Occie
MF'er
Als je als beginnend motorrijder op vol vermogen ook mee mag, dan houd ik mij van harte aanbevolen voor de volgende tour!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je als beginnend motorrijder op vol vermogen ook mee mag, dan houd ik mij van harte aanbevolen voor de volgende tour!
das waar, ging deze keer ook prima, langzamere motoren voorin, de rest volgt welWaarom niet?
Omdat je volvermogen rijd? Wat een onzin. Als de slome rijders/motorfietsen gewoon vooraan rijden. En de snelle race monsters achterin dan gaat het toch prime
Weet alleen dan niet waar ik moet rijden maar vind me weg wel....
Waarom niet?
Omdat je volvermogen rijd? Wat een onzin. Als de slome rijders/motorfietsen gewoon vooraan rijden. En de snelle race monsters achterin dan gaat het toch prime
Weet alleen dan niet waar ik moet rijden maar vind me weg wel....
Ergens achterin want je bent een vrij rappe rijdster
mag ik wel uitkijken, dadelijk rij je mij nog zoek bij t eerste best stoplicht
mag ik wel uitkijken, dadelijk rij je mij nog zoek bij t eerste best stoplicht
de eerste paar meter red je nog wel hoor mijn blok moet eerst op toeren komenHaha, toen je op 25kw zat had dat denk ik wel gelukt. Maar nou niet meer
de eerste paar meter red je nog wel hoor mijn blok moet eerst op toeren komen
bij mij komt de echte actie pas bij 7-8K en woprdt afgekapt door de toerenbegrenzer bij 14,5KDie van mij ook... Actie begint pas rond de 5000, en heb dr maar 9500...
bij mij komt de echte actie pas bij 7-8K en woprdt afgekapt door de toerenbegrenzer bij 14,5K
wel een mooie vonkenregenIk heb geen toerenbegrenzer ben ik achter gekomen
En me motor slaat ook niet uit als je weg wil rijden met jiffy uitgeklapt, ben ik achter gekomen
Gelukkig geen ongelukken gebeurt
noem maar een zondagavond, gaan we ff naar lage weide, doen we t gelijk ff met publiekIk heb geen toerenbegrenzer ben ik achter gekomen
En me motor slaat ook niet uit als je weg wil rijden met jiffy uitgeklapt, ben ik achter gekomen
Gelukkig geen ongelukken gebeurt
Maare, wanneer gaan we ff sporten dan (weet toch zeker dat je toch echt sneller weg bent)
met jouw motor verdenken ze je niet zo snel hoorIk hou niet zo van straatraces.... Politie enzo
k was wel ff geweest met mijn gepimpte koekblikga je vanaaf nog naar die straat races ???
mjah, daar is ook altijd politie, maar die doet toch nietsIk hou niet zo van straatraces.... Politie enzo
1 keer nooit meer :D (n11 in aanbouw, even een sprint en stuntmeeting organiseren )
k was wel ff geweest met mijn gepimpte koekblik
maar was vanavond met de tuningclub waar k lid van ben ( ) een avond voor gehandicapten, dus we verzamelden op lage weide, om daarna daarheen te gaan en die gasten ff een geweldige avond te beozrgen ze zijn echt helemaal weg van auto's die hebben de avond van hun leven gehad
kleine sfeer impressie dan maar
Wie zegt dat ik geen dikke nos flessen in me topkoffer heb zittenmet jouw motor verdenken ze je niet zo snel hoor
Wie zegt dat ik geen dikke nos flessen in me topkoffer heb zitten
en stiekem is "ki" natuurlijk een underground tuningclubWie zegt dat ik geen dikke nos flessen in me topkoffer heb zitten