Action motorolie: The never ending story !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroembert

AI mod.
Crew
Lid geworden
24 mrt 2003
Waarderingsscore
18.174
Voor en tegenstanders van action motorolie discussieren op leven en dood.
Komt je geliefde motorblok van goedkope olie ook in nood.

Het topic loopt gesmeerd, maar hebben we van al het voorgaande ook iets geleerd. :?

Techneuten geven hun geheimen niet prijs, zo worden we nooit olie wijs :+

Al het voorgaande lees je hier: Action Motorolie

In het nieuwe topic veel plezier.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een fles 10w40 motorolie voor natte en droge koppelingen staan :), iemand intresse? €30 euro excl verzendkosten en je hebt prima kwaliteit olie :)

mhg7sy.jpg

...maakt dat nou uit ,..... beetje met plakband aan elkaar ,......en als het meeste d'r maar in zit ,...gewoon starten .... :/

Heb het geprobeerd..

Maar hij doet ut niet.. :?

Startmotor draait wel rond ed. Maar slaat niet aan?

Kan dat komen omdat ik 2 lege carters tegen elkaar aan heb geplakt zonder krukas etc.? Moet volgens mij niet uitmaken.

Aaaaah wacht even.. ik gebruik 2takt olie van de Action. Morgen dure erin, en dan nog eens proberen, maar verwacht geen problemen. :D

:+

Hm sneeuw valt steeds sneller, wel ff de bougies bij twee motortjes vervangen.
De ene had een te koude bougie, de andere een te warme. :+

Lakafzetting bovenop de elektrode. :?

[afbeelding]

Een beetje sneeuw houdt je toch niet tegen, ik heb vandaag Action olie vrij het ijs opgezocht en m'n kite buggy met een windmotor over het ijs gejaagd. Toch m'n adrenaline kick gehad en niet het risico gelopen, dat m'n motor vast zou lopen door action olie. :+

Iets met kapjes / afdekking. Boos gezicht. :$
Die ene had zeker een geisoleerde bougiekap. B|
full
:+ :$
Een beetje sneeuw houdt je toch niet tegen, ik heb vandaag Action olie vrij het ijs opgezocht en m'n kite buggy met een windmotor over het ijs gejaagd. Toch m'n adrenaline kick gehad en niet het risico gelopen, dat m'n motor vast zou lopen door action olie. :+
Dat ding is gemaakt voor de sneeuw. :9 :}
Mijn aluminium cilinders niet voor de pekel. O-)
De bestuurder is minder belangrijk. ;)

Laatst bewerkt:
Het ding is gemaakt voor op het strand, maar de wielen hebben tijdelijk plaats gemaakt voor zelf gefabriekte ijzers. En vervolgens gaan met die banaan.

AAARTRRGGHHHHHHHH

http://youtu.be/BFqHyCoypfM

zijn jullie nog steeds over die olie bezig...... ( diepe zucht)
ondertussen heb ik met dikke korting ( 25 %) bij hein gericke olie ingeslagen...
Motul wel te verstaan...

word tijd dat we het over pizza's gaan hebben....
er hangt hier een dikke blauwe walm in dit hok op het forum...ranzige bier lucht met action olie.....

word ook tijd dat de zon weer gaat schijnen en de pekel weg is.... *O*

Mag wel de zelfde specs op staan maar heeft niet veel met de kwaliteit te maken O-) , is alleen maar een indicatie waar de olie op papier aan voldoet.

het zou leuk zijn als het sluitende bewijs boven tafel kwam dat die Action-sappies
gewoon ompak-producten zijn van Kroon ( Shell )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan