*Achterhoek United* # 37 – Het is weer voorbij die….. zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
YW!

Maar hoezo niet de ZAMC? Dichterbij ook nog.
Ik ben nergens lid van, hoeft van mij niet maar lijkt me praktischer.~[/quote]

Nja Zelhem/Varssel is geen punt meeste van de Hamove word bij mij op de hoek geregeld in de kroeg,

Ik kies dan toch voor de ZAMC word naar mijn idee meer aan toertochten gedaan dan de HAMOVE (meer wegrace)
 
Nja Zelhem/Varssel is geen punt meeste van de Hamove word bij mij op de hoek geregeld in de kroeg,

Ik kies dan toch voor de ZAMC word naar mijn idee meer aan toertochten gedaan dan de HAMOVE (meer wegrace)

Nee die afstand is idd het probleem ook niet. Maar zoals ik al zei, ik heb er verder weinig mee.
Ben een keer bij HAMOVE bij een presentatie van R1Sjaak geweest en bij ZAMC bij de trial wezen kijken en een open ritje meegereden.
 
Dames en heren, het was inderdaad weer ouderwets gezellig gisterenavond en een geweldige opkomst!
Organisatie bedankt.
@Alle nieuwkomers welkom hier.
 
best grappig :) Maar scheelt het kwa kosten zoveel ? anders kan je toch beter gewoon voor een 2009 gaan kijken :Phe grapjas :P Houd is op :+

[afbeelding]
[afbeelding]


Scheelt toch wel de helft, en aangezien ik niet zoveel geduld heb, ga ik niet eerst dat bedrag bij elkaar sparen voordat ik een motor koop. En ik heb die van mijn vriend als voorbeeld, de moeite waard dus in mijn ogen :-) Voor een leuk bedrag een motor hebben die voor buitenstaanders een aantal jaartjes nieuwer oogt, tenzij je het weet natuurlijk.
Dan zie je de verschillen wel met een "echte" van dat bouwjaar.

Maar kan niet wachten tot ik hem op kan halen!
 
Ik dacht dat ik me zelf hier al had voorgesteld, maar kan ook zijn dat dat in het zutphen topic was.

Bij deze : Ik ben Dennis Korten geboren in doetinchem woon sinds mijn 1e in het dorpje Hengelo sinds kort in het bezit van het motorrijbewijs en verplaats me op een Suzuki gs500e.

En zou uiteraard graag meerijden met de tourritten. Moet je daarvoor lid zijn bij de desbetreffende motorritten HAMOVE wel namelijk

Welkom. :W

Was n geslaagd feestje gister! En zoals iedereen kan ik niet wachten tot de volgende!

Mooie opkomst :) ging maar net met 3 banen hahaha.


Mischien ook leuk om op te zettem een au tracktraining dag, ergens in juli/juli....


:W

Ik stem voor. :+

7 mei...
Tracktraining is minder voor de meer ervaren rijders. Ik wil gewoon graag vrij rijden en op "elke" circuitdag heb je ook groep 1 en 2 voor de minder ervaren rijders.

Maar was idd erg gezellig! Is het met het geld nog goed gekomen?

Fout!!! :P
A: er valt altijd iets bij te leren.
B: zie hier... vrij rijden voor 139,- ... dan ben je (haast) gek als je bij Maudie bijna 200,- gaat betalen. ;)

En ja ze hebben ook goedkopere dagen. :)

Heey allemaal, zal me hier ook eens voorstellen. Woon dan wel niet in de Achterhoek zelf, maar het komt in de buurt...

Ik ben Kim, ben 23 en woon samen met vriend en hond in Spijk op het randje van NL (bij Elten).
Heb morgen examen AVD, dus hopelijk kan ik morgenmiddag mijn rijbewijs gelijk gaan aanvragen!

Heb nog geen motor, er is er al wel eentje voor me in de maak, een Yamaha R6 uit 2002.
Mijn vriend heeft al wel de motor in de garage staan, dus rijden kan ik sowieso als ik mijn rijbewijs binnen heb!
Misschien leuk om over een tijdje met jullie mee te rijden als er weer iets gepland staat..

Welkom :W
Succes met het halen van je RBW!

Ghehe, nee dat niet. Gaat om een R6 uit 2002 die wordt omgebouwd naar model 2009.
Mijn vriend heeft onlangs een R6 gekocht met hetzelfde verhaal.
De motor van 2002, omgebouwd naar model 2010. En zie hier het resultaat:

[afbeelding]

Voor mij wordt het nu een zwarte met gouden wielen en accenten.

Gaaf gedaan, ziet er goed uit! *D

Zwart met goud is zóóóóóóó 2008 :P ;)

Netjes gedaan zo te zien!

:z

he grapjas :P Houd is op :+

[afbeelding]
[afbeelding]

2004 zelfs. :+


Mooie motor hoor! Stuurt ook erg lekker ( tip: ga op pirellie sport demon banden rijden en neem een 140 achterband ipv een 130, dit stuur een stuk strakker ).

Nog meer tips:
Progressieve voorveren
GSX-F 600 achterveer monteren

En nog een tip: Als je ooit met ons mee rijd, kom dan niet in een spijkerbroek

En dan de aller aller aller laatste tip: Op de foto moet je nodig je ketting spannen ( wie weet ondertussen ook al wel gebeurd? )

Allemaal nuttige tips. *D

Dames en heren, het was inderdaad weer ouderwets gezellig gisterenavond en een geweldige opkomst!
Organisatie bedankt.
@Alle nieuwkomers welkom hier.

Het was super gezellig inderdaad! *D
 
Sinds wanneer hebben ze ook vrij rijden dan? Eerste keer dat ik je daar over hoor namelijk?


Maar 4-7 vind ik een mooie datum voor Zandvoort!
Nadeel is wel maar 4 dagen met vrij rijden en daarvan komen 3 me er ook niet uit ;)


Edit: En pas ik bij het vrij rijden? Of ligt de snelheid beduidend hoger/lager?
Ahum, 11b in de voorwaarden:
"De motorfiets is in goede technische staat en voldoet aan alle eisen van de Wegen verkeerswet"
En 11d:
"Er is voldoende wettelijk profiel op de banden (minimaal wettelijk minimum)"

Dus geen circuitmotor op slicks? Of geldt dat weer niet voor het vrij rijden?
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer hebben ze ook vrij rijden dan? Eerste keer dat ik je daar over hoor namelijk?


Maar 4-7 vind ik een mooie datum voor Zandvoort!
Nadeel is wel maar 4 dagen met vrij rijden en daarvan komen 3 me er ook niet uit ;)


Edit: En pas ik bij het vrij rijden? Of ligt de snelheid beduidend hoger/lager?
Ahum, 11b in de voorwaarden:
"De motorfiets is in goede technische staat en voldoet aan alle eisen van de Wegen verkeerswet"
En 11d:
"Er is voldoende wettelijk profiel op de banden (minimaal wettelijk minimum)

Dus geen circuitmotor? Of geldt dat weer niet voor het vrij rijden?

Sinds vorig jaar. :)

Circuitmotor mag gewoon... dit is nog Lelystad geneuzel.
 
ook jij ... stil is :P hahaIk moet het echt even bekijken... opzich wil ik wel, maar zit even een beetje met mijn financiele gedoe te kloten... opzich kom ik makkelijk rond, maar al die bij komende kosten .. word er bijna ziek van.. bleghh!

Life is a bitch!

Maar als, dan dus ook 4-7? Want dan zullen Champshof en ik hem wel boeken, Stephan (Sawk86 voor sommige bekend) gaat vragen of hij vrij kan krijgen en gaat dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan