Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Kan iemand het volgende voor mij bevestigen voor de Aprilia rsv model jaar 2000.

Welke remklauwen passen hier 1:1 op, Fiets van collega zijn huidige standaard remmen is geen revisiekit beschikbaar. (of wellicht weten jullie hiervoor ook wat past?)

Nu had ik het volgende gevonden op het internet wat naar mijn weten zou moeten passen.
Originele set Brembo remklauwen voor - 65mm
Geschikt voor
- Ducati 749 749S 03-06
- Ducati 999 03-06
- Ducati 999S 03-04

Hier de link naar Martkplaats

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

Bedankt.
 
Gaat het over de rode of goude klauwen? Voor de gouden weet ik dat je voor de ktm superduke (uit 2006 geloof ik) revisie kits kan kopen. Dit zijn dezelfde klauwen.
 
Hier weer andere part nummers gevonden.

34mm (KTM69013019100) goude klauwen radiaal
30mm (KTM61313021000) rode klauwen
32mm (KTM50313081000
 
Mannen, wie heeft voor mij nog 3 originele zijkuip snelsluiters?
Ik mis er 3 en zou ze graag erin hebben.
Op internet krijg ik niks gevonden en wil er geen d-ring in

Iemand die er nog een paar heeft liggen die hij wel wil verkopen?

Thanks alvast!
 
Voor mijn RSV mille R uit 2000 ben ik opzoek naar een dubbele uitlaat (links en rechts een demper), nu staat er een complete set te koop op marktplaats alleen deze heeft op een 2001 model gezeten. Nu heb ik op internet gezocht en gevonden dat de uitlaat collector van een 2000 Mille anders is als die van een 2001 model, klopt dit? en is dit lastig aan te passen?

Groeten
 
Voor mijn RSV mille R uit 2000 ben ik opzoek naar een dubbele uitlaat (links en rechts een demper), nu staat er een complete set te koop op marktplaats alleen deze heeft op een 2001 model gezeten. Nu heb ik op internet gezocht en gevonden dat de uitlaat collector van een 2000 Mille anders is als die van een 2001 model, klopt dit? en is dit lastig aan te passen?

Groeten
Volgens mij is het van ‘98 tm ‘03 gewoon 1 op 1 uit te wisselen, maar misschien kan iemand hier dit ontkrachten/bevestigen.
 
Misschien voor iemand van hier. MP kan altijd nog.

Nette set uitlaat dempers te koop. komen niet terug op de racer.
Staat in het verkoop topic.
IMG_0960.jpg


Zal tzt wat foto,s posten van de RSV. Nu nog in opbouwfase.
 
ik heb nog wel wat liggen van een 2004 model, weet echter niet of het compleet is. anders stuur even een foto
 
Vandaag mijn oude healtech quickshifter van de Speed Triple op de Mille gezet, wat een genot! Was alleen even zoeken omdat op de Mille de injectie wordt onderbroken i.p.v. de ontsteking (dus geen plofjes) maar 't gaat boter soepel:9~:]
 
Vandaag mijn oude healtech quickshifter van de Speed Triple op de Mille gezet, wat een genot! Was alleen even zoeken omdat op de Mille de injectie wordt onderbroken i.p.v. de ontsteking (dus geen plofjes) maar 't gaat boter soepel:9~:]

Niet? Is het niet een kwestie van hoe je het aansluit?
Op hoeveel onderbreking heb je hem staan?
 
Laatst bewerkt:
Niet? Is het niet een kwestie van hoe je het aansluit?
Op hoeveel onderbreking heb je hem staan?
Nee daar heb je geen keuze in, je koopt specifiek voor jou motor een harnas en op basis daarvan onderbreek je de ontsteking of injectie.
Ik kan de timings wel even online zetten zodra ik ze gefinetuned heb, heeft nu nog weinig nut. Dat zal ergens volgende week worden schat ik zo.
 
Ik heb hier nog aangepaste dempers voor een gen 2 incl Carbon plaatjes liggen waar ik niks meer mee ga doen. Misschien heeft hier iemand interesse. Het binnenwerk van de dempers zijn vervangen door een rechte pijp met nieuwe wol. De Carbon plaatjes zijn nieuw en ongebruikt, alleen gemonteerd voor de foto.

rwBuWjH.jpg

pWcIw7W.jpg

nnwcJyX.jpg
 
Ik zit wel met een schuin oog te kijken naar een eerste generatie RSV. Vanaf welk bouwjaar zijn ze verbeterd? Ik meen dat de eerste jaren wat aanloop probleempjes hadden.
 
Ik heb eventueel interesse in de dempers. Wat moeten ze opbrengen?

Ik heb hier nog aangepaste dempers voor een gen 2 incl Carbon plaatjes liggen waar ik niks meer mee ga doen. Misschien heeft hier iemand interesse. Het binnenwerk van de dempers zijn vervangen door een rechte pijp met nieuwe wol. De Carbon plaatjes zijn nieuw en ongebruikt, alleen gemonteerd voor de foto.

rwBuWjH.jpg

pWcIw7W.jpg

nnwcJyX.jpg
 
Ik zit wel met een schuin oog te kijken naar een eerste generatie RSV. Vanaf welk bouwjaar zijn ze verbeterd? Ik meen dat de eerste jaren wat aanloop probleempjes hadden.


Nee kwa blok niet echt iets. Alles staat beschreven in de eerste post van dit topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan