Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Whoo, deel 2!!!

Dat moeten we vieren in de Dollars. Wanneer? :)

Ik stem voor!

Zo'n feest komt er dit jaar weer als het tegenzit. (Als het meezit heb ik een nieuwe baan en werk ik dan in duitsland.)

Maar hoe dan ook, Viccie, kom dan gewoon eens langs om te pingelen vent!
Ondertussen speel ik in een bandje, da's ECHT leuk! Speaking of which, ben er nu naar toe; Ciao!

In DLD kom ik ook wel een keer aan. Lul dronken net zo goed Duits als dronken Nederlands dus dat komt goed :P

Yep. Flitst op rood licht en snelheid!

En die aan de A12 tussen Arnhem-Noord en Velperbroek circuit is weg. Niet dat ie het ooit deed, maar ik gok er niet op @200+ ;)

Zondag kan ik niet. Moet in 13.00 in Beltrum (of al places) zijn om bier te drinken een feestje te vieren van een collega. Erg he?

Nog mensen die zondag mee gaan rijden???
Tot nu toe "misschien" Sparc, Yuri en CatchDude....

Varsseler Ring is echt de moeite hoor O-) :9~

Dus ehhh.. ERNHEMMERS VERENIGT U OP DE CARPOOLPLAATS OP ZONDAG OM HALF 12!

Fijn 'n eindje :] !!

Zou graag met jullie mee willen gaan. Al woon ik niet meer in Arnhem ik ben er wel geboren en getogen en bijna alle weekenden te vinden (zo ook dit weekend)
Mijn (bijna) Suus en ik zouden het een eer vinden om mede Arnhemmers en vervente motorrijders te leren kennen.
:W

Zou graag met jullie mee willen gaan. Al woon ik niet meer in Arnhem ik ben er wel geboren en getogen en bijna alle weekenden te vinden (zo ook dit weekend)
Mijn (bijna) Suus en ik zouden het een eer vinden om mede Arnhemmers en vervente motorrijders te leren kennen.
:W
Tot zondag dan. :) :W

Nog mensen die zondag mee gaan rijden???
Tot nu toe "misschien" Sparc, Yuri en CatchDude....

Varsseler Ring is echt de moeite hoor O-) :9~

Dus ehhh.. ERNHEMMERS VERENIGT U OP DE CARPOOLPLAATS OP ZONDAG OM HALF 12!

Fijn 'n eindje :] !!

Helaas, motortje is stuk... ;( Maar wordt snel weer gemaakt hoor, onderdeeltjes zijn onderweg!

KPL, mooi ding! Ik vind het de fijnste 600! In de volgende moto73 staat de straattest van alle 600's!

Zet mijn naam ook maar op de lijst der lijsten. Meld me binnenkort wel een keer voor een tochtje.

succes met je herstel :Y :Y *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full

Prikkie en ik zijn ook van de partij morgen. 11.30 is denk ik wel te redden. *O*

Wil niet lullig doen ofzo hoor, maar heb al eens aan gegeven dat ik NIET uit Arnhem kom of er ook maar zelfs woonachtig ben :P

[me]Phr3ak komt uit APELDOORN!
[/me]

Zo, als het nu niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer :)

Wil niet lullig doen ofzo hoor, maar heb al eens aan gegeven dat ik NIET uit Arnhem kom of er ook maar zelfs woonachtig ben :P

[me]Phr3ak komt uit APELDOORN!
[/me]

Zo, als het nu niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer :)
Bij deze zal ik je verwijderen uit de lijst.
'k Wil je tevens nooooooooooooooooooooooooit meer terug zien :(

;) *D :P :+ just kidding })

Centrum > bij Rembrandt Apeldoornseweg op (richting Utrecht/Apeldoorn) > langs de Total > onder het viaduct door > carpoolplaats aan je rechterhand. :)

is dat onderaan de afslag arnhemnoord vanaf de a12? rechts aanhouden richting apeldoorn en direct rechts carpoolplek :?

Stuntie, schuiver gemaakt? Of bedoelen ze het herstel van je motor? Welke van de 2 dan ook, succes er mee!

Spa Francorchamps, nat wegdek, sicane, remmen, glibberen, loslaten, nog een keer remmen, nog een keer glibberen, te laat los laten en boem...
Zelf alleen wat blauwe plekken en een pijnlijke knie, motor gelukkig ook nie al te veel schade, met een andere koppelingshendel rijdt ie weer, wat deukjes en krasjes... Maarja, twas toch al een oud gebakje, dat scheelt!

is dat onderaan de afslag arnhemnoord vanaf de a12? rechts aanhouden richting apeldoorn en direct rechts carpoolplek :?

Als je vanaf Duiven van de A12 komt, dan klopt 't. Om de carpoolplaats te bereiken rij je dan tevens richting het Postiljon hotel.
Dat moet lukken, toch?

Zie je morgen! :?

nah ik ben een paar dagen motorloos .... vandaag mijn appie weg gebracht ... snif,snif
maar ik kan dinsdag mijn nieuwe ophalen

Met of zonder helm?

:+ :+ :+ :X :X :+

Eh...... met dop! :+

Zullen we uiterlijk om 11.47 uur vertrekken vanaf het Postiljon?

Heb je een leuke route ergens vandaan geplukt of doe je zo wat in het wild rondrijden?

Zee Yo toemorrroww 8-) Mooi weer dus zonnebril mee! :) Yeah!!

CAT

Spa Francorchamps, nat wegdek, sicane, remmen, glibberen, loslaten, nog een keer remmen, nog een keer glibberen, te laat los laten en boem...
Zelf alleen wat blauwe plekken en een pijnlijke knie, motor gelukkig ook nie al te veel schade, met een andere koppelingshendel rijdt ie weer, wat deukjes en krasjes... Maarja, twas toch al een oud gebakje, dat scheelt!
Hoei! Naar zeg! Maar gelukkig valt alles mee.

Wanneer kan ik trouwens op de koffie komen in je nieuwe toko? *O*

Ohja, en coor de geinteresseerden: Tot morgen. :)

Zo, nu ga ik de training kijken!

Als je vanaf Duiven van de A12 komt, dan klopt 't. Om de carpoolplaats te bereiken rij je dan tevens richting het Postiljon hotel.
Dat moet lukken, toch?

Zie je morgen! :?

moest inderdaad wel lukken ware het niet me enorm verslapen te hebben ;)

bij rees/wesel wat rondgereden vanmiddag om de benodigde kilometers te maken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan