25kw Meeting 2006

Datum is bekend

• 23 juli

Stemmen: 5 71,4%
  • 23 juli

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7
zijn er niet veel meer mensen die mee willen rijden? of volgen de 25kw rijders dit topic niet echt?

denk dat de meeste het topic niet echt volgen. Ik werk nu full time (als scholier zijnde :+ ) dus ik ben er ook niet echt vaak

Waar wordt er als eerste afgesproken met de groep? Ik zie Den Dolder en Huis Ter Heide in de startpost staan, beetje verwarrend...
het is afslag den dolder op de A28, maar de MacDonalds zit eigenlijk in huis ter heide, vandaar ;)

Goed idee!!! ken je de route naar de mac ook misschien een beetje? en bij welk afslagnummer is dat motel witte bergen? De tijd kunnen we laten afhangen van hoe laat we in huis ter heide verzamelen.

Euh, de route niet, maar kan ik nog wel ff uitvogelen, welke afslag t is weet ik ook niet, zodra ik er weer eens langs rij laat ik het je weten...
En als ik nog geen motor heb(ivm mijn stukke rs) huur ik er wel 1tje.. *D

Topic zakt helemaal weg dus ik knal hem ff omhoog.

Ik ga denk ik de heenweg naar de mac een alternatieve route rijden want autobaan is saai en vermoeiend op een naked, en tijd heb ik toch genoeg ;) . Moet het een en ander nog even uitzoeken.

Terugweg zal ik wel brak zijn dus dan rustig de saaie autobaan pakken.

Topic zakt helemaal weg dus ik knal hem ff omhoog.

Ik ga denk ik de heenweg naar de mac een alternatieve route rijden want autobaan is saai en vermoeiend op een naked, en tijd heb ik toch genoeg ;) . Moet het een en ander nog even uitzoeken.

Terugweg zal ik wel brak zijn dus dan rustig de saaie autobaan pakken.

Ik knal dan ff mee, als je dan toch de toeristische route wil rijden, kom je toch langs zeewolde O-) rijden we het laatste stuk samen, en dan zal ik zorgen dat er hier een ijskoud biertje (lees cola oid) klaarstaat *O*

Ik ben er dan wel niet bij de meeting..( ;( ), maar iemand die deze week een rondje wil rijden? Straal van zo'n 50km rondom nijkerk vind ik best. Veel verder vind ik niet übertof :+ maar is evt te doen.

zondag moet ik helaas werken....die week erna weet ik nog niet -O-

Ik knal dan ff mee, als je dan toch de toeristische route wil rijden, kom je toch langs zeewolde O-) rijden we het laatste stuk samen, en dan zal ik zorgen dat er hier een ijskoud biertje (lees cola oid) klaarstaat *O*

157km over een tijd van 3:05 uur :+ Is in elk geval beter dan 126km in 1uur12. Wel een stukje sneller maar ook een vierkante achterband en helemaal gaar al voor de rit begint.

full

En dan misschien nog over Almelo om Frant!C op te pikken. 8-)

Knooppunt beekbergen (bij apeldoorn>vangrailloos) ff pakken is ook nog een optie :]

Laatst bewerkt:
Dames en heren zijn der dames? :9

Gezien ik vandaag men avd niet gehaald heb en ik niet weet of het gaat lukken voor deze datum weer af te rijden, wil ik tijdelijk afzeggen totdat ik meer weet.
De eerste datum zou namelijk pas 23 aug weer zijn, op dit moment. But ill keep you informed :)

Yo BadBoy, ik heb het je wel eens eerder vertelt (ben je waarschijnlijk wel vergete) maar jij heb eg een DIKKE motor :Y :9~ !! Vin dat nogsteeds de mooiste motors ooit gemaakt, had em bijna gekocht ;)

Yo BadBoy, ik heb het je wel eens eerder vertelt (ben je waarschijnlijk wel vergete) maar jij heb eg een DIKKE motor :Y :9~ !! Vin dat nogsteeds de mooiste motors ooit gemaakt, had em bijna gekocht ;)

thnx :) ben er zelf ook erg trots op :} ( het is idd een dikke :+ ) ben benieuwd hoe hij strax rijd als de begrensing eraf is, nu rijd het echt al super :9~

maar jij heb anders ook een mooie bike onder je kont zitten ;)

thnx :) ben er zelf ook erg trots op :} ( het is idd een dikke :+ ) ben benieuwd hoe hij strax rijd als de begrensing eraf is, nu rijd het echt al super :9~

maar jij heb anders ook een mooie bike onder je kont zitten ;)
En wanneer gaat ie eruit? Wanneer word het feest :P ? *O*

Ik heb zelf m'n brommer nog niet zo lang, en het was eigenlijk de bedoeling dat ik een blauwe Srad zou kopen (want ja... had al een blauw pak gekocht :P ). Maar bleek dat ik genoeg centjes had voor de R6 8-)

r6 is wel stukje duurder ja als een srad ;)

volgend jaar rond deze tijd mag mijn begrenzing eruit :} en bij jou?

157km over een tijd van 3:05 uur :+ Is in elk geval beter dan 126km in 1uur12. Wel een stukje sneller maar ook een vierkante achterband en helemaal gaar al voor de rit begint.

(Afbeelding)

En dan misschien nog over Almelo om Frant!C op te pikken. 8-)

Knooppunt beekbergen (bij apeldoorn>vangrailloos) ff pakken is ook nog een optie :]

Dus je komt me halen dan? :} dat zou ik wel tof vinden :Y

Dus je komt me halen dan? :} dat zou ik wel tof vinden :Y

Laat ik eens gek doen :) Alles voor een colaatje he :P

Maar dan ga ik wel ff over Epe/Olst maar dat maakt voor jouw niks uit.

Oja, jij moet voorrijden vanaf jouw huis/woonwagen/woonboot/plaggenhut. Dan hoef ik dat stuk weg niet in de gaten te houden :z :]

Terug
Bovenaan Onderaan