Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Oh ja, dacht €25 voor de snelheidssensor, €75 voor de waterpomp kit (prijzen staan er op, totaal is nieuw €123), €15 lambda sonde en €20 spruitstukken.
 
39973113433_e0d5d4bc49_c.jpg


46885319402_8ea0facfbb_c.jpg


31996454587_0a6037c550_c.jpg


39973113163_70dba8efa7_c.jpg


31996454727_b4d9da196b_c.jpg


Ik heb zo'n zin om weer eens lekker rond te karren op die oude dame :]
 
Laatst bewerkt:
Beste appie rijders,
Voor een rsv met radiale klauwopname, om daar de velgen te kunnen gebruiken van een rsv zonder de radiale klauwen.
Volgen we het nog?

Moesten er adapterplaatjes achter de remschijven komen. Om de schijven meer naar buiten te kunnen brengen.

Wie weet de dimensies van deze adaptorplaat?
En hoeveel langer moeten de bouten worden van de bevesteging van de remschijven?
 
Beste appie rijders,
Voor een rsv met radiale klauwopname, om daar de velgen te kunnen gebruiken van een rsv zonder de radiale klauwen.
Volgen we het nog?

Moesten er adapterplaatjes achter de remschijven komen. Om de schijven meer naar buiten te kunnen brengen.

Wie weet de dimensies van deze adaptorplaat?
En hoeveel langer moeten de bouten worden van de bevesteging van de remschijven?

Te bestellen bij onze vrienden uit de UK :-)
Aprilia Performance Disc Spacer (Pair)

Qua bouten kun je ff googelen, moet je gewoon de bouten zoeken op het model en dan vind je wel de juiste bouten.
 
Hoi RSV rijders, er staat op marktplaats nu een aangepaste collector voor een oer Tuono of RSV. Gelast door Robert, een bekende van me. Aprilia liefhebber en kundig metaalbewerker. Kost 150 euro met inruil van de eigen uitlaat....Ik dacht; misschien leuke upgrade voor mensen hier? Even combineren met een passende eprom en knallen maar aankomend seizoen! Heb deze mod zelf ook en kan het je van harte aanbevelen. Peebeetje sturen mag ook altijd.
≥ Aprilia collector mod uitlaat systeem tuono rsv mille - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
 
Goedemiddag deze middag,
Sinds gisteren ben ik de trotste eigenaar van een (halve) Mille R (alles behalve de OZ's) *O*dat lijkt me een leuke aanleiding om mij hier te melden. Ik lees de laatste weekjes stiekem al wat mee maar nu 'mag' ik reageren :)

Nu wil ik de komende weken nog het een en ander aan de Mille doen en ik zag dat hier veel expertise op het forum zit. Om te beginnen wil ik fatsoenlijke rem/koppelingshendels halen. Er zitten nu van die korte ali's op en i.c.m. die allerjezust zware koppeling werkt dat niet bepaald chill. Iemand een aanrader? Mag best ali zijn:t
 
Goedemiddag deze middag,
Sinds gisteren ben ik de trotste eigenaar van een (halve) Mille R (alles behalve de OZ's) *O*dat lijkt me een leuke aanleiding om mij hier te melden. Ik lees de laatste weekjes stiekem al wat mee maar nu 'mag' ik reageren :)

Nu wil ik de komende weken nog het een en ander aan de Mille doen en ik zag dat hier veel expertise op het forum zit. Om te beginnen wil ik fatsoenlijke rem/koppelingshendels halen. Er zitten nu van die korte ali's op en i.c.m. die allerjezust zware koppeling werkt dat niet bepaald chill. Iemand een aanrader? Mag best ali zijn:t

Gefeliciteerd!

Toevallig zelf laatst V-TREC gemonteerd. Ik vind het nogal wat om mijn veiligheid in handen van cheapo ali hendels te leggen dus wil de liever goedgekeurd spul. Setje is goed te betalen vergeleken met Pazzo of andere merken en is kwalitatief mooi. (beter dan chinese hendels die ik ooit heb gehad).

MOTEA | Rem- en koppelingshendel van V-Trec - MOT getest met ABE

32224843807_b2286f19ff_b.jpg
 
Gefeliciteerd!

Toevallig zelf laatst V-TREC gemonteerd. Ik vind het nogal wat om mijn veiligheid in handen van cheapo ali hendels te leggen dus wil de liever goedgekeurd spul. Setje is goed te betalen vergeleken met Pazzo of andere merken en is kwalitatief mooi. (beter dan chinese hendels die ik ooit heb gehad).

MOTEA | Rem- en koppelingshendel van V-Trec - MOT getest met ABE

32224843807_b2286f19ff_b.jpg

Ach ja als het slecht voelt zet ik het er niet op, dat geldt voor ali spul maar net zo goed voor alles wat binnen de EU wordt gehaald. En vergis je niet dat er veel "Ali-resellers" zijn waarbij je hetzelfde spul koopt. Ik heb ondertussen een setje besteld, over 2 tot 45 dagen maar eens kijken of het wat is ;)
 
Gefeliciteerd!

Toevallig zelf laatst V-TREC gemonteerd. Ik vind het nogal wat om mijn veiligheid in handen van cheapo ali hendels te leggen dus wil de liever goedgekeurd spul. Setje is goed te betalen vergeleken met Pazzo of andere merken en is kwalitatief mooi. (beter dan chinese hendels die ik ooit heb gehad).

MOTEA | Rem- en koppelingshendel van V-Trec - MOT getest met ABE

32224843807_b2286f19ff_b.jpg
Mooi spul! Jammer dat je alleen maar setjes kan kopen.. en de universele “racing” koppelingshendel alleen voor kabelbediende koppeling is (en wel compatible bij Rsv2001 staat :') )
 
Thanks man! De jouwe staat er ook prachtig bij!
En een nette prijs, je zou zeggen daar moet je hem wel voor kwijt kunnen raken. Maar het blijft een rare markt voor oude italianen, mensen zijn een beetje bang voor ze.

Anders gewoon bewaren voor een leuke track day af en toe })

Thanks! Tja... het blijft met een dubbel gevoel dat ik hem te koop zet. Maar is inderdaad een rare markt... krijg alleen maar onzin biedingen.
Maar goed, wie weet! Mocht iemand hier iemand kennen die op zoek is... zegt het voort!
 
Ik heb er ook 1 te koop staan!
Aprilia RSV Mille "haga" replica
€ 2.950,00
≥ Aprilia RSV Mille "haga" replica - Motoren | Aprilia - Marktplaats.nl

Thanks! Tja... het blijft met een dubbel gevoel dat ik hem te koop zet. Maar is inderdaad een rare markt... krijg alleen maar onzin biedingen.
Maar goed, wie weet! Mocht iemand hier iemand kennen die op zoek is... zegt het voort!

Ik had ze beide al gedeeld met een vriend van me, hij weet nog niet precies wat ie wil en nu ik Mille rijd ziet hij in eens hoeveel bang for buck je koopt met zo'n fiets.

De Haga replica kwam net een paar dagen te laat online. Als je een paar dagen eerder was geweest had ik waarschijnlijk bij jou op de stoep gestaan ;)
 
Ah dat is erg jammer ! Staat wel al langer op motorshopper. Maar dan kan je nu mooi je vriend enthousiast maken voor Aprilia!

Wat betreft het uitlaatsysteem, ik weet dat de er bij de gen 2 mille inderdaad een een Evo1 en Evo6 systeem bestaat, en dat daar verschil in zit.

En voor de gen1 mille weet ik dat er een evo5s systeem bestaat die maar aan 1 zijde een demper heeft.

Of dit systeem evo 1 of 6 heet weet ik niet. Geloof dat er maar 1 dubbel systeem gemaakt werd door Akra voor de gen 1. En later met straatlegale dempers.

Het is iig een duur setje ;)AF1 Racing Aprilia | Vespa | Piaggio | Guzzi | Norton | Ural | Zero - Fully Authorized Aprilia, Vespa, Piaggio, Moto Guzzi, Norton, Ural and Zero MC Dealer. - Motorcycles - Scooters - OEM Parts - Accessories
 
Terug
Bovenaan Onderaan