oh shit..darn dat worde geen actie filmpjes want ik moest me inhoude geloof ik
Van mij mag je best een actie film hoor.. maar zorg dan ff dat je ruimte heb ofzo, ga er gewoon een paar 100 meter achter rijden, en geef dan wat gas bij, ik houd je alleen niet bij
riep iemand mij?route is maar 90 km dus we gaan na afloop wel ff poser pics make ofzo
Macreal is denk ik ook wel van de partij dan
Veel plezier met de kids.
Ik ga morgen ff een paar aanbiedingen langs op zoek naar een koeienhuid.
En actiepics/video lijkt me super. Ik sta zelf nog nooit met mn motor op de film :D
met dit weer?Ik ga er de komende weken bijna niet meer op rijden totdat ie zijn grote beurt heeft gehad
met dit weer?
ik zou hem gewoon ergens anders heen brengen
wie vult plek 14 en 15 op dan
1 uur vertrekken en we hebben een dealStel maar wat voor...
Ik stem voor iets rond 13:00. Heb ik 'smorgens nog genoeg tijd om te vertrekken en ik kan zaterdag de motor wel wassen/olie bijvullen/bandenspanning checken.
Echt aan de zuip ga ik die avond toch niet, met al die kilometers voor de boeg.
1 uur vertrekken en we hebben een deal
ik stem voor iets eerder dus.
zodat we daarna nog tijd hebben om te rijden en we rond het avond eten klaar zijn
Goed idee, half 1 verzamelenDan doen we tussen 1 en half 2 vertrekken, en om half 1 aanwezig? kunnen we nog wat plaatjes schieten
@ Beunhaas, het is ongeveer een ur rijden vanaf mij, dus als je nog een cola wil dan moet je ongeveer 1 uur en een kwartier voor aanvangst van de rit bij mij zijn
Dan doen we tussen 1 en half 2 vertrekken, en om half 1 aanwezig? kunnen we nog wat plaatjes schieten
@ Beunhaas, het is ongeveer een ur rijden vanaf mij, dus als je nog een cola wil dan moet je ongeveer 1 uur en een kwartier voor aanvangst van de rit bij mij zijn
Damn! hoelang ben jij onderweg dan?Dat word adten haha
En om half 9 weg(volgens routenet.nl)