25kw Meeting 2006

Datum is bekend

• 23 juli

Stemmen: 5 71,4%
  • 23 juli

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7
hij neemt de touristische route :W

150 km sturen om vervolgens een ritje te maken van 90 km :o

En bij mij een cola'tje te drinken, om vervolgens samen de toeristische route af te maken :P
@ beunhaas als je het niet wilt moet je het zeggen hoor, want het is wel heel erg ver, maar als je het wel doet, dan rijden we het laatste stuk gezellig samen *O*

En bij mij een cola'tje te drinken, om vervolgens samen de toeristische route af te maken :P
@ beunhaas als je het niet wilt moet je het zeggen hoor, want het is wel heel erg ver, maar als je het wel doet, dan rijden we het laatste stuk gezellig samen *O*
gezellie *O*

Maar die houden zich aan de snelheid, en denken dat je in bochten gaat stilstaan :P _O-

:+

Tot nu toe wil ik nog wel ff langsknallen, 157 km is wel goed te doen hoor..

Lijkt me wel geinig, hopelijk is de benzine prijs op die dag wat gedaald ;)

Op een dag meer dan 360km sturen :] Mn langste rit tot nu toe is 225..

:+

Tot nu toe wil ik nog wel ff langsknallen, 157 km is wel goed te doen hoor..

Lijkt me wel geinig, hopelijk is de benzine prijs op die dag wat gedaald ;)

Op een dag meer dan 360km sturen :] Mn langste rit tot nu toe is 225..

Kijk maar hoe laat je er bent, we gaan een uur voor aanvang weg. als je wilt kan je nog wel ff een broodje eten hier. en drinken staat er natuurlijk klaar. Je kan me ook toevoegen op msn :P is ook wel handig voor adres enzo O-)

misschien komt pegaso ook wel even kijken. dus zet mij maar op de lijst.
Gaan er nog mensen uit de omgeving apeldoorn mee?

Wo0t! Silver heeft vrij kunne krijge de 23ste dus kan het zo laat maken als ik wil. dus hoe laat beginnen we met rijden want voor 12:00 is GEEN optie aangezien ik de avond/nacht ervoor helemaal kapot ga :+

Wo0t! Silver heeft vrij kunne krijge de 23ste dus kan het zo laat maken als ik wil. dus hoe laat beginnen we met rijden want voor 12:00 is GEEN optie aangezien ik de avond/nacht ervoor helemaal kapot ga :+

we beginnen tussen 1 en half 2 met rijden, dus je gaat maar mooi half dronken op je brommer zitten })

1 uur aankomst en half 2 vertrekken een idee?

Sommige van ons weten niet precies hoe we er moeten komen.....
....
....
....
JA ik ja!

:P

rij maar met mij mee!!!

stumper met ze wegenkennis :X

ik zeg niks ik zeg niks _O-

Oh en als ze uit bed te slaan is dn komt me vriendin ook mee...alleen dat weet ze nu nog niet :+

anders komen we dr met ze allen ophalen O-) , zijn er vast wel wat bij die nieuwe bandjes nodig hebben (waaronder ik }) )

1 uur aankomst en half 2 vertrekken een idee?

Sommige van ons weten niet precies hoe we er moeten komen.....
....
....
....
JA ik ja!

:P
jij reed toch achter mij aan :?
Ik rij wel achter macreal aan 8-)
dat zeg ik :+
rij maar met mij mee!!!

stumper met ze wegenkennis :X

ik zeg niks ik zeg niks _O-
hij rijd achter mij aan, als je mee wilt mag dat wel hoor O-) :+
haar wakker maken na een zware avond is geheel op eigen risico :+
_O-

owjah, [me]MacRreal is zonder (al te veel) kleerscheuren ook weer terug :+ [/me]

(wel een paar heropvoedingen verder, maargoed O-) )

nog een weekje :}

vandaag de rit met een paar man gereden........tje.....toch wel een lekkere rit :]
zeker overdag is het heerlijk om door de bossen heen te rijden.

*keen kijkt vervolgens weer op de lijst............rijdt dat allemaal achter mij aan? :X

Kijk maar hoe laat je er bent, we gaan een uur voor aanvang weg. als je wilt kan je nog wel ff een broodje eten hier. en drinken staat er natuurlijk klaar. Je kan me ook toevoegen op msn :P is ook wel handig voor adres enzo O-)

Gedaan :)

Zit er alleen weinig meer op ivm vakantiewerk e.d.

Zaterdag de brommert ff opknappen schoonmaken/wassen. Ik zit alleen nog even te kijken hoe ik het ga doen. Ik denk dat ik het onderste gedeelte van een tanktas meeneem waar ik wat papier (kaart ofzo) in kwijt kan enzo. Digicam kan wel in mn jaszak.

En een flesje water zal ook wel handig zijn aangezien het vast wel erg warm gaat worden.

Er is een grote kans dat ik deze rit moet gaan missen. ;(

Aangezien mijn stukke rs nu is verkocht, kan ik uit het lijstje worden geschapt. B|

of ik moet deze week nog een motor kopen....

maar ik ben er iig met de foto/film wagen! ;)

Aangezien mijn stukke rs nu is verkocht, kan ik uit het lijstje worden geschapt. B|

of ik moet deze week nog een motor kopen....

maar ik ben er iig met de foto/film wagen! ;)
Ohw ohw :}

Is het een beetje goeie/snelle cam?

Als er plek is, zou je dan een wheelie photo van me kunnen nemen? O-) *O*

Terug
Bovenaan Onderaan