piccie@vanmidag eindelijk mijn nieuwe fiets ophalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
piccie@vanmidag eindelijk mijn nieuwe fiets ophalen
Klopt, want Catch was gisteren heel de middag aan het blokken. Ik was het dus niet...niet alleen catch rijd een s-schatjuh
Inderdaad ja, dat moet Devil zijn geweest... maar heb je ons voorbij ZIEN gaan of voorbij HOREN gaan... nee, dit keer niet mijn fiets die een verdacht geluidje produceerdevolgens mij heb ik jou en CatchDude zien rijden..op elderveld
neem aan dat je posbank bedoelt?
EEN verrotte kuil? De weg over de Posbank ( ) is voor 95% kuil, alleen het laatste stukje (of het eerste, afhankelijk van waar je begint ) is mooi asfalt, maar daar liggen dan wel mega korte bochten met wel errug diepe 'ravijnen' aan de zijkant.zit wel een verrotte kuil in de weg die mn voorvelg aardig mishandeld heeft
Ik heb niemand gezien ... en ik woon nog wel in elderveldvolgens mij heb ik jou en CatchDude zien rijden..op elderveld
EEN verrotte kuil? De weg over de Posbank ( ) is voor 95% kuil, alleen het laatste stukje (of het eerste, afhankelijk van waar je begint ) is mooi asfalt, maar daar liggen dan wel mega korte bochten met wel errug diepe 'ravijnen' aan de zijkant.
Owh waar van elendeveld zit jij dan ergens ikkuh het park en bp dusIk heb niemand gezien ... en ik woon nog wel in elderveld
dank , ennewowh nice bike veel plezier ermee maar dat zal wel lukken dennk ik
ok. heb gisteren mijn nieuwe brommert opgehaald , en dit is hem
(Afbeelding)
zo direct maar weer eens een paar km op de teller zetten ...... voor zijn 1000 km/beurt
very niceok. heb gisteren mijn nieuwe brommert opgehaald , en dit is hem
(Afbeelding)
zo direct maar weer eens een paar km op de teller zetten ...... voor zijn 1000 km/beurt
Whoa, Trasos! Fantastisch ding man!!!! Veel plezier er mee!
Hey, mensen, morgen om 13:00 uur heb ik mijn sollicitatiegesprek, dus allemaal duimen voor me dan! Als alles dan goed gaat en mee zit dan komt er morgen een hele blije CatchDude online!
Nu ga ik weer even verder met voorbereiden!
Toy toy toy you can do itWhoa, Trasos! Fantastisch ding man!!!! Veel plezier er mee!
Hey, mensen, morgen om 13:00 uur heb ik mijn sollicitatiegesprek, dus allemaal duimen voor me dan! Als alles dan goed gaat en mee zit dan komt er morgen een hele blije CatchDude online!
Whoa, Trasos! Fantastisch ding man!!!! Veel plezier er mee!
whahahaaha das een leuke panther