25kw Meeting 2006

Datum is bekend

• 23 juli

Stemmen: 5 71,4%
  • 23 juli

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7
Als je als beginnend motorrijder op vol vermogen ook mee mag, dan houd ik mij van harte aanbevolen voor de volgende tour! :P

Waarom niet?

Omdat je volvermogen rijd? Wat een onzin. Als de slome rijders/motorfietsen gewoon vooraan rijden. En de snelle race monsters achterin dan gaat het toch prime :P

Weet alleen dan niet waar ik moet rijden maar vind me weg wel....
das waar, ging deze keer ook prima, langzamere motoren voorin, de rest volgt wel :Y

Waarom niet?

Omdat je volvermogen rijd? Wat een onzin. Als de slome rijders/motorfietsen gewoon vooraan rijden. En de snelle race monsters achterin dan gaat het toch prime :P

Weet alleen dan niet waar ik moet rijden maar vind me weg wel....

Ergens achterin want je bent een vrij rappe rijdster *D

bij mij komt de echte actie pas bij 7-8K en woprdt afgekapt door de toerenbegrenzer bij 14,5K *O*

Mijne begint bij 8k en eindigt bij 11 :P :+ 2-takt -O-
Waarschijnlijk zit er nu over 2 jaar een nieuwe sus 600 gsx-r in *O* *O*

bij mij komt de echte actie pas bij 7-8K en woprdt afgekapt door de toerenbegrenzer bij 14,5K *O*

Ik heb geen toerenbegrenzer ben ik achter gekomen |(

En me motor slaat ook niet uit als je weg wil rijden met jiffy uitgeklapt, ben ik achter gekomen |(

Gelukkig geen ongelukken gebeurt :P

Maare, wanneer gaan we ff sporten dan :P (weet toch zeker dat je toch echt sneller weg bent)

En me motor slaat ook niet uit als je weg wil rijden met jiffy uitgeklapt, ben ik achter gekomen |(

wel een mooie vonkenregen :Y :9

Maare, wanneer gaan we ff sporten dan :P (weet toch zeker dat je toch echt sneller weg bent)
noem maar een zondagavond, gaan we ff naar lage weide, doen we t gelijk ff met publiek :+

Ik hou niet zo van straatraces.... Politie enzo :P

1 keer nooit meer :D (n11 in aanbouw, even een sprint en stuntmeeting organiseren ;) )

ga je vanaaf nog naar die straat races ???
k was wel ff geweest met mijn gepimpte koekblik _O-
maar was vanavond met de tuningclub waar k lid van ben ( :X ) een avond voor gehandicapten, dus we verzamelden op lage weide, om daarna daarheen te gaan en die gasten ff een geweldige avond te beozrgen *O* ze zijn echt helemaal weg van auto's :Y die hebben de avond van hun leven gehad *D

k was wel ff geweest met mijn gepimpte koekblik _O-
maar was vanavond met de tuningclub waar k lid van ben ( :X ) een avond voor gehandicapten, dus we verzamelden op lage weide, om daarna daarheen te gaan en die gasten ff een geweldige avond te beozrgen *O* ze zijn echt helemaal weg van auto's :Y die hebben de avond van hun leven gehad *D
*O* :}

kleine sfeer impressie dan maar *D
101_0218.jpg

101_0226.jpg

101_0228.jpg

101_0235.jpg

101_0245.jpg

101_0247.jpg

101_0248.jpg

101_0249.jpg

owjah, ik was er ook :+
101_0225.jpg

en mijn gepimpte koekblik ook :+
101_0256.jpg

meer foto's van de auto's e.d. zal ik jullie niet aandoen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan