Aparte motoren op Marktplaats en zo

TeamHeronSuzuki

Two Stroke or No Stroke
2 okt 2006
38.356
20.018
Het lijkt me leuk om een topic te hebben over de diamantjes die je soms tegenkomt op Marktplaats of een andere verkoopsite. Het liefst met apart plaatje er bij dan weten we nog waar het over ging als de advertentie weg is.
Verder geen motoren die je zelf te koop of in bezit hebt en alleen echt apart en zeldzaam spul wat nu te koop staat.
Er mag best over de motoren gediscussieerd worden, maar als je ze compleet afbrandt moet je verplicht een voorbeeld posten van een motor die jij wel goed vindt.

Zo zit ik me al een tijdje te vergapen aan deze geweldige TR1 special.
20210512_105949.jpg


We worden zelfs al genoemd en geroemd op Marktplaats middels deze geweldige uitspraak;

"klagers en zielenpoten kunnen reageren in het “Aparte motoren op Marktplaats en zo” topic op Motorforum"
 
Laatst bewerkt:
Haha dat is toeval..... die heb ik op MP onder mijn favorieten staan. Vind alleen die lamp zo ontzettend lelijk.
 
Het leek me leuk om een topic te hebben over de diamantjes die je soms tegenkomt op Marktplaats of een andere verkoopsite.
Zo zit ik me al een tijdje te vergapen aan deze geweldige TR1 special.
Plaatje er bij voordat de advertentie weg is:
C7528640-E854-4760-9E32-B987988102B3.jpeg
 
Zo'n soort topic is er al:

 
Plaatje er bij voordat de advertentie weg is:
Bekijk bijlage 1631116
vind hem eerlijk gezegd op niks trekken.
de zit/gehele look veel te hoog (zeker als dirttracker maar ook gewoon als motor op zich), voorkant staat te hoog tov achterkant, het grote (zwarte) "niets" tussen tank en blok trekt op niets, evenals de plaatsing van het nummerbord. en de vork lijkt scheef in de motor te zitten.
 
Laatst bewerkt:
vind hem eerlijk gezegd op niks trekken.
de zit/gehele look veel te hoog (zeker als dirttracker maar ook gewoon als motor op zich), het grote zwarte "niets" tussen tank en blok trekt op niets, evenals de plaatsing van het nummerbord. en de vork lijkt scheef in de motor te zitten.
Maar goed bij jou is maar zelden iets goed. Ik ben benieuwd naar jouw diamantje.
 
Deze zag ik een poosje geleden bij mij in de buurt tegen komen.
Verschrikkelijk slechte advertentie maar dikke Triumph Rocket met turbo!!

motor
 
Het leek me leuk om een topic te hebben over de diamantjes die je soms tegenkomt op Marktplaats of een andere verkoopsite. Het liefst met apart plaatje dan weten we nog waar het over ging als de advertentie weg is. Verder geen motoren die je zelf te koop hebt en alleen echt apart en zeldzaam spul.
Zo zit ik me al een tijdje te vergapen aan deze geweldige TR1 special.
Bekijk bijlage 1631124
Deze vind ik wel mooi verbouwd. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan