Ik heb nog een fles 10w40 motorolie voor natte en droge koppelingen staan, iemand intresse? €30 euro excl verzendkosten en je hebt prima kwaliteit olie
[afbeelding]
...maakt dat nou uit ,..... beetje met plakband aan elkaar ,......en als het meeste d'r maar in zit ,...gewoon starten ....
Hm sneeuw valt steeds sneller, wel ff de bougies bij twee motortjes vervangen.
De ene had een te koude bougie, de andere een te warme.
Lakafzetting bovenop de elektrode.
[afbeelding]
Iets met kapjes / afdekking. Boos gezicht.
Die ene had zeker een geisoleerde bougiekap.
Dat ding is gemaakt voor de sneeuw.Een beetje sneeuw houdt je toch niet tegen, ik heb vandaag Action olie vrij het ijs opgezocht en m'n kite buggy met een windmotor over het ijs gejaagd. Toch m'n adrenaline kick gehad en niet het risico gelopen, dat m'n motor vast zou lopen door action olie.
Dat hadden we eerder moeten weten, had je kunnen sneeuwschuiven voor De Elfstedentocht.Het ding is gemaakt voor op het strand, maar de wielen hebben tijdelijk plaats gemaakt voor zelf gefabriekte ijzers. En vervolgens gaan met die banaan.
Linkje? Ik ben wat vergeetachtig.Jij had toch een aantal weken geleden aan mij een vraag over mijn geestelijke gezondheid, weet je nog ?
Laat ik het daar maar bij houden....
Linkje? Ik ben wat vergeetachtig.
Linkje? Ik ben wat vergeetachtig.
ook de Action 2-takt olie heeft weer dezelfde spec's als die van Kroon-Oil
( ook weer heel toevallig )
Met Action 2t olie
4strokerules schreef op 13 februari 2012 @ 19:17:
God rides a Jawa 638.
Met Action 2t olie
Mag wel de zelfde specs op staan maar heeft niet veel met de kwaliteit te maken, is alleen maar een indicatie waar de olie op papier aan voldoet.
Hildo gebruikt ook Action 2 takt olie, toen al.
Zo te zien is dat de low smoke uitvoering, zal je die ook 1 op 100 kunnen mengen?????
Ik heb al z'n verhalen verslonden, vooral die over zwart kruit schieten en kitebuggyen
Zo te zien is dat de [low smoke uitvoering, zal je die ook 1 op 100 kunnen mengen?????