Trasos
MF veteraan
- 1 sep 2003
- 59.952
- 125
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Whoo, deel 2!!!
Dat moeten we vieren in de Dollars. Wanneer?
Zo'n feest komt er dit jaar weer als het tegenzit. (Als het meezit heb ik een nieuwe baan en werk ik dan in duitsland.)
Maar hoe dan ook, Viccie, kom dan gewoon eens langs om te pingelen vent!
Ondertussen speel ik in een bandje, da's ECHT leuk! Speaking of which, ben er nu naar toe; Ciao!
Yep. Flitst op rood licht en snelheid!
Nog mensen die zondag mee gaan rijden???
Tot nu toe "misschien" Sparc, Yuri en CatchDude....
Varsseler Ring is echt de moeite hoor
Dus ehhh.. ERNHEMMERS VERENIGT U OP DE CARPOOLPLAATS OP ZONDAG OM HALF 12!
Fijn 'n eindje !!
Tot zondag dan.Zou graag met jullie mee willen gaan. Al woon ik niet meer in Arnhem ik ben er wel geboren en getogen en bijna alle weekenden te vinden (zo ook dit weekend)
Mijn (bijna) Suus en ik zouden het een eer vinden om mede Arnhemmers en vervente motorrijders te leren kennen.
Nog mensen die zondag mee gaan rijden???
Tot nu toe "misschien" Sparc, Yuri en CatchDude....
Varsseler Ring is echt de moeite hoor
Dus ehhh.. ERNHEMMERS VERENIGT U OP DE CARPOOLPLAATS OP ZONDAG OM HALF 12!
Fijn 'n eindje !!
succes met je herstelHelaas, motortje is stuk... Maar wordt snel weer gemaakt hoor, onderdeeltjes zijn onderweg!
KPL, mooi ding! Ik vind het de fijnste 600! In de volgende moto73 staat de straattest van alle 600's!
succes met je herstel
succes met je herstel
Bij deze zal ik je verwijderen uit de lijst.Wil niet lullig doen ofzo hoor, maar heb al eens aan gegeven dat ik NIET uit Arnhem kom of er ook maar zelfs woonachtig ben
[me]Phr3ak komt uit APELDOORN!
[/me]
Zo, als het nu niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer
He Wollie, Bemmel hoort niet bij Arnhem maar bij Nijmegen
succes met je herstel
Centrum > bij Rembrandt Apeldoornseweg op (richting Utrecht/Apeldoorn) > langs de Total > onder het viaduct door > carpoolplaats aan je rechterhand.
Stuntie, schuiver gemaakt? Of bedoelen ze het herstel van je motor? Welke van de 2 dan ook, succes er mee!
is dat onderaan de afslag arnhemnoord vanaf de a12? rechts aanhouden richting apeldoorn en direct rechts carpoolplek
Bij de weg: ik hoop dat je me herkent, want ik heb een nieuw kapsel!!
CAT
Zondag gaat wellicht lukken. Ik ben nu zo brak als een garnaal, dus ik moet er niet aan denken, maar da's dan hoop ik toch wel over...
Met of zonder helm?
Hoei! Naar zeg! Maar gelukkig valt alles mee.Spa Francorchamps, nat wegdek, sicane, remmen, glibberen, loslaten, nog een keer remmen, nog een keer glibberen, te laat los laten en boem...
Zelf alleen wat blauwe plekken en een pijnlijke knie, motor gelukkig ook nie al te veel schade, met een andere koppelingshendel rijdt ie weer, wat deukjes en krasjes... Maarja, twas toch al een oud gebakje, dat scheelt!
Als je vanaf Duiven van de A12 komt, dan klopt 't. Om de carpoolplaats te bereiken rij je dan tevens richting het Postiljon hotel.
Dat moet lukken, toch?
Zie je morgen!