25kw Meeting 2006

Datum is bekend

• 23 juli

Stemmen: 5 71,4%
  • 23 juli

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7
oh shit..darn dat worde geen actie filmpjes want ik moest me inhoude geloof ik -O- :+

Van mij mag je best een actie film hoor.. maar zorg dan ff dat je ruimte heb ofzo, ga er gewoon een paar 100 meter achter rijden, en geef dan wat gas bij *O* , ik houd je alleen niet bij :P

Van mij mag je best een actie film hoor.. maar zorg dan ff dat je ruimte heb ofzo, ga er gewoon een paar 100 meter achter rijden, en geef dan wat gas bij *O* , ik houd je alleen niet bij :P

route is maar 90 km dus we gaan na afloop wel ff poser pics make ofzo :)
Macreal is denk ik ook wel van de partij dan :+

ik ga zo mijn mandje in, maar eerst wil ik jullie even vaarwel toewensen ( :+ )
ik ga zo dadelijk om klokslag 12.00 's middags vertrekken naar een strafkamp onder de codenaam "scouting zomerkamp 2006"
als ik jullie niet meer zie (omdat de kinderen mij tot waanzin hebben gedreven) dan vaarwel :W
maar waarschijnlijk gewoon tot volgende week :+

Veel plezier met de kids.

Ik ga morgen ff een paar aanbiedingen langs op zoek naar een koeienhuid.

En actiepics/video lijkt me super. Ik sta zelf nog nooit met mn motor op de film :D

Veel plezier met de kids.

Ik ga morgen ff een paar aanbiedingen langs op zoek naar een koeienhuid.

En actiepics/video lijkt me super. Ik sta zelf nog nooit met mn motor op de film :D

dat heb ik dus ook, daarom ga ik een camera proberen te regelen. K hoop dat het lukt,

en veel plezier maccie met je koekblik *O*

Ik mag wss van de lijst, of ik moet achterop bij iemand anders.
De TLS had 857km terug een grote beurt nodig en de monteur van de zaak is nu 3 weken op vakantie. Ik ga er de komende weken bijna niet meer op rijden totdat ie zijn grote beurt heeft gehad :)

met dit weer? |(

ik zou hem gewoon ergens anders heen brengen -O-
:N
Gewoon niet rijden, ik werk 40 uur per week dus heb ik 's avonds toch geen zin om te gaan rijden. En ergens anders heenbrengen doe ik niet, volgensmij zijn de mensen van Motoport dikke afpersers als ik zo het bedrag zag bij de zaak waar de motor vandaan komt.

wie vult plek 14 en 15 op dan -O-

En plek 20?

Is bang dat rbw voor de 23e niet "in da pocket" zit

Ja paps :+

morgen even met de rijschool bellen en kijken of ik wat kan regelen... :)

*O*

Is der al een tijd bekend mensjes, dan weet ik hoe vroeg ik m'n bed moet verlaten :P

Stel maar wat voor...

Ik stem voor iets rond 13:00. Heb ik 'smorgens nog genoeg tijd om te vertrekken en ik kan zaterdag de motor wel wassen/olie bijvullen/bandenspanning checken.

Echt aan de zuip ga ik die avond toch niet, met al die kilometers voor de boeg.

Stel maar wat voor...

Ik stem voor iets rond 13:00. Heb ik 'smorgens nog genoeg tijd om te vertrekken en ik kan zaterdag de motor wel wassen/olie bijvullen/bandenspanning checken.

Echt aan de zuip ga ik die avond toch niet, met al die kilometers voor de boeg.
1 uur vertrekken en we hebben een deal :+

ik stem voor iets eerder dus.
zodat we daarna nog tijd hebben om te rijden en we rond het avond eten klaar zijn :Y

1 uur aankomst en half 2 vertrekken een idee?

Sommige van ons weten niet precies hoe we er moeten komen.....
....
....
....
JA ik ja!

:P

1 uur vertrekken en we hebben een deal :+

ik stem voor iets eerder dus.
zodat we daarna nog tijd hebben om te rijden en we rond het avond eten klaar zijn :Y

Dan doen we tussen 1 en half 2 vertrekken, en om half 1 aanwezig? kunnen we nog wat plaatjes schieten *O*

@ Beunhaas, het is ongeveer een ur rijden vanaf mij, dus als je nog een cola wil dan moet je ongeveer 1 uur en een kwartier voor aanvangst van de rit bij mij zijn :W

Silver weet niet of ie het nog gaat redden om de meeting mee te make. die zaterdag ervoor ga ik denk ik namelijk me verjaardag vieren. dat is eigenlijk dit weekend maar ik moet dit weekend werke op dance valley dus b-day viere zit er niet in.

en nee rijden kan dan niet meer wanti k heb dan op z'n minst 2 dagen nodig om weer nuchter te worden en het thc gehalte in me lijf weer op peil te krijgen :P

Dan doen we tussen 1 en half 2 vertrekken, en om half 1 aanwezig? kunnen we nog wat plaatjes schieten *O*

@ Beunhaas, het is ongeveer een ur rijden vanaf mij, dus als je nog een cola wil dan moet je ongeveer 1 uur en een kwartier voor aanvangst van de rit bij mij zijn :W
Goed idee, half 1 verzamelen :Y

Zet maar in de openingspost *O* !

Dat word adten haha

En om half 9 weg :X (volgens routenet.nl)

Terug
Bovenaan Onderaan