Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik! Maar niet vanavond. Maar over morgen valt te onderhandelen natuurlik. ;)

@ Catch, welk krijgsmacht deel zit je bij en wat voor functie??
Je hebt niet toevallig gesolliciteerd op een psych stoel bij selectie en werving?? (zou wel heeeeel toevallig zijn)

@ Catch, welk krijgsmacht deel zit je bij en wat voor functie??
Je hebt niet toevallig gesolliciteerd op een psych stoel bij selectie en werving?? (zou wel heeeeel toevallig zijn)
Soes, nee, daar heb ik zeker niet op gesolliciteerd. Ik ben meer een operationeel iemand. ;) Ik ben overigens luchtmachter...

ok. heb gisteren mijn nieuwe brommert opgehaald , en dit is hem :) :) :) :) :)

(Afbeelding)

zo direct maar weer eens een paar km op de teller zetten ...... voor zijn 1000 km/beurt :P

Aprilia! :}

Wedstrijdje?

misc

:9~ Daar kun je leuke dingen mee doen...

Nou, ik kan melden dat ik het niet geworden ben. Er zit wel het een en ander achter, maar dat maakt nu verder niet uit. -O-

Maar hoe dan ook, ik heb ondertussen alweer een nieuwe sollicitatie lopen, en als ik dat weet te halen houdt dat een bevordering in, YAY! *O*

Meer daarover over enkele weken...

'( Helaas en *D succes!

Soes, nee, daar heb ik zeker niet op gesolliciteerd. Ik ben meer een operationeel iemand. ;) Ik ben overigens luchtmachter...

Operationeel en luchtmacht :?

_O- Sorry, kon het gewoon niet laten :) , toch die gezonde concurrentie tussen klonten en fluimen wat ff naar boven kwam.
Niets tegen de luchtmacht hoor, prima collega's :} .

@ Kim: betaalt dat nog een beetje, want het is bijna een special met jouw geworden, leuk hoor, onze bekende MF-er, ik wist niet dat je een bril droeg btw, ik zie je wel weer een keer op BB. *O*

Oh ja... vergeten poser foto bij te voegen...

[me]Roy "R" is dus (onder andere) ook Aprillia coureur:
[/me]

full

@ Kim: betaalt dat nog een beetje, want het is bijna een special met jouw geworden, leuk hoor, onze bekende MF-er, ik wist niet dat je een bril droeg btw, ik zie je wel weer een keer op BB. *O*

Ja, ik word er al rijdend rijk van! ;)
Bril draag ik alleen wanneer ik last heb van mn lensen...

Nog mensen zin in een ritje vanavond? Dropkick komt zowieso even buurten. Dan kunnen we wellicht afsluiten met een terrasje. :)

Zo rond een uur of 19:45 a 20:00 bij de Esso in Velp? Ik moet namelijk wel nog even eten en zo...

Edit: Let op, tijd gewijzigd!

Laatst bewerkt:
Helaas Catch had een BBQ...

Gaan er morgen nog lui naar de Zwarte Cross? Ikke wel! Bier!!!!! :P

Herkenbaar aan GSX-R pet, shirt waar Ride-On op staat en dronken harses...

helaas niet bijtijds gelezen.

wel jammer dat er hier (door de arnhemmers) meer geluld wordt dan gereden
Ook jammer dat jij dan weer te weinig leest als er eens wat wordt afgesproken. ;)

Ik ga later vandaag weer een eindje denk ik, als het meisje naar d'r werk is...

yep, ik ga mee..... altijd leuk zo en onder de waalbrug hebben ze een tent van de matrixx neergezet, lekkere muziek erbij :9

@littledevel had nog een foto voor je

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan