*Achterhoek United* # 37 – Het is weer voorbij die….. zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook welkom!
Word nog druk met de newbee's :)
Alvast veel succes voor morgen!

Ga je terug in de tijd dat er een 2002 R6 in de maak is voor je? :P

Ghehe, nee dat niet. Gaat om een R6 uit 2002 die wordt omgebouwd naar model 2009.
Mijn vriend heeft onlangs een R6 gekocht met hetzelfde verhaal.
De motor van 2002, omgebouwd naar model 2010. En zie hier het resultaat:

734670_10151330236033839_781632531_n.jpg


Voor mij wordt het nu een zwarte met gouden wielen en accenten.
 
Welkom Kim en Dennis :W

Mooi die ombouw naar een nieuw model :Y
Spiek mag prima in het Achterhoektopic hoor. Stuk gezelliger dan in de Liemers :+
 
Nou, gelukkig mag ik blijven ;)
Ik zal eens kijken of hier wat meer fatsoenlijk gelul uitkomt ipv dat gelul op het andere topic (of moet dat mannenhumor zijn?) Maar aangezien jullie met ritjes verzamelen bij de mac in D'chem, toch vlakbij :-)

Maargoed, eerst mijn rijbewijs maar halen he?!
 
Nou, gelukkig mag ik blijven ;)
Ik zal eens kijken of hier wat meer fatsoenlijk gelul uitkomt ipv dat gelul op het andere topic (of moet dat mannenhumor zijn?) Maar aangezien jullie met ritjes verzamelen bij de mac in D'chem, toch vlakbij :-)

Maargoed, eerst mijn rijbewijs maar halen he?!

Fatsoenlijk gelul? Nou... veel onzin hoor. Tussendoor een zeldene post over iets nuttigs ;)
Succes!
 
Ach, ik ben wel iets gewend hoor, werk alleen maar met mannen bij de Euromaster plus 5 jaar bij de dago gezeten.... dan moet ik jullie ook wel overleven lijkt me toch?
 
Heey allemaal, zal me hier ook eens voorstellen. Woon dan wel niet in de Achterhoek zelf, maar het komt in de buurt...

Ik ben Kim, ben 23 en woon samen met vriend en hond in Spijk op het randje van NL (bij Elten).
Heb morgen examen AVD, dus hopelijk kan ik morgenmiddag mijn rijbewijs gelijk gaan aanvragen!

Heb nog geen motor, er is er al wel eentje voor me in de maak, een Yamaha R6 uit 2002.
Mijn vriend heeft al wel de motor in de garage staan, dus rijden kan ik sowieso als ik mijn rijbewijs binnen heb!
Misschien leuk om over een tijdje met jullie mee te rijden als er weer iets gepland staat..

Word vaak wel wat gepland :) :W Welkom
 
ga toch kijken of ik in mei nog boek voor Assen...

Heb alleen geen zin om de fiets steeds om te bouwen, zeker dadelijk met de Leo, kom je nergens door de keuring heen :X

Morgen maar eens vragen of ze die dagen ook de S1000 beschikbaar hebben.... :P
 
Bad Habit: Kheb nog een geweldige Gs500e voor je in de aanbieding:P dat iets voor je? hoef je ook geen kappen om te zetten :D!

@ Dennis en Kim: Welkom hier! Tref jullie vast wel bij de vele avondritjes!

@ iedereen van gisterenavond: Zo te lezen was het erg gezellig! Goed om te horen!
 
Ghehe, nee dat niet. Gaat om een R6 uit 2002 die wordt omgebouwd naar model 2009.
Mijn vriend heeft onlangs een R6 gekocht met hetzelfde verhaal.
De motor van 2002, omgebouwd naar model 2010. En zie hier het resultaat:

[afbeelding]

Voor mij wordt het nu een zwarte met gouden wielen en accenten.

best grappig :) Maar scheelt het kwa kosten zoveel ? anders kan je toch beter gewoon voor een 2009 gaan kijken :P

Zwart met goud is zóóóóóóó 2008 :P ;)

Netjes gedaan zo te zien!


he grapjas :P Houd is op :+

616440_440515229354243_6334454_o.jpg

272962_440515342687565_1332241895_o.jpg
 
ga toch kijken of ik in mei nog boek voor Assen...

Heb alleen geen zin om de fiets steeds om te bouwen, zeker dadelijk met de Leo, kom je nergens door de keuring heen :X

Morgen maar eens vragen of ze die dagen ook de S1000 beschikbaar hebben.... :P

*O*

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden hé? :P

he grapjas :P Houd is op :+

[afbeelding]
[afbeelding]

})

Ow haha oeps, idd voortaan langer lezen en scrollen sorry mijn fout maar bedankt

YW!

Maar hoezo niet de ZAMC? Dichterbij ook nog.
Ik ben nergens lid van, hoeft van mij niet maar lijkt me praktischer.
 
Mooie motor hoor! Stuurt ook erg lekker ( tip: ga op pirellie sport demon banden rijden en neem een 140 achterband ipv een 130, dit stuur een stuk strakker ).

Nog meer tips:
Progressieve voorveren
GSX-F 600 achterveer monteren

En nog een tip: Als je ooit met ons mee rijd, kom dan niet in een spijkerbroek

En dan de aller aller aller laatste tip: Op de foto moet je nodig je ketting spannen ( wie weet ondertussen ook al wel gebeurd? )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan