Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het is afslag den dolder op de A28, maar de MacDonalds zit eigenlijk in huis ter heide, vandaarWaar wordt er als eerste afgesproken met de groep? Ik zie Den Dolder en Huis Ter Heide in de startpost staan, beetje verwarrend...
Waar ligt dat ?
Goed idee!!! ken je de route naar de mac ook misschien een beetje? en bij welk afslagnummer is dat motel witte bergen? De tijd kunnen we laten afhangen van hoe laat we in huis ter heide verzamelen.
Topic zakt helemaal weg dus ik knal hem ff omhoog.
Ik ga denk ik de heenweg naar de mac een alternatieve route rijden want autobaan is saai en vermoeiend op een naked, en tijd heb ik toch genoeg . Moet het een en ander nog even uitzoeken.
Terugweg zal ik wel brak zijn dus dan rustig de saaie autobaan pakken.
Ik rij ook mee, we kunnen wel in Breda afsprekenkomt er toevallig iemand langs oosterhout? of rijd er iemand weg uit deze omgeving??
Ik knal dan ff mee, als je dan toch de toeristische route wil rijden, kom je toch langs zeewolde rijden we het laatste stuk samen, en dan zal ik zorgen dat er hier een ijskoud biertje (lees cola oid) klaarstaat
Ik rij ook mee, we kunnen wel in Breda afspreken
Nog meer Brabo's hier toevallig die mee gaan??
Yo BadBoy, ik heb het je wel eens eerder vertelt (ben je waarschijnlijk wel vergete) maar jij heb eg een DIKKE motor !! Vin dat nogsteeds de mooiste motors ooit gemaakt, had em bijna gekochtis goed
Yo BadBoy, ik heb het je wel eens eerder vertelt (ben je waarschijnlijk wel vergete) maar jij heb eg een DIKKE motor !! Vin dat nogsteeds de mooiste motors ooit gemaakt, had em bijna gekocht
En wanneer gaat ie eruit? Wanneer word het feest ?thnx ben er zelf ook erg trots op ( het is idd een dikke ) ben benieuwd hoe hij strax rijd als de begrensing eraf is, nu rijd het echt al super
maar jij heb anders ook een mooie bike onder je kont zitten
Had er bijna 2 kunnen kopenr6 is wel stukje duurder ja als een srad
volgend jaar rond deze tijd mag mijn begrenzing eruit en bij jou?
volgende week zit ik in belgiëK ben niet echt populair zo te zien
Met de koekblik he?volgende week zit ik in belgië
moet je me daar nou echt aan herinneren?Met de koekblik he?
157km over een tijd van 3:05 uur Is in elk geval beter dan 126km in 1uur12. Wel een stukje sneller maar ook een vierkante achterband en helemaal gaar al voor de rit begint.
(Afbeelding)
En dan misschien nog over Almelo om Frant!C op te pikken.
Knooppunt beekbergen (bij apeldoorn>vangrailloos) ff pakken is ook nog een optie
Dus je komt me halen dan? dat zou ik wel tof vinden