dat was een lekker ritje, ik heb me prima vermaakt. En gewoon GEEN McDonalds gegeten! Fantastisch!

Ja, het was hartstikke gezellig!
McDonalds komt in mijn woordenboek niet voor.

Tot gauw maar weer lui!

CAT

Ik heb me vandaag ook zeker vermaakt. Weet nu eindelijk de man achter de cavia Leuk om weer wat andere mf-ers te leren kennen. Gaan we vaker doen

Hé CAT jij hier??

Was idd gezellig vandaag, "keren op de weg" heb ik voldoende kunnen oefenen dankzij Diana, was een leuke route.

Was idd gezellig vandaag, "keren op de weg" heb ik voldoende kunnen oefenen dankzij Diana, was een leuke route.
Nou, laat ik er dan maar eerlijk voor uitkomen...
Dat verkeerd rijden had ik expres in de route opgenomen, dan kon ik de korte bochtjes een beetje oefenen met m'n nieuwe fiets.

'k Heb nog wel wat van die tochtjes in de kast liggen/in m'n hoofd zitten dus nog "inspiratie" genoeg.

Doen we gauw weer!
Bedankt voor jullie gezelligschap!

Was gezellig, leuke route.
Onderweg leuk spul langs zien komen, en het met-z'n-tienen-tegelijk-keren-op-de-weg had ook wel wat.
Zeker voor herhaling vatbaar.

[me]Yuri kijkt nog 'es naar ;-Diana's avatar...

Verrek, nu je het zegt... [/me]

't Schijnt dat wij nog naar elkaar hebben kunnen vandaag...

Jullie kwamen net van de rotonde bij het tankstation in 's Heerenberg en wij kwamen net van dat tankstation naar de rotonde toe, ... zeg maar...
Jij en KPL en een groene ZX10 en Soeperman(?).

Ook fijn gespeeld aan het piccie te zien

klopt waren wij
(KPL,ikke,zoeperman,snake en zxr400 king)

dacht al lex gezien te hebben maar was ff druk met een wheelie

ga zeker x-tje mee

Nog iemand stukkie rijden vandaag?
Ik en Panther wel dus wie wil kan aansluiten.
Planning is rond 20.00 uur omdat Panther nog ff keukenslet moet spelen
Lees het zo nog wel ff of iemand zich wil toevoegen om te

Nog iemand stukkie rijden vandaag?
Ik en Panther wel dus wie wil kan aansluiten.
Planning is rond 20.00 uur omdat Panther nog ff keukenslet moet spelen
Lees het zo nog wel ff of iemand zich wil toevoegen om te
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik ook... We willen eindigen op een terras in de zon (als die dan nog schijnt Hier aanmelden of Devil ff een MSN toeslingeren :D

ah topic niet gelezen, wel lekker ritje gemaakt en me kostelijk vermaakt om een jup in hempie, korte broek en slippers op zn silverwing

Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik ook... We willen eindigen op een terras in de zon (als die dan nog schijnt Hier aanmelden of Devil ff een MSN toeslingeren :D
volgens mij heb ik jou en CatchDude zien rijden..op elderveld

Status
Niet open voor verdere reacties.