hij neemt de touristische routeDamn! hoelang ben jij onderweg dan?
150 km sturen om vervolgens een ritje te maken van 90 km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hij neemt de touristische routeDamn! hoelang ben jij onderweg dan?
Ik rij wel achter macreal aanhij neemt de touristische route
hij neemt de touristische route
gezellieEn bij mij een cola'tje te drinken, om vervolgens samen de toeristische route af te maken
@ beunhaas als je het niet wilt moet je het zeggen hoor, want het is wel heel erg ver, maar als je het wel doet, dan rijden we het laatste stuk gezellig samen
Maar die houden zich aan de snelheid, en denken dat je in bochten gaat stilstaan
Tot nu toe wil ik nog wel ff langsknallen, 157 km is wel goed te doen hoor..
Lijkt me wel geinig, hopelijk is de benzine prijs op die dag wat gedaald
Op een dag meer dan 360km sturen Mn langste rit tot nu toe is 225..
Wo0t! Silver heeft vrij kunne krijge de 23ste dus kan het zo laat maken als ik wil. dus hoe laat beginnen we met rijden want voor 12:00 is GEEN optie aangezien ik de avond/nacht ervoor helemaal kapot ga
1 uur aankomst en half 2 vertrekken een idee?
Sommige van ons weten niet precies hoe we er moeten komen.....
....
....
....
JA ik ja!
anders komen we dr met ze allen ophalen , zijn er vast wel wat bij die nieuwe bandjes nodig hebben (waaronder ik )
en je rijd op? een Pegaso 650?
jij reed toch achter mij aan1 uur aankomst en half 2 vertrekken een idee?
Sommige van ons weten niet precies hoe we er moeten komen.....
....
....
....
JA ik ja!
dat zeg ikIk rij wel achter macreal aan
hij rijd achter mij aan, als je mee wilt mag dat wel hoorrij maar met mij mee!!!
stumper met ze wegenkennis
ik zeg niks ik zeg niks
haar wakker maken na een zware avond is geheel op eigen risico
ja, dus waag het niet om verkeerd te rijden[me]keen kijkt vervolgens weer op de lijst............rijdt dat allemaal achter mij aan? [/me]
Kijk maar hoe laat je er bent, we gaan een uur voor aanvang weg. als je wilt kan je nog wel ff een broodje eten hier. en drinken staat er natuurlijk klaar. Je kan me ook toevoegen op msn is ook wel handig voor adres enzo
Jup wij rijden achter jou aanjij reed toch achter mij aan dat zeg ik hij rijd achter mij aan, als je mee wilt mag dat wel hoor
Jup wij rijden achter jou aan
Ohw ohwAangezien mijn stukke rs nu is verkocht, kan ik uit het lijstje worden geschapt.
of ik moet deze week nog een motor kopen....
maar ik ben er iig met de foto/film wagen!