Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soes, nee, daar heb ik zeker niet op gesolliciteerd. Ik ben meer een operationeel iemand. Ik ben overigens luchtmachter...@ Catch, welk krijgsmacht deel zit je bij en wat voor functie??
Je hebt niet toevallig gesolliciteerd op een psych stoel bij selectie en werving?? (zou wel heeeeel toevallig zijn)
ok. heb gisteren mijn nieuwe brommert opgehaald , en dit is hem
(Afbeelding)
zo direct maar weer eens een paar km op de teller zetten ...... voor zijn 1000 km/beurt
Nou, ik kan melden dat ik het niet geworden ben. Er zit wel het een en ander achter, maar dat maakt nu verder niet uit.
Maar hoe dan ook, ik heb ondertussen alweer een nieuwe sollicitatie lopen, en als ik dat weet te halen houdt dat een bevordering in, YAY!
Meer daarover over enkele weken...
Soes, nee, daar heb ik zeker niet op gesolliciteerd. Ik ben meer een operationeel iemand. Ik ben overigens luchtmachter...
Helaas en succes!
@ Kim: betaalt dat nog een beetje, want het is bijna een special met jouw geworden, leuk hoor, onze bekende MF-er, ik wist niet dat je een bril droeg btw, ik zie je wel weer een keer op BB.
Nog mensen zin in een ritje vanavond?
Ook jammer dat jij dan weer te weinig leest als er eens wat wordt afgesproken.helaas niet bijtijds gelezen.
wel jammer dat er hier (door de arnhemmers) meer geluld wordt dan gereden
Hoelaat wou je gaan dan dude?Gaat er nog volk mee een eindje rijden dadelijk?
duuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh.............Ik ben al alng weer terug joh.
Wanneer?Nog iemand naar nijmegen morgen vanavond vuurwerk kijken?
hahaha ja morgenavondWanneer?
hhahahaah ja dat was je fotograaf leuk thnx zal hem ff bij de verzameling plaatsen