Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je rijdt dus ook 25 kw begrijp ik?balen man! maar.. niets ernstigs beschadigt dus? bof jij ff, kun je morgen alsnog naar de gs500 meeting
en in zn 2 haaltie bij mij de 110-115 wel.. alleen zijn dan oordopjes wel aan te raden
GVD ik naar de motorzaak om een verloopstuk te kopen om mijn k&N op mijn carb's te proppen hebben ze die verloop stukken niet!!
Echt k*t!!
zooo... ff posen met t resultaat van 2 avondjes beunen:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Zelfgemaakte koplamporen en zelfgemaakte kenteken&knipperlichtophanging, plus de nieuwe knippers
En... ze knipperen nou ook weer op een fatsoenlijk tempo (dank aan How-to: Zelf Led-knipperlichten monteren!!!!) beetje wiskunde, 2 weerstanden kopen van 3 euro per stuk (dank aan mr Basta voor t zaakje ) juiste manier aansluiten en de truck was geklaard
ik vraag me nu af... heb je het al uitgeprobeerd of het echt werkt? en dan niet op 5km snelwegStatus: 100% gezond verklaard door de dokter!!!
Wat was nou het probleem: Hij had op zich alles nagekeken (motorisch en bijna alle leidingen van de tank naar de carburateurs, incl. de filters en de kraantjes).
Omdat voor dit euvel een lekkende benzineleiding was vervangen door een heel ander soort slang (siliconeslang), en pas daarna begon in te houden op de snelweg, dacht ik dat het daaraan lag.
Dus ik vanmiddag naar een dealer en een stuk benzineslang opgehaald die erop hoort, en die door hem laten monteren, zowel van de tank naar het kraantje, als van het kraantje naar de carbs.
Bleek dat hij, bij de zoektocht van de oorzaak naar het inhouden, niet had gekeken naar het stukje leiding tussen het kraantje en de carbs, en daar bleek dus een knik in te zitten.
Dit was dus het euvel (en daar heb ik zo lang op moeten wachten ).
Mogelijkheid 1 is al getest en die waren goed bevonden, mogelijk 2 is het proberen waard, leiding iets verleggen.
Dank.
Ik ga er wel wat hammerite op smeren....
Je moet er toch iets tegen doen anders word het nog erger.
Klote man dat ie zo aan zijn schade komt!!
Ik vanmiddag nog een poging gedaan 't gsje te starten. Op gegeven moment maakte die een bepaald geluid en kreeg ik een ingeving om me hand op de luchtfilter te houden en toe sloeg ie aan. Maar bleef niet lang lopen.Had daarvoor ook nog ff de bougies bekeken en die gaven een goede vonk. Ik heb het vermoedde dat de lucht,benzine verhouding niet helemaal top is. iemand een idee.
Succes met de verkoop van je GS. Je GS ziet er prima uit !www.motor-forum.nl/forum/topic.php/146532/
(en ja, het word waarschijnlijk wel wéér een soesje... )
ej lui, ff een vraag. ik heb me rot gezocht maar kan geen vast feit vinden wat nou het originele vermogen van de gs is . ik heb er een van '94. heb vorig jaar de motor laten afstellen omdat ie beroerd liep. had ongeveer 30 pk en is nu 40 pk. hele verbetering maar nu las ik dat de gs 47 pk standaard heeft, en een andere site zei 54 pk. wie weet het??
groet'n patrick.
Hoeveel stuks kan ik dan verwachten?revz: doen!!
Succes met de verkoop van je GS. Je GS ziet er prima uit !
Wat voor Suzuki heb je nou op het oog?
Goed zoeen gixxer 600 SRAD...
Ziet er geslaagd uit Misschien een volgende keer dat ik wel van de partij ben
Vanmiddag ff de motor proberen te starten na het omvallen gisteren. Haha mn broer stond er naast die zag ineens een mega grote steekvlam uit de uitlaat komen en een RETEHARDE KNAL! zo scherp! 2 minuten met een piep in mn oor rondgelopen Schrok me echt helemaal de ****** Weet nu wat ik 30 december ga doen motor even neerleggen en op 31 december starten
Maar hij loopt weer
Hij heeft ongeveer een minuut platgelegen, maar heb hem de hele nacht laten staan en vanmiddag pas gestart...die dampen zorgde waarschijnlijk voor de knalHoelang had je hem plat laten liggen dat er zelfs benzine in je uitlaat was gekomen?
ziet er goed uit mensen!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn