Migilo
MF veteraan
- 12 okt 2008
- 3.185
- 2.667
Die worden ook steeds duurder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die worden ook steeds duurder.
Ja, dat snap ik ook niet helemaal… ik heb er een gehad, slippende koppeling en kromme remschijven, dat staat me nog bij. Oh en wielspin door slechte banden uit die tijd. Metzeler… brrr…Die worden ook steeds duurder.
Was deze al geweest?
Absurd 48-Cylinder Two-Stroke Kawasaki Goes to Auction
Niet helemaal origineel meer...
Ja heel eigenzinnig inderdaad, geluid is fantastisch maar verder ben ik nooit helemaal vriendjes met de TL geworden ondanks een vermogen aan aftermarket onderdelen qua rijwielgedeelte. Ik vind de RSV mille in alle opzichten beter behalve het geluid dus.Kromme schijven is geen typische TL kwaal? Lastig te doseren koppeling wel. Verder zijn er niet zo gruwelijk veel van en 't is een eigenzinnig ding met een fantastisch geluid..
Geen idee of het typisch was… Is wel de enige motor die ik gehad heb en daar last van had. Geluid was super, zeker met bosdempers zonder db killers. Dat klinkt hemels.Kromme schijven is geen typische TL kwaal? Lastig te doseren koppeling wel. Verder zijn er niet zo gruwelijk veel van en 't is een eigenzinnig ding met een fantastisch geluid..
En een rare opmerking. Iets met appels en peren...Dat is natuurlijk een rare vraag. Er zijn zelfs meer motoren gemaakt dan de Honda vtr/sp1. Wist je dat je die ook gewoon kan kopen?
Vanwege het geluid en de beleving misschien..Waarom zou je een Suzuki TL kopen als Honda een VTR1000 SP1 / SP2 heeft gemaakt?
Tja, TL is een beetje een hotrod. Dik blok.. kan wat aandacht gebruiken qua handlingJa heel eigenzinnig inderdaad, geluid is fantastisch maar verder ben ik nooit helemaal vriendjes met de TL geworden ondanks een vermogen aan aftermarket onderdelen qua rijwielgedeelte. Ik vind de RSV mille in alle opzichten beter behalve het geluid dus.
De prijs.Dat is natuurlijk een rare vraag. Er zijn zelfs meer motoren gemaakt dan de Honda vtr/sp1. Wist je dat je die ook gewoon kan kopen?
Iets met smaak, dat heb jij niet en dus snap je dat ook niet. Geeft niks.Waarom zou je een Suzuki TL kopen als Honda een VTR1000 SP1 / SP2 heeft gemaakt?
Dan koop je een 916/996/998Iets met smaak, dat heb jij niet en dus snap je dat ook niet. Geeft niks.
Voor sommigen niet weggelegd.. ergonomisch gezienDan koop je een 916/996/998
Met 1,93m geen problemen er meeVoor sommigen niet weggelegd.. ergonomisch gezien
Net zo raar als jouw opmerking dat het gek zou zijn om een TL te kopen. Maargoed dat is je vergeven. Ik probeerde met een knipoogje aan te geven dat je je altijd kan afvragen waarom je een bepaalde motor zou kopen. Er zijn altijd betere of verstandiger alternatieven te beargumenteren om oneindig redenen.En een rare opmerking. Iets met appels en peren...
Maar op een TL1000R zie je er niet als een te hoge reus uit. Man and bike matching.Met 1,93m geen problemen er mee
In die tijd waren er eigenlijk maar 4 dikke 2 cilinder supersport motoren.Net zo raar als jouw opmerking dat het gek zou zijn om een TL te kopen. Maargoed dat is je vergeven. Ik probeerde met een knipoogje aan te geven dat je je altijd kan afvragen waarom je een bepaalde motor zou kopen. Er zijn altijd betere of verstandiger alternatieven te beargumenteren om oneindig redenen.
Ik heb op een 9XX verklepper Ducati geredenIn die tijd waren er eigenlijk maar 4 dikke 2 cilinder supersport motoren.
Dus dat er meer te koop was in die tijd weet ik zeker wel, maar direct vergelijkbaar waren er maar 4.
Ze zijn allen genoemd.
Ik snap dan ook niet waarom je uitgerekend de Suzuki zou kopen van die 4. Ja, smaken verschillen, maar de Suzuki was/is niet de mooiste, niet de beste en technisch ook niet het meest interessante.
Hij zal wel de goedkoopste geweest zijn, en dat kan ook een reden zijn... En heb ik hierbij mijn eigen vraag beantwoord