Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet het mengsel nog aangepast worden voor de nieuwe uitlaat?
Nee is niet nodig.

Volgens UhuH niet .... maar ik heb mijn twijfels :P

Hij heeft gelijk, Laser ontwerpt uitlaatsystemen op een andere manier dan andere ontwerpers. De mensen van laser pakken een motor die al ingereden is en al wat KM gelopen heeft, Vervolgens ontwerpen ze voor die motor een goed uitlaatsysteem, en wel op die manier dattie dezelfde tegendruk ed. geeft die een orignele uitlaat ook geeft :)

Dat is het mooie van laser 8-)
 
mooi hea zown uitlaatje :9~

ik zal de info ff opzoeken :Y



Enne basta, ik was dr gister wel maar ik moest vroeg op bed van mams -O-


:+

Haha jij ook al onder de "plak" maar dan van je moeder :+
*Basta en Revz ook al B| *
*Maar dan van de GF :+ *
 
Haha jij ook al onder de "plak" maar dan van je moeder :+
*Basta en Revz ook al B| *
*Maar dan van de GF :+ *
Inderdaad B|
Hoeveel moeite ik moest doen om m'n GF over te halen dat ik toch naar de meeting mocht gaan... -O- Ze heeft niks met motoren en gaat liever winkelen op koopzondag..
Tsja, lastig. :+ Gelukkig hou ik niet van winkelen. Dus zij winkelen en ik naar de meeting. *D
 
Inderdaad B|
Hoeveel moeite ik moest doen om m'n GF over te halen dat ik toch naar de meeting mocht gaan... -O- Ze heeft niks met motoren en gaat liever winkelen op koopzondag..
Tsja, lastig. :+ Gelukkig hou ik niet van winkelen. Dus zij winkelen en ik naar de meeting. *D


Probleem opgelost ja, beide een leuke dag :Y
 
Maar ik denk dat ik ook wat geld opzij ga zetten voor zo'n geil lasertje :9~

(Als ik hem heel hou in Luxemburg ;) )

En nu gaat dreetje bezig met het spuiten van z'n streetfighter-koplamje :Y

Oant sjen!!
 
Misschien krijgen we wel korting als we er meteen 5 bestellen?

-Johntrovitz
-Dreetje
-Basta
-DJ1 (Ja jij wil er ook wel 1, biecht maar op!)
-....
 
Misschien krijgen we wel korting als we er meteen 5 bestellen?

-Johntrovitz
-Dreetje
-Basta
-DJ1 (Ja jij wil er ook wel 1, biecht maar op!)
-....


Sorry ik kan het nu niet betalen. dus als het binnen nu en 3 maanden moet gebeuren doe ik niet mee

[offtopic]
nieuwesetupyh5.jpg

Basta heeft nieuwe desktop layout 8-)
[/offtopic]
 
Ja, maar dan kun je nu dat punt waarop je bochten samenkomen open slijpen en een uitlaatdemper aan beide kanten van je motor maken.Mooi, misschien krijgen we wel een 5 halen , 1 betalen korting :+

Hij heeft er ook al 1... -O-
Barst zeg :9
 
ff wat anders

Vanaaf is 't dan toch eindelijk gelukt. De gs doet 't weer en dankzij nieuwe Benz en accu. Vlotterkamers helemaal leeggehaald en de airbox schoongemaakt. De wat ouder benz uit tank laten lopen en vervangen door v-powerrrrrrrrr. NA de kraan op pri gezet te hebben en enkele seconder later ff de schroeven onder de vlotter open en gelijk weer dicht gedraait te hebben om te kijken of er weer benzine in zit. Drukte ik op de strart knop en 1 tel me hand op het lucht filter en sloeg ie meteen aan en bleef lopen.
Daarna beetje weer in elkaar gezet en toen nog een stukkie gereden.
Nu alleen nog een beetje onderhoud en ik kan er weer mee op uit!!! *O* *O*
 
Zo, André is ook weer terug,

Koplampje staat nu in de primer, morgen de echte verf en eventueel de laklaag eroverheen, en dan nog een keer erop schroeven :Y
 
ff wat anders

Vanaaf is 't dan toch eindelijk gelukt. De gs doet 't weer en dankzij nieuwe Benz en accu. Vlotterkamers helemaal leeggehaald en de airbox schoongemaakt. De wat ouder benz uit tank laten lopen en vervangen door v-powerrrrrrrrr. NA de kraan op pri gezet te hebben en enkele seconder later ff de schroeven onder de vlotter open en gelijk weer dicht gedraait te hebben om te kijken of er weer benzine in zit. Drukte ik op de strart knop en 1 tel me hand op het lucht filter en sloeg ie meteen aan en bleef lopen.
Daarna beetje weer in elkaar gezet en toen nog een stukkie gereden.
Nu alleen nog een beetje onderhoud en ik kan er weer mee op uit!!! *O* *O*


Mooi man 8-) (Dus aanwezig op de 2e officiele MF GS 500 meeting??)
 
Misschien krijgen we wel korting als we er meteen 5 bestellen?

-Johntrovitz
-Dreetje
-Basta
-DJ1 (Ja jij wil er ook wel 1, biecht maar op!)
-....


Op zich vind ik het nog helemaal niet zo'n slecht idee man, zal waarschijnlijk wel wat afkunnen als we met meerdere mensen bestellen. Moeten even kijken wie er écht 1 wil, en wie er zich 1 kan veroorloven.

[me]dreetje9 wil nog even wachten tot hij terug is uit luxemburg a.s. zondag[/me]
 
Op zich vind ik het nog helemaal niet zo'n slecht idee man, zal waarschijnlijk wel wat afkunnen als we met meerdere mensen bestellen. Moeten even kijken wie er écht 1 wil, en wie er zich 1 kan veroorloven.

[me]dreetje9 wil nog even wachten tot hij terug is uit luxemburg a.s. zondag[/me]


ahh barst, daar heb ik nu geen geld voor dus dan doek maar niet mee '(
 
Zo, jullie hebben een lekker stukje ge :] aan de foto's te zien.

Ik heb gewonnen met 2-1 dus mijn zondag was ook geslaagd.

Topic gaat ineens wel erg hard. Nog ff en we zitten weer op de 2500 posts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan