Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

'k Heb een nieuwe motor!!! En dit is 'm geworden:
full

Dus: aanstaande zondag wil ik de Achterhoek in en wie gaat er mee???
't Is echt een superrrr mooie route met leuk bochtenwerk (de Varsseler ring zit erin :P )

O, en aangezien ik nu weer voor 100% tot het ras "motorrijder" behoor wil ik ook graag in de lijstderlijsten... Kanda??

Wiegaatermeewiegaatermeewiegaatermeeeeeeeeee???

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

(Afbeelding)

't Is echt een superrrr mooie route met leuk bochtenwerk (de Varsseler ring zit erin :P )

O, en aangezien ik nu weer voor 100% tot het ras "motorrijder" behoor wil ik ook graag in de lijstderlijsten... Kanda??

yeahhhhhhhh toppie :] fiets

zondag,beloof nog niks O-) O-)
lijkt me wel leuk :Y :W :W :W :W :W :W :W :W *O*

eeuuuuuhhhhhmmmmm post nog ff voor zondag wie ,waar en hoelaat er afgesproken wordt *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Laatst bewerkt:
flitsservice.nl: ze staan weer te etteren langs de a12 Oberhausen/Arnhem ter hoogte van Zevenaar langs de rand van de carpoolstrook

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

(Afbeelding)

veel plezier er mee :) :)

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

(Afbeelding)

Leuke fiets! Vorige week op (een gele) proefgereden en deze week die in het bezit van een andere mede MF-Arnhemmer zal komen.

O ja, (geloof ik niet gemeld, maar) over flitsers.. kort geleden stonden ze ook aan de Velperweg :( te flitsen... gelukkig van voren geflitst - met hoop op dat er niet een schriftelijke notitie bij gemaakt is.

over flitsers.. kort geleden stonden ze ook aan de Velperweg :(

ja helemaal geflipt zijn ze, prioriteit no. uno; spek de staatskas en bekeur zo veel mogelijk!

en verbaasd over het feit dat de fasttags zo populair worden?

O-)

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

(Afbeelding)

Misschien haak ik wel aan. :)
Varsseler ring? Wasda?

Ha Diana,

Mooie fiets vrouw! :)

Vasselerring is een stukje waar ook tijdens de ONK wordt gereden. Best leuk spelen kan ik uit eigen ervaring zeggen :P

CAT

eeuuuuuhhhhhmmmmm post nog ff voor zondag wie ,waar en hoelaat er afgesproken wordt *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik dacht aan 11.30 uur, de carpoolplaats bij het knooppunt A12/A50, dat is bij het Postiljon Hotel ofwel bij de golfbaan ofwel richting Terlet.

Vandaag naar m'n werk op m'n nieuwe brommert: WAUWIEIEIEIE!!
*O*

O, en CAT, ik zal binnenkort ff een mooi piccie naar je sturen voor op die leuke site www.plasticpower.nl. Tot zondag :? !

Laatst bewerkt:
wellicht een ouwe koe maar flitspaal tussen arnhem-noord en velperbroek is sinds een weekje spoorloos verdwenen :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe R6 voor KPL staat in de garage *O* *O* *O* *O* *O* *O*

daar blijft ie ook voorlopig staan want t plenst hier

Gelukkig voor KPL, nu ga ik echt geen 1e rondje rijden.

Ik moest zelf een heel klein stukkie lopen, maarre drijfnat :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan