Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij heb ik jou en CatchDude zien rijden..op elderveld
Inderdaad ja, dat moet Devil zijn geweest... maar heb je ons voorbij ZIEN gaan of voorbij HOREN gaan... nee, dit keer niet mijn fiets die een verdacht geluidje produceerde :9
Hoest ermee devil?

Lekker stukje gestuurd, wel is enkele malen de kinderbijslag in gevaar geweest maar ik vond na thuiskomst geen puree achter de rits, dus dat scheelt weer :9
Die Postbank is erg leuk hoor...als je off-road waardige vorkpoten hebt :(

neem aan dat je posbank bedoelt? ;)

zit wel een verrotte kuil in de weg die mn voorvelg aardig mishandeld heeft :(

zo nog ff stukkie sturen trouwens nu de ergste warmte weer weg is en je wat minder zit te soppen op de fiets :)

neem aan dat je posbank bedoelt? ;)
|(

zit wel een verrotte kuil in de weg die mn voorvelg aardig mishandeld heeft :(
:? EEN verrotte kuil? :? De weg over de Posbank ( :+ ) is voor 95% kuil, alleen het laatste stukje (of het eerste, afhankelijk van waar je begint *D ) is mooi asfalt, maar daar liggen dan wel mega korte bochten met wel errug diepe 'ravijnen' aan de zijkant.

|(:? EEN verrotte kuil? :? De weg over de Posbank ( :+ ) is voor 95% kuil, alleen het laatste stukje (of het eerste, afhankelijk van waar je begint *D ) is mooi asfalt, maar daar liggen dan wel mega korte bochten met wel errug diepe 'ravijnen' aan de zijkant.

jah in begin al ik meen afslag voor rheden waar bordje posbank staat. vorig jaar mn velg gepolijst en zou zweren dat ie rond was. met voorwiel in gestoekt en nu aanzienlijke tik erin. onlangs weer eens ritje gemaakt (ging de posbank al uit de weg enkel om die ene kuil) en knal der verdomme weer vast in.

verder wel wat oneffenheden in de weg maar die ene kuil (gewoon diepe krater in de weg) schijn ik keer op keer mee te moeten pakken dus voor mij geen posbank meer. tenzij de poema er gaat wonen want die wil ik wel eens spotten ;)

btw niemand stukkie duitsland pakken :?

rij meestal bij rees/kalkar enzo en is erg lekker rijden. geen politie, geen flitskasten (zelfs niet van voren), weinig verkeer, verkeer let beter op etc. mijn persoonlijke walhalla net om de hoek ;)

ok. heb gisteren mijn nieuwe brommert opgehaald , en dit is hem :) :) :) :) :)

full

zo direct maar weer eens een paar km op de teller zetten ...... voor zijn 1000 km/beurt :P

Whoa, Trasos! Fantastisch ding man!!!! Veel plezier er mee!

Hey, mensen, morgen om 13:00 uur heb ik mijn sollicitatiegesprek, dus allemaal duimen voor me dan! Als alles dan goed gaat en mee zit dan komt er morgen een hele blije CatchDude online! *O*

Nu ga ik weer even verder met voorbereiden! :Y

Hey, mensen, morgen om 13:00 uur heb ik mijn sollicitatiegesprek, dus allemaal duimen voor me dan! Als alles dan goed gaat en mee zit dan komt er morgen een hele blije CatchDude online! *O*

chris.jpg

Toy toy toy :Y you can do it *O* *O* *O*

Heeeeeeeeel veel suc7!!! Verpletter die andere 2 kandidaten. Defensie was 't he?? Ik zou voor deze ene keer voor OFFENSIE gaan!!

Duim, duim, duim *D

Nou, ik kan melden dat ik het niet geworden ben. Er zit wel het een en ander achter, maar dat maakt nu verder niet uit. -O-

Maar hoe dan ook, ik heb ondertussen alweer een nieuwe sollicitatie lopen, en als ik dat weet te halen houdt dat een bevordering in, YAY! *O*

Meer daarover over enkele weken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan