iemand nog een stukkie rijden vanavond
ik ga ff stofzuigen dan lees ik het zo wel.
Als niemand gaat ga ik wel ff zelf touren
nice picca sparc
hahahah zit net te bedenken als er niemand reageerd om ff naar jou toe te crossen broertjuhIkke,Ikke
Ik heb me vandaag ook zeker vermaakt. Weet nu eindelijk de man achter de cavia
Nou, laat ik er dan maar eerlijk voor uitkomen...Was idd gezellig vandaag, "keren op de weg" heb ik voldoende kunnen oefenen dankzij Diana,was een leuke route.
klopt waren wij't Schijnt dat wij nog naar elkaar hebben kunnenvandaag...
Jullie kwamen net van de rotonde bij het tankstation in 's Heerenberg en wij kwamen net van dat tankstation naar de rotonde toe, ... zeg maar...
Jij en KPL en een groene ZX10 en Soeperman(?).
Ook fijn gespeeld aan het piccie te zien
Damn right![me]Yuri kijkt nog 'es naar ;-Diana's avatar...
[/me]
Verrek, nu je het zegt...
he dude thnx voor je belletjuh maar was toen nog mega bizzy en in alle drukte de foon niet gehoordDamn right!
Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik ook...Nog iemand stukkie rijden vandaag?
Ik en Panther wel dus wie wil kan aansluiten.
Planning is rond 20.00 uur omdat Panther nog ff keukenslet moet spelen
Lees het zo nog wel ff of iemand zich wil toevoegen om te
he mot jij niet al in de keuken staanJaaaaaaaaaaaaaaaah ik ook...We willen eindigen op een terras in de zon (als die dan nog schijnt Hier aanmelden of Devil ff een MSN toeslingeren :D
volgens mij heb ik jou en CatchDude zien rijden..op elderveldJaaaaaaaaaaaaaaaah ik ook...We willen eindigen op een terras in de zon (als die dan nog schijnt Hier aanmelden of Devil ff een MSN toeslingeren :D
niet alleen catch rijd een s-schatjuhvolgens mij heb ik jou en CatchDude zien rijden..op elderveld
niet alleen catch rijd een s-schatjuh
owh leuk joh hoop je snel eens te zien rijden owh je nieuwe bikewhahahahaa . ja das waar ...... ik zal de volgende keer beter opletten ....
@vanmidag eindelijk mijn nieuwe fiets ophalen