Suzuki GS500 25kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sticky Steve

MF veteraan
19 jul 2005
3.061
0
Zwolle (Overijssel)
Hierbij bied ik mijn Suzuki GS500 te koop aan. Ik heb er ruim 1,5 jaar op gereden, en nu ga ik op een zware motor rijden. Deze Suzuki is een ideale beginners motor, hij heeft 25kw vermelding op het kentekenbewijs, maar heeft gewoon zijn volle vermogen.

De motor is van bouwjaar 1990, en heeft uiteraard wel gebruikerssporen. Technisch is hij 100% in orde, goede banden, goede tandwielen en ketting, blok loopt perfect, enz enz. De voorrem is voorzien van een staalomvlochten remleiding (remt merkbaar harder en beter doseerbaar) en de blokken zijn vrij recent voor en achter vervangen.

Uiterlijk is hij een beetje opgeleukt. Er zit een klein kuipruitje op, een Laser sportuitlaat (origineel heb ik er ook bij, maar in de Laser zit een superlekker geluid), een blokspoilertje (die zie je niet zoveel voor de GS), kleine knipperlichtjes, ene LED-achterlicht en andere spiegeltjes.

Heb je nog vragen, wil je mijn telefoonnummer of wil je komen kijken, stuur me dan even een mailtje!

*O* HELAAS, HIJ IS AL VERKOCHT! *O*

full
 
Laatst bewerkt:
en wat moet 'ie evt kosten? :)

heb em op marktplaats staan voor 1400 eurootjes... :W

wel heeft hij ruim 100 000km op de klok staan, maar dat zegt niks. heb hem zelf gekocht met ruim 90 000, en is nu dus gewoon rond. in de 16 jaar dat hij nu rond rijd weet je nooit wat er mee is gebeurd of hoe er "vroeger" mee gereden is...

hij loopt als een zonnetje :] dus niet gek, toch? *O*
 
Ziet er erg goed uit.. De MF sticker maakt het compleet :o
Ik weet nog wel iemand die er misschien intresse in heeft. Zal hem even informeren :W
 
Laat ik ook zeker zeggen dat het een goeie fiets is voor deze prijs. O-)
 
Ziet er erg goed uit.. De MF sticker maakt het compleet :o
Ik weet nog wel iemand die er misschien intresse in heeft. Zal hem even informeren :W

Die gene ben ik dus.
Ik vind hem helemaal super!
Ik denk erover na.

Edit: Wat kost het om hem op 25 te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
De GS staat al op 25kw kenteken. Dat scheelt je al een hoop geld.
Je moet even op zoek naar een 25kw kit voor de carbs. Dat kost niet veel.


Is dat er zelf op te zetten? ik heb 0,0 ervaring kwa techniek van motoren (en auto's)
 
Is dat er zelf op te zetten? ik heb 0,0 ervaring kwa techniek van motoren (en auto's)

losse 25kw setjes staan nogal eens te koop op MF of op marktplaats. veel mensen halen zo'n setje er uit om er gewoon mee te rijden. dat is dus ook bij deze gebeurd, ik heb het 25kw setje er nooit bij gehad toen ik hem kocht.

op kenteken staat dat hij 25kw heeft, en dat is de grootste kostenpost van het omzetten. een 25kw setje kost je hooguit een paar 10tjes, en het inbouwen is nog geen uurtje werk. tank er af, airbox en carbs er af. dan setje inbouwen, en het zaakje weer terugplaatsen *O*

of je rijd er natuurlijk (net zoals ik) zonder 25kw set mee :X
 
is dit erg?: Post van Sticky Steve in topic 'Vanuit Zwolle naar de MegaMeeting 24 September!'
en gebeuren er vaker zulk soort dingen met je motor?

:} Hij heeft zijn huiswerk gedaan :9


Ik zal hem vast even voor zijn (ken hem verder niet ofzo :p) maar ik denk dat zulke dingetjes nu eenmaal kunnen gebeuren. Is denk ik niet veel werk om te maken... word zo te zien nog gedaan ook. Je moet er alleen even op letten of het ook daadwerkelijk gemaakt is (en hoe) als je ernaar gaat kijken :Y
 
is dit erg?: Post van Sticky Steve in topic 'Vanuit Zwolle naar de MegaMeeting 24 September!'
en gebeuren er vaker zulk soort dingen met je motor?

ik kwam er toevallig achter dat hij afgelopen zondag een beetje gezweet heeft. heb vanavond de tank er af gehaald en het kleppendeksel er af gehaald. 1 van de tapgaten is het draad uit gelopen, dus de pakking zelf is niet eens lek. morgen zet ik er op mijn werk een helicoil in (ik ben metaalbewerker, dus dat komt mooi uit he) en dan kan die weer in elkaar.

motorisch heb ik nog NOOIT problemen met de GS gehad, dit is voor het eerst dat ik aan het blok moet sleutelen. wel slechte reclame natuurlijk... :X O-)

*O* maargoed, morgenavond zit hij weer dicht en is weer 100% in orde! *O*
 
:} Hij heeft zijn huiswerk gedaan :9


Ik zal hem vast even voor zijn (ken hem verder niet ofzo :p) maar ik denk dat zulke dingetjes nu eenmaal kunnen gebeuren. Is denk ik niet veel werk om te maken... word zo te zien nog gedaan ook. Je moet er alleen even op letten of het ook daadwerkelijk gemaakt is (en hoe) als je ernaar gaat kijken :Y

ik zal morgen even een foto maken van de kleppendeksel die er af ligt, en een verse helicoil ;) is dan weer iedereen tevreden gestelt? :Y
 
Ik denk dat de km stand te hoog is voor de meesten hier.
Het is een vrij forse kmstand, meestal zoekt men hier toch wel rond de 20-30km en dan is de vraagprijs dus denk ik ook te hoog icm je kmstand.

Ook zal die helicoil mensen afschrikken, terwijl dat niet nodig is.
Waar blijven trouwens die pics ? :P

Schrik niet, maar persoonlijk zou ik er, gezien leeftijd en kmstand 500 euro voor over hebben (maar wie ben ik, er zullen er zat zijn die meer willen geven)... ben trouwens benieuwd hoeveel vermogen hij na een ton op de klok nog eruit kan persen op het achterwiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan